Gå til innhold

Homosexuelt speilbilde

Fremhevede innlegg

Gjest Axl Rose
Skrevet
28 minutter siden, Hurepoix skrev:

Lol, kanskje du egentlig har en narsissistisk tvilling-fetisj? Men seriøst interessant å høre.

Jeg må si at jeg i liten grad har noe behov for å følge meg begjært (i motsetning til mange kvinner), men har et stort behov for å begjære en fyr som er en variasjon av meg selv. (Vet ikke om det tyder på typisk mannlig høy eller lav selvtillit.)

Ja må være noe sånt :P 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, strynejenta skrev:

Har da ikke fordommer jeg, var bare et spørsmål.

Beklager om jeg brukte feilt ord, uvitenhet er vel kanskje mer dekkende

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Fru Uperfekt skrev:

Beklager om jeg brukte feilt ord, uvitenhet er vel kanskje mer dekkende

Ja selvfølgelig er jeg uvitende, det er derfor jeg spør...

AnonymBruker
Skrevet

Det er sikkert noen som gjør det. Men jeg tror ikke dette er unikt for homofile. Det er mange som blir opphisset av sin egen kropp, selv om man er heterofil. Man kan bli opphisset av å gå med undertøy og klær man selv synes er sexy, man kan bli opphisset av å ta på sin egen kropp, og det finnes sikkert også folk som blir opphisset av å se sitt eget speilbilde uavhengig av legning :) 

Anonymkode: d9876...fe7

Skrevet
14 minutter siden, strynejenta skrev:

Ja selvfølgelig er jeg uvitende, det er derfor jeg spør...

Skjønner at du spør fordet du ønsker svar, og selv om ingen spørsmål er for dumme så...

Homofile/lesbiske/bifile osv er alle like forskjellige som heterofile men i spørsmål som dette kan du ta utg at ditt reaksjonsmønster er helt likt/temmelig likt til ditt heterofile mønster

Skrevet (endret)

Ja, vi vet at all seksualitet er mangfoldig og et spektrum og alle er ulike osv., men alle som ikke er innsausa i fordummende amerikansk "alle-er-så-regnbue-unike-at-hver-legning-må-få-sitt-eget-dass-som-er-et-ord-som-er-så-fryktelig-at-vi-må-si-baderom-søtsuppe, men derimot har sett en stråle av antikkens lys fra Hellas innser at en grunnleggende forskjell mellom hetrofil og homofil tiltrekning (og sosialisering i barndom og ungdom) er at hetrofile tiltrekkes av DEN ANDRE mens homofile tiltrekkes av DEN SAMME I EN ANNEN.

Endret av Hurepoix
Gjest Cyrus
Skrevet

Jeg er ikke homofil, men kan fort bli opphisset av mitt eget speilbilde.

Skrevet
På Tuesday, March 14, 2017 den 21.41, strynejenta skrev:

Er det slik at homosexuelle blir opphisset når de ser seg selv i speilet?

Nei det er ikke slik

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...