AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #1 Skrevet 14. mars 2017 Hei! I dag under en helt vanlig samtale med lærer (sånn vanlig samtale om hvordan det får faglig, sosialt osv.) klarte jeg å begynne å gråte. Det ble bare litt for mye, men det er ikke poenget. I etterkant syns jeg hun taklet det litt dårlig, for det virket nesten som hun ignorerte meg helt og bare fortsatte å snakke. Det skal sies at jeg satt ikke det å gråt for harde livet men altså dere skjønner poenget. Jeg lurer bare på hva dere lærere gjør når en elev starter å gråte? Hvordan trøster dere eleven osv? (Går i andre klasse på videregående forresten) Takk for svar <3 Anonymkode: 1de97...233
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #2 Skrevet 14. mars 2017 Virker som du har behov for noen å snakke med siden du ønsket at læreren skulle ta tak i det? Vanskelig å sette seg inn i situasjonen din da, vi var jo ikke der.. Jeg er selv lærer. På barneskole da, så det er vel lite å sammenligne med. Men jeg spør i hvert fall om hva det er? Så tar vi det derfra. Kan jo være så mangt. Men hvis du ikke helt vet selv hvorfor du begynte å gråte, så kan det jo hende lærer skjønte det? Men jeg syns jo hun burde spurt deg om det gikk bra. Hvis du har noe du ønsker å snakke om så skader det jo ikke å høre med noen om de gidder en liten samtale Anonymkode: ed5b7...0f6
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #3 Skrevet 14. mars 2017 Kommer helt an på tema og eleven... Anonymkode: afc60...d0f