Gå til innhold

Rare måter og/eller steder å bli sjekket opp på?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Håper det ikke finnes en sånn tråd allerede,men fant ikke noe. 

Jeg kan jo begynne. 

Går til psykolog og på venterommet har de gratis kondomer. Jeg sitter der og venter, og så kommer det en fyr inn. Første han sier er "gratis kondomer. Så bra". Sa bare "ehh..ja". 

Så begynner han å spørre meg om diverse og jeg er jo høflig og svarer. Så spør han om vi skal være venner og om han kan legge meg til på Facebook. Spør da "bare venner da?" Han bare "tjaa". Fikk ikke legge meg til, men han sa at han skulle prøve og finne meg allikevel. 

Jeg synes ikke det var stedet å sjekke meg opp akkurat,og jeg er ikke flink til å avvise. Vil jo være høflig mot alle, men virket som han skjønte at jeg ikke var interessert. 

Har du opplevd noe rart eller å bli sjekket opp på rare steder? Trenger ikke å være noe negativt :)

Anonymkode: 12a40...521

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg var 19 satt jeg på ei brygge på det blide sørland og spiste is med en kompis. Plutselig kom det ei jente bort og satt seg ved siden av meg. Ho smilte forsiktig før ho etterhvert hoppet nærmere og begynte å prate til meg. Vi snakket kort før ho spurte om ho kunne få nummeret mitt. Søt jente men hadde kjæreste på den tiden men takket for oppmerksomheten og skrøt av motet hennes for ho var tydelig veldig veldig nervøs. Følte meg som verdens kjekkeste mann resten av sommeren. Hehe 

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Opplevde en som sprang etter meg og stoppet meg for å fortelle at jeg var søt. For meg var det en skremmende opplevelse fordi han stilte seg rett foran meg og hindret meg i å gå forbi. Da jeg prøvde å gå rundt ham flyttet han seg slik at han hele tiden sperret veien. Var heldigvis på en folksom plass, men jeg var allikevel overbevisst om at han kom til å bli fysisk. Føltes som en evighet før han endelig fikk sagt at han syns jeg var søt. Jeg var så satt ut at jeg ikke fikk til å si noe, så han bare stirret på meg en lang stund før han ga opp og gikk dit han kom fra. 

Anonymkode: 2ea46...50a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Å bli sjekket opp i butikken man jobber i!

Anonymkode: 88a3a...906

AnonymBruker
Skrevet

Jobber mye via tlf. Vi hadde en kunde jeg skulle rådgive og jeg er generelt pratsom og åpen. Aldri møtt på noe problem med det, før for noen mnder siden når en mann begynte å legge an på meg. Via telefonen. Spørre hvordan jeg så ut, sivilstatus osv. Han tok ikke imot verken et nei eller "jeg har samboer", så jeg måtte pent si farvel til den kunden og gi han videre til noen andre. Sendte han til en mannlig kollega da. :P 

Anonymkode: 12af6...af2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jobber mye via tlf. Vi hadde en kunde jeg skulle rådgive og jeg er generelt pratsom og åpen. Aldri møtt på noe problem med det, før for noen mnder siden når en mann begynte å legge an på meg. Via telefonen. Spørre hvordan jeg så ut, sivilstatus osv. Han tok ikke imot verken et nei eller "jeg har samboer", så jeg måtte pent si farvel til den kunden og gi han videre til noen andre. Sendte han til en mannlig kollega da. :P 

Anonymkode: 12af6...af2

Kanskje en måte å bli kvitt selger mas?

Anonymkode: 0b22e...07d

AnonymBruker
Skrevet

Stp passe full i taxikø i Bergen. Hadde pommes frites i håret og hamburger på klærne etter nattmatt. Jeg er fra Sørlandet og en av de i køen synes jeg var så sjarmerende på grunn av dialekta. Han fikk nummeret mitt og et kyss før jeg hoppet i taxien. Det er 3 år siden og vi prater fortsatt :) Jeg bor på Østlandet nå og det blir dessverre aldri oss..

Anonymkode: 87b21...649

Skrevet

Ble sjekket opp ute i vannet av bussjåføren som tok oss fra hotellet til stranden ... jepp Tyrkia ;) 

Skrevet
På 15.3.2017 den 19.55, AnonymBruker skrev:

Kanskje en måte å bli kvitt selger mas?

Anonymkode: 0b22e...07d

Den mer åpenbare metoden er vel å legge på, fremfor en rekke obskøne tilnærmelser helt til selgeren viderefører deg til en annen selger 😂

Skrevet
7 minutter siden, King in the North skrev:

Den mer åpenbare metoden er vel å legge på, fremfor en rekke obskøne tilnærmelser helt til selgeren viderefører deg til en annen selger 😂

Litt gøy må det være lov til å ha, jeg kunne fint ha gjort noe sånt om det var en selger som ikke tok et hint

Skrevet

En venninne av meg ble sjekket opp på bussen mens hun var gravid i 8. måned. Fyren fortalte at han selv var jomfru, og gjerne ønsket seg en likesinnet partner. Nå hadde venninnen min vært i et langvarig forhold til barnefaren, og var på ingen måte en som lå rundt med hvem som helst, men jomfru og likesinnet var hun jo ikke akkurat. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Var på fest hos en kompis og dama hans, og de hadde en hel gjeng på besøk. En av de andre gjestene hadde med seg en venn som regelrett fotfulgte meg hele kvelden. Satte jeg meg i enden på en full sofa, så satte han seg på armlenet, satte jeg meg i en stol tok han en krakk og satte seg ved siden av, eller skulle ha meg til å sitte i fanget osv. Han skulle tilogmed være med meg på dass! Ringte min FWB og dro dit og hadde sex i stedet for å fortsette festen :sengekos:

Anonymkode: 787c7...8e1

• Liker 1
Skrevet

I fjor sommer var jeg på båttur med mann og barn. Vi overnattet i en gjestehavn. På vei til badeplassen blir jeg stoppet av en mann. Han begynner å prate om løst og fast og begynner etterhvert å hinte om at han var klar for å flytte på seg og om det var fint der jeg bodde. Dette skjedde da mens hans barn, barnebarn og barnas partnere så på. I tillegg svinsa datteren min rundt oss. 

AnonymBruker
Skrevet

En gang for lenge siden satt jeg i sofaen på en fest og klinte med min daværende kjæreste, så satt det seg ned en fyr på andre siden av meg og prøvde å sjekke meg opp mens jeg fremdeles satt i armkroken til typen min :hoho:

Anonymkode: efd92...d1a

Skrevet
17 timer siden, The Kitten skrev:

En venninne av meg ble sjekket opp på bussen mens hun var gravid i 8. måned. Fyren fortalte at han selv var jomfru, og gjerne ønsket seg en likesinnet partner. Nå hadde venninnen min vært i et langvarig forhold til barnefaren, og var på ingen måte en som lå rundt med hvem som helst, men jomfru og likesinnet var hun jo ikke akkurat. 

:hoho:

Må være noe av det sykeste jeg har hørt.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

En gang for lenge siden satt jeg i sofaen på en fest og klinte med min daværende kjæreste, så satt det seg ned en fyr på andre siden av meg og prøvde å sjekke meg opp mens jeg fremdeles satt i armkroken til typen min :hoho:

Anonymkode: efd92...d1a

Og mens jeg skrev så kom det noe like sykt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...