Gå til innhold

Bursdag/fest for første gang

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei. Jeg skal i bursdag/fest for første gang. Jeg har aldri blitt invitert til noe sånt i "voksen" alder og har derfor noen spørmål. 
Bursdagen er til en ok god venninne (kjempe grei jente, men har ikke hengt med henne siden ungdomskolen) og hennes bestevenn jeg aldri har møtt. Det står ingenting i arrangementet om noe annet enn adressen. 
Bursdagen startet klokka 1800 og det er en 22 års dag.
Pleier man å få mat i sånne bursdager? Skal jeg ta med alkohol eller bare brus? Og hva med gave? og må jeg gi noe til hun jeg ikke kjenner?

Anonymkode: 6f2ae...f46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

1. Det er ofte noe chips og annen snacks, noen har også nachos eller pizza, men jeg ville spist middag på forhånd 

2. Drikker du alkohol så tar du med alkohol, drikker du brus så tar du med brus

3. Gave til rundt 150-300. Gjerne noe å drikke dersom du vet at venninnen din drikker alkohol

4. Ville hatt med noe til hun andre også, en flaske processo eller noe :) 

Anonymkode: 1f888...3cd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan du ikke bare høre med henne om det er mat, eller om du skal spise før du kommer? Det er vanlig at man tar med egen drikke. Jeg ville gått for en lettdrikkelig vin til begge bursdagsbarn siden du egentlig ikke kjenner noen av dem.

siden det er en 22 årsdag og hvis jeg tar utgangspunkt i at dere ikke er veldig religiøse, vil nok dette være en fyllefest ;)

Anonymkode: 31ee2...af8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...