Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg er på jakt etter en billig skrubb til kroppen, som er like grov - om ikke grovere enn LUSH sin Ocean Salt. :) Noen som har forslag? Når jeg sier billig så tenker jeg noe som koster under 150,- men som er mer enn 200 ml produkt for å si det sånn.. Ocean Salt er rådyr og jeg har ikke råd til den lenger siden jeg må bruke skrubb ganske ofte. 

Anonymkode: cfa76...ad3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kaffegrut blandet med litt baby olje eller en skrubbevott :) 

Anonymkode: 5584d...7c5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sverger til sukker og olivenolje 1:1, og en god dusj med velduftende såpe og skrubbehanske etterpå. 

Anonymkode: 0a10f...030

Skrevet

Sukker og olivenolje/rapsolje her. Eller kokosolje, men den har en tendens til å bli litt hard om det ikke er veldig varmt på baderommet. 

Har gjerne noen dråper vanilje, lavendel, rose eller lignende oppi for god lukt. 

Dusjer, skrubber kroppen og skyller av. Deilig 😍

Skrevet (endret)

Bruk det samme som står på Lush internettside.

Our cult classic scrub has a mineral-rich mix of fine and coarse sea salt for serious exfoliation, balanced with coconut oil and avocado butter to soften the skin. That punchy citrus scent? It comes from lime oil as well as limes extracted in vodka to brighten and tone. Just one scrub with this beauty and you'll see why it's so popular!

Havsalt. Dette er veldig grovt, bruk stavmixer i korte pulserende støt, til konsistensen er så grov som du vil.

Kokosnøttolje

Avokado butter (jeg ville ikke brukt most avocado med mindre jeg kan oppbevare skrubben i kjøleskap)

Lime juice

Alkohol (Vodka?)

(I videoen deres nevnes grapefrukt også)

Har du en innvandrerbutikk i nærheten, se om du finner havsalt, avocado butter (Olje) og kokosnøttolje der. De har havsalt i store sekker i dagligvarebutikken, men det er kanskje litt mye å kjøpe. Mulig at en innvandrerbutikk har en mindre pose som fremdeles er billig.

Det hadde sikkert sett stilig ut med frisk, finmost avocado i skrubben...

Endret av ops2
Skrevet

30 kroner for fire kilo havsalt....

Fungerer det ikke på kroppen, så kan du spise det. :laugh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...