Gå til innhold

Trangere nedentil

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk meg en FF for noen mnd siden, før det var det bare noen ONS  et par ganger i året. Jeg møter ikke FF så ofte pga avstand, men han gjør meg så sinnsykt tent. Vi sexter ganske så ofte, noe som gjør meg enda kåtere. Dette har da endt i at jeg onanerer ekstremt mye mer enn før. Merket for en stund siden at jeg følte meg trangere eller mer stram når jeg skulle fingre meg, kjentes ut som jeg hadde fått mye mer muskler i skjedeåpningen. Tenkte det sikkert var innbilning, men i går var jeg hos FF igjen og han sier plutselig at han føler jeg har blitt trangere. I utgangspunktet ikke udelt positivt siden han har stor og dermed litt vanskeligere å få inn. Kan man seriøst bli merkbart trangere av å ha orgasme hyppig over flere mnd? Trodde jeg hadde gjort knipeøvelser før også men har merket liten effekt av det. 

Anonymkode: a7065...9bd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han har sex med andre som føles løsere i mellomtiden?

Anonymkode: 3f992...d5c

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

På hvilken måte kan hun da kjenne på seg selv at hun blir trangere, hvis han har seg med en tredjepart langt vekkefra?

Anonymkode: 745b5...836

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke han har det. Vi har en avtale om å ikke være med andre, og vi har mye kontakt hver dag. Jeg stoler egentlige på han, man kan jo aldri vite selvfølgelig. Men jeg følte jo også selv at det var blitt trangere så en tilfeldighet i såfall. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, du blir trangere av orgasme. Det anbefales faktisk for å trene underlivet etter fødsel, orgasme er bra for bekkenmuskulaturen og for at livmoren skal krympe sammen igjen.

Anonymkode: 10c0a...edc

• Liker 3
Skrevet

Jada du har nok blitt trangere eller sterkere i skjeden!

AnonymBruker
Skrevet

Trangheten varierer forhold til hvor du er i mens syklus. Jeg er drit trang uka før mens får knapt en finger inn men ganske vid under eggløsning f eks. 

Anonymkode: 7bb06...4d3

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Trangheten varierer forhold til hvor du er i mens syklus. Jeg er drit trang uka før mens får knapt en finger inn men ganske vid under eggløsning f eks. 

Anonymkode: 7bb06...4d3

Går på pillen og hopper over mens så tror ikke det har så mye å si. 

AnonymBruker
Skrevet

Å gå i bakker, knipeøvelser og orgasme hjelperfor å bli trangere. Noen blir også veldig trange under graviditeten.

Anonymkode: 01f6c...676

AnonymBruker
Skrevet

Orgasmer er egentlig bare gigantiske knipeøvelser, så ja, det kan gjøre deg trangere. (Har en FF med ganske stor penis, og han påstår han merker stor forskjell på kvinner som lever i sølibat/uten onani og dem som har et aktivt sexliv alene/med andre. I følge han har dette mye mer å si enn om feks dama har født eller ikke.)

Anonymkode: 7bc1c...99a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Orgasmer er egentlig bare gigantiske knipeøvelser, så ja, det kan gjøre deg trangere. (Har en FF med ganske stor penis, og han påstår han merker stor forskjell på kvinner som lever i sølibat/uten onani og dem som har et aktivt sexliv alene/med andre. I følge han har dette mye mer å si enn om feks dama har født eller ikke.)

Anonymkode: 7bc1c...99a

Hvem er trangest? De som onanerer eller de i sølibat? 

Anonymkode: 17975...85c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...