hocane Skrevet 14. mars 2017 #1 Skrevet 14. mars 2017 Jeg ser en del uinformerte mennesker der ute om denne ideologien. Mgtow (men going their own way) vill ikke si menn som hater kvinner Mgtow vil ikke si menn som gir opp datinglivet. For eksempel, du kan være i et forhold og ha sex daglig og fortsatt kalle deg selv mgtow. Mgtow er kun en mann som velger å ikke gifte seg eller få barn og fokuserer på seg selv. Nå de 3 tingene er alt hva en mgtow er, det er alt. Ville bare få ut denne beskjeden fordi jeg ser en del uinformerte mennesker her inne angående filosofien mgtow. Det er ikke en kvinnehatende ideologi, ddet er kun en mann som fokuserer på seg selv og sin karriere. Takk
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #2 Skrevet 14. mars 2017 10 minutter siden, hocane skrev: Jeg ser en del uinformerte mennesker der ute om denne ideologien. Mgtow (men going their own way) vill ikke si menn som hater kvinner Mgtow vil ikke si menn som gir opp datinglivet. For eksempel, du kan være i et forhold og ha sex daglig og fortsatt kalle deg selv mgtow. Mgtow er kun en mann som velger å ikke gifte seg eller få barn og fokuserer på seg selv. Nå de 3 tingene er alt hva en mgtow er, det er alt. Ville bare få ut denne beskjeden fordi jeg ser en del uinformerte mennesker her inne angående filosofien mgtow. Det er ikke en kvinnehatende ideologi, ddet er kun en mann som fokuserer på seg selv og sin karriere. Takk Hvis dette var sant, så hadde den slags menn holdt seg med sitt og simpelthen ikke gått inn i forhold med kvinner. Istedenfor så ser vi menn som legger ut videoer på youtube hvor de gnåler om hvor mye dritt kvinner er og hvor mye bedre verden ville ha blitt uten kvinner. For ikke å snakke om å legge skylden på kvinner for alle nederlag i livet. Jeg sier dette som en mann, fordi jeg har opplevd en nær venn av meg bli involvert med dette tullet, og jeg ser ikke noen lys fremtid for han noe lenger. Anonymkode: d1dd9...108 11
hocane Skrevet 14. mars 2017 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2017 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis dette var sant, så hadde den slags menn holdt seg med sitt og simpelthen ikke gått inn i forhold med kvinner. Istedenfor så ser vi menn som legger ut videoer på youtube hvor de gnåler om hvor mye dritt kvinner er og hvor mye bedre verden ville ha blitt uten kvinner. For ikke å snakke om å legge skylden på kvinner for alle nederlag i livet. Jeg sier dette som en mann, fordi jeg har opplevd en nær venn av meg bli involvert med dette tullet, og jeg ser ikke noen lys fremtid for han noe lenger. Anonymkode: d1dd9...108 Du misforstår mellom mgtow og en person mer personlige valg. Mgtow er ikke en bevegelse, det er bare en filosofi. De 3 vesentlige tingene jeg nevnet er alt en mgtow er. Alt annet mgtows sier er eller hva de personlig som en individuell person lever livet sitt. Har du noen gang sett Dragon Ball Z? De har en ting som heter powerlevels. Nå det er ikke noe som heter mgtow 5000, en person som ikke har sex er ikke en mer verdig mgtow enn en mgtow som har sex. Ikke gifte seg, ikke få barn og fokusere på seg selv er alt en mgtow er hva mgtow er. Andre ting en eventuelt lever etter er helt opp til individet. Endret 14. mars 2017 av hocane
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #4 Skrevet 14. mars 2017 Why all the labels man? Cant we all just like... be? Anonymkode: fb8ad...448 7
Gjest New Girl Skrevet 14. mars 2017 #5 Skrevet 14. mars 2017 Hva legger du i å "fokusere på seg selv"? For det er da mange, både menn og kvinner, som velger å ikke gifte seg eller få barn. Hva er det som skiller disse og mgtow?
hocane Skrevet 14. mars 2017 Forfatter #6 Skrevet 14. mars 2017 (endret) 10 minutter siden, New Girl skrev: Hva legger du i å "fokusere på seg selv"? For det er da mange, både menn og kvinner, som velger å ikke gifte seg eller få barn. Hva er det som skiller disse og mgtow? Basically bare fokusere på karrieren din og ikke bruke eiendelene/pengene dine på damer Endret 14. mars 2017 av hocane
Elaine Marley Skrevet 14. mars 2017 #7 Skrevet 14. mars 2017 Men hvorfor må man kalle seg noe da? Mange som gjør det uten å kalle seg noe som helst. Jeg lurer for jeg forstår ikke helt greia med mgtow. 3
hocane Skrevet 14. mars 2017 Forfatter #8 Skrevet 14. mars 2017 3 minutter siden, Elaine Marley skrev: Men hvorfor må man kalle seg noe da? Mange som gjør det uten å kalle seg noe som helst. Jeg lurer for jeg forstår ikke helt greia med mgtow. Er ikke personlig mgtow, men for meg høres det ut som et stikk til feminisme. Hvis ikke feminismen godtar oss mannfolk for hva vi er, så går vi enkelt og greit ut av markedet og sier farvel til både ekteskap og barn. Så dpør du meg, tror jeg det er fasiten. Menn har fått nok av all kritikken om anti maskulinitet og anti mann i media, så mange sier nok er nok.
Gjest New Girl Skrevet 14. mars 2017 #9 Skrevet 14. mars 2017 14 minutter siden, hocane skrev: Basically bare fokusere på karrieren din og ikke bruke eiendelene/pengene dine på damer Hva slags forhold er det de har til partnerne sine da?
Elaine Marley Skrevet 14. mars 2017 #10 Skrevet 14. mars 2017 Akkurat nå, hocane skrev: Er ikke personlig mgtow, men for meg høres det ut som et stikk til feminisme. Hvis ikke feminismen godtar oss mannfolk for hva vi er, så går vi enkelt og greit ut av markedet og sier farvel til både ekteskap og barn. Så dpør du meg, tror jeg det er fasiten. Menn har fått nok av all kritikken om anti maskulinitet og anti mann i media, så mange sier nok er nok. Ok, har bare fått inntrykk at det er en ideologi som tiltrekker seg mange kvinnehatere og jeg har vært inne på sånne sider og lest. Ble litt skremt av hva jeg leste der. På et forum jeg hang mer på før så ble noen av kvinnene hengt ut på en sånn side så jeg har ikke et veldig positivt inntrykk av menn som kaller mgtow. Jeg tror ikke det er rett vei å gå. Tror egentlig bare at det skaper mer misforståelser og hat.
hocane Skrevet 14. mars 2017 Forfatter #11 Skrevet 14. mars 2017 (endret) 3 minutter siden, Elaine Marley skrev: Ok, har bare fått inntrykk at det er en ideologi som tiltrekker seg mange kvinnehatere og jeg har vært inne på sånne sider og lest. Ble litt skremt av hva jeg leste der. På et forum jeg hang mer på før så ble noen av kvinnene hengt ut på en sånn side så jeg har ikke et veldig positivt inntrykk av menn som kaller mgtow. Jeg tror ikke det er rett vei å gå. Tror egentlig bare at det skaper mer misforståelser og hat. Alle individer er sitt eget individ. Det er noen mgtows som hater kvinner, det er noen mgtows som ikke hater kvinner. Som sagt det er ikke noe som heter mgtow 5000, eller den korrekte mgtow. en mgtow er de 3 tingene jeg har skrevet. Alt bortsett fra de 3 tingene er hva/hvordan enkeltpersonen eller individet selv lever livet sitt etter. Endret 14. mars 2017 av hocane
Gjest antbug Skrevet 14. mars 2017 #12 Skrevet 14. mars 2017 12 minutter siden, Elaine Marley skrev: Men hvorfor må man kalle seg noe da? Mange som gjør det uten å kalle seg noe som helst. Jeg lurer for jeg forstår ikke helt greia med mgtow. Det føles sikkert bare litt barskere med et tøft navn på at man er enslig og barnløs.
hocane Skrevet 14. mars 2017 Forfatter #13 Skrevet 14. mars 2017 3 minutter siden, New Girl skrev: Hva slags forhold er det de har til partnerne sine da? Langt mer fokus på sex enn hos tradisjonelle par
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #14 Skrevet 14. mars 2017 Dette fant jeg på youtube. https://www.youtube.com/user/SandmanMGTOW Anonymkode: d34f2...05b
Gjest New Girl Skrevet 14. mars 2017 #15 Skrevet 14. mars 2017 Akkurat nå, hocane skrev: Langt mer fokus på sex enn hos tradisjonelle par Men da er de jo i forhold med kvinner som heller ikke vil gifte seg, få barn og ha fokuset på sex? Så har disse kvinnene en betegnelse også? Regner jo med at det er basert på frivillighet?
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #16 Skrevet 14. mars 2017 Så disse mennene fokuserer på sin karriere? Er dette deres idé av selvrealisering? Høres veldig overfladisk ut! Anonymkode: 51e17...322
hocane Skrevet 14. mars 2017 Forfatter #17 Skrevet 14. mars 2017 1 minutt siden, New Girl skrev: Men da er de jo i forhold med kvinner som heller ikke vil gifte seg, få barn og ha fokuset på sex? Så har disse kvinnene en betegnelse også? Regner jo med at det er basert på frivillighet? Kanskje kvinner vil lage sin egen filosofi i fremtiden ved mangelen på maskuline menn i dagens samfunn. Hvem vet hehe
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #18 Skrevet 14. mars 2017 Hvorfor er de så ekskluderende med dette begrepet sitt? De snakker liksom om "going their own way" men du får bare være med hvis den veien er lik som alle oss andre sin vei! Det er din egen vei, men din vei må være lik som resten sin vei? Virker litt som en sånn "jeg har så lyst til å være unik, kom la oss være unike sammen ved å gjøre akkurat det samme" greie. Anonymkode: fb8ad...448 3
Gjest Ragnar Danneskjöld Skrevet 14. mars 2017 #19 Skrevet 14. mars 2017 Er jeg den eneste som hører begrepet for første gang? Det virker merkelig for en mann som "går sin egen vei" å skulle gjøre seg forstått på et kvinneforum eller å tilslutte seg en slik filosofi i utgangspunktet.
hocane Skrevet 14. mars 2017 Forfatter #20 Skrevet 14. mars 2017 Akkurat nå, Ragnar Danneskjöld skrev: Er jeg den eneste som hører begrepet for første gang? Det virker merkelig for en mann som "går sin egen vei" å skulle gjøre seg forstått på et kvinneforum eller å tilslutte seg en slik filosofi i utgangspunktet. Jeg er ikke en mgtow du. Bare prøver å korrektere all feilinformasjonen angående filosofien her inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå