hocane Skrevet 14. mars 2017 #1 Skrevet 14. mars 2017 Kvinner burde ha retten til å stemme men burde de stemme? Det virker som hver gang jeg ser på en politisk katastrofe, sverige og tysklands innvandrings og voldteksproblemer for eksempel, med kvinnelige ledere. Jeg ser en haug med damer som ble kastet ut av kjøkkenet og tvunget inn til en eller annen maktposisjon. Vi må ha 50 % representasjon av kvinner når det gjelder makt eller annet gøy, men ikke i kloakkarbeid. Vi trenger ikke 50 % damer i kloakken..men hvis det involverer å fortelle mennesker hva de skal gjøre, trenger vi kvinner. Problemet med dette er, måten kvinner ser politikk på er, mer kjærlighet, mer "gi" til andre folk fra andre steder. De liker ikke det å krige, de liker å klemme og gi penger til mennesker, velferd, og mindre "mean stuff" Vel politikk er og må være "mean", det er vitalt så vi ikke blir oversvømt og okkupert av andre land. Det å krige er en vital del av å opprettholde en kultur, ikke bringe en haug med innvandrere inn som ikke har noen form for forhold til Norge. Se på Canada, damene stemte på Justin Trudeau fordi han er en Hunk...
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #2 Skrevet 15. mars 2017 Endelig noen som turte å ta opp dette temaet! Jeg har vært på kg i mange år nå og jeg har ventet på deg, din tapre sjel. At en sterk person som deg skulle komme å belyse problemet med at kvinner stemmer. Hvorfor kom du ikke før? Det har vært behov for deg! Det er på tide med en tråd som stiller spørsmål ved kvinners manglende evner til å forstå politikk. Som setter lys på at kvinner bare er styrt av følelser. Og endelig er du her! Endelig en tapper sjel som tørr å stå fram å legge skylden for alt som er galt der skylden hører hjemme: hos kvinner! Du er en hedersperson! Jeg applauderer ditt mot. Det er bra det endelig var noen som turte å belyse problemet med at kvinner stemmer. Det er på tide vi har en tråd om dette! Kg takker deg for at du tar dette ansvaret, som den første noen gang Anonymkode: 15e61...7e1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #3 Skrevet 15. mars 2017 Jeg ønsket å søke meg inn på mekanisk linje på VGS for 14 år siden, jeg fikk beskjed om at denne linjen ble forbeholdt gutter som sliter med skolen og de blir derfor prioritert, at jeg kunne settes på venteliste, men jeg ble tvilsomt å få plass. Jeg har faktisk prøvd å få jobb på "søppeldynga" og fikk avslag fordi de mente kvinner ikke hadde noe der å gjøre og at de ikke kunne gjøre jobben på samme måte som en mann. Så det finnes oss som ønsker å gjøre mannejobber, men vi får de ikke, fordi menn selv ikke vil gi de til kvinner. Jeg jobber gjerne i kloakken, men de vil ikke ansette kvinner, så det får du ta opp med de. Anonymkode: a9a14...834 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #4 Skrevet 15. mars 2017 Enig om kvinner virkelig vil ha likestilling, så hadde de kjempet like hardt om 50\50 blant kloakkarbeidere som de gjør med og få 50\50 i toppstillinger. Kvinner vil bare ha likestilling der det er til fordel for dem. Anonymkode: c2efd...ff8
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #5 Skrevet 15. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig om kvinner virkelig vil ha likestilling, så hadde de kjempet like hardt om 50\50 blant kloakkarbeidere som de gjør med og få 50\50 i toppstillinger. Kvinner vil bare ha likestilling der det er til fordel for dem. Anonymkode: c2efd...ff8 Anonymkode: cdfb8...5ca
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #6 Skrevet 15. mars 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: cdfb8...5ca Fint og se at du kan argumentere mot min påstand. Anonymkode: c2efd...ff8
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #7 Skrevet 15. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fint og se at du kan argumentere mot min påstand. Anonymkode: c2efd...ff8 Det er ikke stort å si. Anonymkode: cdfb8...5ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå