Gå til innhold

Interiør hjelp trengs!!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja altså for å ta lang historie kort så er jeg lei 😂. Jeg flyttet inn i huset til min mann for noen år siden. Vi har bestemt oss for å bygge ut og pusse opp samtidig. Ville egentlig begynne til våren men søknad hos kommunen drøyer og jeg har da blitt gravid med termin i begynnelsen av mai. Så helt reelt sett blir det ingen ting av før neste vår. 

Men nå har jeg sikkert fått sånn "nesting syndrome" for at det grusomme svære spise bordet og skjenken MÅ ut. Vi snakker mørke brun monstrositet fra slutten av 70 tallet! Jeg føler jeg rett og slett ikke kan før før ting er ordnet litt i hvert fall. Så noen som har en idee til billig litt fresht spisebord og skjenk, skattol serveringsskap? Kan gjerne være Finn.no også. 
Problemet mitt er at jeg vill ha det fint men er så utrolig dårlig på interiør! 
Så enten kjøper jeg ett jeg ønsker å beholde etter oppussingen også eller så kjøper jeg noe billig som jeg kan bruke til da. Hjeeelp dere please! En stakkars gravid dame som kniper igjen til det blir litt finere her 😂😂

Anonymkode: 7fffb...f91

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk Pinterst, samle bilder av interiør du liker og se tilslutt om du finner en "rød" tråd. Altså hvilke farger og type møbler du liker, hva går igjen på bildene. Så kan du legge inn søk på Finn feks. Kjøp noe du vil like også etter oppussing, ett hjem blir til over tid og man trenger ikke gå å kjøpe alt nytt. Lykke til😊

Skrevet

Er det ikke mulig å male møblene? Med helmatt maling blir det meste mer moderne. Jotun Lady har utrolig mange fine farger nå. Er det stoffseter på stolene så kjøper du stoff og en billig stiftmaskin på Biltema, det er veldig enkelt å trekke om stolseter. Så kan du heller bruke pengene på noe kult tilbehør til spisestuen. Et nytt gulvteppe, taklampe, vase osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...