AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #1 Skrevet 15. mars 2017 I den siste tiden har jeg sett mange artikkler om dette, og det har vært mye om dette de siste ti årene. Et nylig eksempel er dette: http://pluss.vg.no/2016/12/02/2623/2623_23854230. VG hadde også en artikkel om en mann som var sint på staten (i england) fordi han ikke fikk ta med sin kone til Storbritannia. Helt siden starten av 2000 tallet har det vært skrevet mye om dette og det har vært prat om det på TV. Som regel blir de fremstilt som gamle griser, som ønsker ei pen ung kvinne på sine gamle dager. Litt som prostitusjon. Faktum er at det ensomme gamle ungkarer som aldri har vært gift, i bygdene kvinnene har reist i fra. Skjevheter i det norske samfunnet skapte det. Hvorfor tror dere det har fått så mye fokus? Anonymkode: 2caa5...f94
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #2 Skrevet 15. mars 2017 Fordi alle vet at de kommer pga velstand, ikke pga mannen. Mannen klarer ikke å få seg noe i hjemlandet så han betaler ei for å være sammen med han. Det er er problem, og derfor blander media seg. Anonymkode: 23062...c89 4
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #3 Skrevet 15. mars 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi alle vet at de kommer pga velstand, ikke pga mannen. Mannen klarer ikke å få seg noe i hjemlandet så han betaler ei for å være sammen med han. Det er er problem, og derfor blander media seg. Anonymkode: 23062...c89 Går ikke kvinnene i Norge etter inntekt og utdanning og? Anonymkode: 2caa5...f94 1
herzeleid Skrevet 15. mars 2017 #4 Skrevet 15. mars 2017 Jeg tror slike saker appellerer til en del sider ved oss selv som styrker fordommene og selvfølelsen vår. På den ene siden fremstår det for mange genuint ekkelt med ekteskap basert på økonomisk gevinst, og at lite attraktive menn får relativt attraktive yngre kvinner. Samtidig så misstenker jeg at en del kvinner også ergrer seg over det som føles som "juks", når disse mennene omgår systemet/hierarkiet for å finne partner her til lands. Samtidig styrker det nok selvfølelsen vår å tenke at disse ikke klarer å få seg norske damer, og at vi som gjør det dermed føler oss bedre enn dem. Sånn sett gir nok sakene mange klikk, og er på mange måter behagelig lesing for mange. 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #5 Skrevet 15. mars 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Går ikke kvinnene i Norge etter inntekt og utdanning og? Anonymkode: 2caa5...f94 hvem skal de gå etter??? Anonymkode: 1dfdb...601
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #6 Skrevet 15. mars 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: hvem skal de gå etter??? Anonymkode: 1dfdb...601 Jeg skrev at det er helt naturlig at kvinner går etter inntekt og status. Det gjelder for alle nasjonaliteter. Anonymkode: 2caa5...f94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå