strynejenta Skrevet 14. mars 2017 #1 Skrevet 14. mars 2017 Er det slik at homosexuelle blir opphisset når de ser seg selv i speilet? 1
Fru Uperfekt Skrevet 14. mars 2017 #2 Skrevet 14. mars 2017 10 minutter siden, strynejenta skrev: Er det slik at homosexuelle blir opphisset når de ser seg selv i speilet? Nei, hvorfor i alle dager skulle de det? 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #3 Skrevet 14. mars 2017 Ja, det hender absolutt. Anonymkode: 60f9d...604
strynejenta Skrevet 14. mars 2017 Forfatter #4 Skrevet 14. mars 2017 Akkurat nå, Fru Uperfekt skrev: Nei, hvorfor i alle dager skulle de det? De blir jo opphisset av kropper av samme kjønn så hvorfor ikke sitt eget?
Fru Uperfekt Skrevet 14. mars 2017 #5 Skrevet 14. mars 2017 1 minutt siden, strynejenta skrev: De blir jo opphisset av kropper av samme kjønn så hvorfor ikke sitt eget? Du vet at et er mer enn bare det kroppslige som gjør at en blir kåt/ eller ei? Er ikke slik at homofile menn tenner på alle menn, at alle alle lesbiske kvinner tenner på alle kvinner, eller at alle bifile tenner på alle mennesker de ser
Gjest Jonasmann Skrevet 14. mars 2017 #6 Skrevet 14. mars 2017 ja, de gjør det. Personlig er jeg 100% heterofil, og liker kvinner, men av og til når jeg ser meg selv i spesilet, kan selv jeg bli kåt. Det er bare en så deilig og kjekk mann som står der. Har bare lyst å ta han ut fra speilet og kysse og legge han ned i senga Har jeg nevnt at jeg er greker?
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #7 Skrevet 14. mars 2017 2 minutter siden, Jonasmann skrev: ja, de gjør det. Personlig er jeg 100% heterofil, og liker kvinner, men av og til når jeg ser meg selv i spesilet, kan selv jeg bli kåt. Det er bare en så deilig og kjekk mann som står der. Har bare lyst å ta han ut fra speilet og kysse og legge han ned i senga Har jeg nevnt at jeg er greker? Det er ikke homofilt hvis du sier "no homo" først. Anonymkode: d9876...fe7 1
Fru Uperfekt Skrevet 14. mars 2017 #8 Skrevet 14. mars 2017 5 minutter siden, Jonasmann skrev: ja, de gjør det. Personlig er jeg 100% heterofil, og liker kvinner, men av og til når jeg ser meg selv i spesilet, kan selv jeg bli kåt. Det er bare en så deilig og kjekk mann som står der. Har bare lyst å ta han ut fra speilet og kysse og legge han ned i senga Har jeg nevnt at jeg er greker? Så fint ett lite troll du er.
strynejenta Skrevet 14. mars 2017 Forfatter #9 Skrevet 14. mars 2017 8 minutter siden, Fru Uperfekt skrev: Du vet at et er mer enn bare det kroppslige som gjør at en blir kåt/ eller ei? Er ikke slik at homofile menn tenner på alle menn, at alle alle lesbiske kvinner tenner på alle kvinner, eller at alle bifile tenner på alle mennesker de ser Spør ikke om de tenner på alle andre, spør om de tenner på seg selv. Hadde vært fint om noen homoer ville svare nå
Fru Uperfekt Skrevet 14. mars 2017 #10 Skrevet 14. mars 2017 Akkurat nå, strynejenta skrev: Spør ikke om de tenner på alle andre, spør om de tenner på seg selv. Hadde vært fint om noen homoer ville svare nå Holder det at 2 av barna mine er homofile, og ja jeg spurte dem før jeg svarte første gangen. De takket Forøvrig for latteren, men at de samtidig fant det litt skremmende at folk enda tenker slik.
Hurepoix Skrevet 14. mars 2017 #11 Skrevet 14. mars 2017 (endret) Er bifil og overveiende homofil. Tenner ikke på meg selv, men på andre som har mange av de samme trekka som meg selv (fysisk og psykisk). Føler ofte at jeg er på jakt etter et slags speilbilde / bekreftelse av meg selv, med en twist og variasjon. Men mange homofile tenner også på helt motsatte typer enn det de selv representerer: Spinkle som vil ha muskuløse og motsatt, unge som vil ha modne og motsatt. Stor variasjon der også. Men det er nok absolutt noe i at homofili er et avvik (genetisk, biologisk eller psykologisk) der en i større grad søker en bekreftelse på seg selv i den andre enn i den hetrofile jakten på den fundamentalt andre. Endret 14. mars 2017 av Hurepoix
Hurepoix Skrevet 14. mars 2017 #12 Skrevet 14. mars 2017 Er man forelska i / tenner på seg selv er man vel klassisk narsissist (jfr. myten om Narkissos) og ikke homofil. 1
strynejenta Skrevet 14. mars 2017 Forfatter #13 Skrevet 14. mars 2017 Akkurat nå, Hurepoix skrev: Er man forelska i / tenner på seg selv er man vel klassisk narsissist (jfr. myten om Narkissos) og ikke homofil. tror nok homoseksuelle man bli narsissister de også
strynejenta Skrevet 14. mars 2017 Forfatter #14 Skrevet 14. mars 2017 14 minutter siden, Fru Uperfekt skrev: Holder det at 2 av barna mine er homofile, og ja jeg spurte dem før jeg svarte første gangen. De takket Forøvrig for latteren, men at de samtidig fant det litt skremmende at folk enda tenker slik. Hvorfor er dette så skremmende? 1
Gjest Axl Rose Skrevet 14. mars 2017 #15 Skrevet 14. mars 2017 (endret) Jeg er ikke homofil, har dame, men jeg drømmer om å ha sex med meg selv. Skulle likt og møtt en som er prikk lik, har samme kuk som tar meg bak! Dama lo når jeg sa det. Noe å le av.. Det er en fantasi jeg har. Stirrer jeg i speilet hender det at jeg blir opphisset Kommer an på hva slags humør jeg har, om jeg er forbanna på meg selv eller ikke. Da vil jeg bare dra til speilet. Endret 14. mars 2017 av Axl Rose
Hurepoix Skrevet 14. mars 2017 #16 Skrevet 14. mars 2017 7 minutter siden, Bootyhunter skrev: Jeg er ikke homofil, har dame, men jeg drømmer om å ha sex med meg selv. Skulle likt og møtt en som er prikk lik, har samme kuk som tar meg bak! Lol, kanskje du egentlig har en narsissistisk tvilling-fetisj? Men seriøst interessant å høre. Jeg må si at jeg i liten grad har noe behov for å følge meg begjært (i motsetning til mange kvinner), men har et stort behov for å begjære en fyr som er en variasjon av meg selv. (Vet ikke om det tyder på typisk mannlig høy eller lav selvtillit.)
Callisto83 Skrevet 14. mars 2017 #17 Skrevet 14. mars 2017 Ja, det stemmer TS. I gamle dager var det faktisk slik man identifiserte homofile. Myndighetene gikk rundt i hvert eneste hjem, og der hvor speilet var knust bodde det en homofil. (Speilet var selvsagt knust fordi den opphissede homofile til slutt ikke kunne dy seg å begynte å humpe på speilet) I dag ser man gjerne det samme, men nå er det ikke lengre speil, men knuste mobilskjermer. Jorden er også flat, ingen har vært på månen og hvis du slår deg selv i hodet med en torsk når du er gravid - så blir det en jente. *sukk* 2
Fru Uperfekt Skrevet 14. mars 2017 #18 Skrevet 14. mars 2017 39 minutter siden, strynejenta skrev: Hvorfor er dette så skremmende? Pga at det viser fordommene som fremdeles eksisterer
Fru Uperfekt Skrevet 14. mars 2017 #19 Skrevet 14. mars 2017 24 minutter siden, Callisto83 skrev: Ja, det stemmer TS. I gamle dager var det faktisk slik man identifiserte homofile. Myndighetene gikk rundt i hvert eneste hjem, og der hvor speilet var knust bodde det en homofil. (Speilet var selvsagt knust fordi den opphissede homofile til slutt ikke kunne dy seg å begynte å humpe på speilet) I dag ser man gjerne det samme, men nå er det ikke lengre speil, men knuste mobilskjermer. Jorden er også flat, ingen har vært på månen og hvis du slår deg selv i hodet med en torsk når du er gravid - så blir det en jente. *sukk* 😂😂😂
strynejenta Skrevet 14. mars 2017 Forfatter #20 Skrevet 14. mars 2017 Akkurat nå, Fru Uperfekt skrev: Pga at det viser fordommene som fremdeles eksisterer Har da ikke fordommer jeg, var bare et spørsmål. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå