Gå til innhold

24.august-bruder!

Fremhevede innlegg

Skrevet

ja, det er litt blanda følelser her også.

Mamma og jeg krangler som aldri før, og hun forteller meg stadig hvor lei hun er av bryllupet, hvor mye det koster henne o.l.

Jeg veit hun legger mye tid og penger i dette, og jeg forteller henne det gang på gang hvor takknemelig vi er for det hun gjør.

Uff..at det må være slik......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn rent praktisk er alt i rute, så den biten er ikke noe problem! Men har begynt å få bryllupsdrømmer om natta, der jeg har glemt å ordne håret eller stiller opp til vielsen i jeans.... sover ikke akkurat godt, for å si det sånn!! Flere som har slike drømmer? Innbiller meg at det ikke er uvanlig?

Ellers er jeg nesten litt usikker på om det har gått opp for meg at vi faktisk skal gifte oss om 11 dager! Fikk første gratulasjonskortet på lørdag, og det er liksom litt uvirkelig, selv om jeg av hele mitt hjerte og hele meg vet at de er akkurat dette jeg vil! :D Men det går nok opp for meg også snart vil jeg tro!

Høres koselig ut med forlovertreff, Olympia! :-)

Ha det så lenge 24.augustbruder,

klem fra meg

Skrevet

Er vel sånn ca. i rute, men er jo såååååå nervøs for at jeg skal ha glemt noe vesentlig. Det går nok bra. Akkuratt nå er det så jeg egentlig bare gleder meg til at dagen skal være ferdig, men dette endrer seg nok garantert når dagen er der, og en står ferdigpyntet utenfor kirkedøren.

Gode tanker til andre 24. august bruder.

"Rallybrud"

Skrevet

Det kommer til å gå så fint med dere alle sammen og for all del: ikke stress med små detaljer. Bryllupet blir ikke noe mindre vellykket om man utelater småting. Men et godt tips er å lage en gjestebok. Vi hadde de og den ble flittig brukt. Utrolig hyggelig å kikke på nå i ettertid!

Skrevet

:ler: Ler av Prinssessen..... :ler:

Har begynt og ha slike drømmer om natta jeg og!

Her har det vært mye diskusjon om bordplasseringa (enkelte begynte og sutre da vi ville splitte par.) så jeg har strevd mye for og få til en bordplan hvor jeg veit (håper) at alle blir fornøyde.

Drømte da, at i tida mellom kirka og selskapet at jeg prøvde fortvilt og få til en bordplan, og skreiv bodkort for harde livet....

:ler::ler::ler:

Var avgårde i dag og skulle finne undertøy- uten hell.

Får vist gå naken under kjolen (en av oss hadde ihvertfall blitt fornøyd da.... :oops: ) ser det ut til. Er ingen str. 75B, men derimot en 95D. Var ikke lett det, nei.

Får prøve igjen til onsagen.....

Om 12 dager er vi gift, jenter!!!!! :D :D :D :D

Skrevet

Hehe, godt at du jeg ikke er alene, MarianneE! :ler::ler::ler:

Fikk et tips fra en gift venninne i går: legg en skrivebok ved siden av sengen slik at du kan skrive opp det du kommer på eller drømmer om i løpet av natten. Gjorde det i natt, og har faktisk sovet nesten helt bra!!!

Lykke til med undertøyskjøpet! Du finner nok noe!! Dersom det skjærer seg helt kan vi kanskje hjelpe deg med å skaffe noe her fra Oslo og sende nedover? Men ikke gi opp, du finner helt sikkert noe lekkert!

-10 dager igjen nå! :briller:

Gjest Anonymous
Skrevet

Drømmer, ja...jeg har hatt slike drømmer lenge jeg. Gjengangeren er at jeg glemmer å dra til frisøren. Ellers har jeg drømt at kjolen ligger stappet ned i en plastpose og er utrolig krøllete, at alle gjestene har kommet men det er ingen jeg kjenner der, at brudebuketten er vissen, og kanskje best av alt, at det serveres taco til bryllupsmiddag ! :o Litt stressende, men ganske komisk også ! :ler:

Skrevet

Slike drømmer har jeg sluppet unna så langt :ler:

Tror ikke det har gått opp for meg ennå hva som skal skje.Fikk den første bryllupsgaven i dag,og det var helt uvirkelig.Tenk,lille meg skal bli kone!!! :ler:

Nå har sambo bare 3 arbeidsdager igjen,så har han ferie i 2 uker.Det skal bli deilig å ha han hjemme hele dagen både før og etter bryllupet.Så får vi virkelig anledning til å nyte denne spesielle tiden sammen.

Vi skal ikke på bryllupsreise,men vi skal jammen ha noen herlige hvetebrødsdager her hjemme! :D

Bare 11 dager igjen nå!!

Skrevet

Ja, nå er det virkelig ikke lenge igjen. Vi også gifter oss 24.August i Rolvsøy Kirke... Jeg sliter litt med nervene da :ler:

Men er ikke det normalt da jenter???

Skrevet

6 dager igjen...IIIIIIIKKK!!!!!!!!! :o :o :o

I går hadde vi besøk av min forlover og hennes samboer + sambos forlover.Han kom alene,kona ble forhindra. men vi hadde det kjempekos.Jeg hadde laga pizza,og vi satt lenge rundt bordet og proppa i oss og prata.Litt senere hadde vi kake og litt snacks,og tida bare fløy avgårde! :) Var ikke i seng før nærmere 01:30.

Nå er det litt finpuss som gjenstår.torsdag morgen skal vi hente sambos bunad, og samme dag skal vi til samtale med presten.Fredag formiddag skal vi pynte lokalet,og senere den kvelden skal jeg hente venninna mi som kommer med tog fra Kristiansand.

Tenke seg til,om 1 uke er bryllupet over!!!! :o

Skrevet

Har skikkelig nerver jeg og... føler det er så masse jeg kommer til å glemme!!! Men men...det går nok fint! Olympia vennen: Fikk presangen i posten på lørdag....gosh jeg er så nysgjerrig,men SKAL ikke åpne før selve dagen...*prøver så godt jeg kan*

Har hatt tenkt å ringe flere dager nå,men det er alltid et eller annet som skjer! men idag kommer telenor og åpner tlf linjen,vi har ikke villet ha før nå. Men nå SKAL jeg ha:) Ringer deg med engang den er åpnet....så kan vi hjelpe og roe hverandre ned i disse siste nervepirrende dagene:D Er kjempeglad i deg vennen! Tenk at vi skal dele en så utrolig viktig dag da! Du og Oddvar er i våre hjerter hele dagen....

Jenter lykke til med resten av tingene! Og nyt de siste dagene,dette går så altfor fort! :o

Stoooooooor klem fra veldig snart Fru Villemo

Skrevet

Pass på å ikke stress jenter. Ro dere ned og nyt tiden sammen med deres kjære. De to siste dagene før bryllupet blir stress enten man vil eller ikke, så det lureste er å pleie hverandre og kjærligheten de første dagene av den siste uken som ugifte. Bare et lite tips, for jeg er selv veldig glad for at vi slappet av de 3 første dagene den uken.

Og dere har garantert ikke glemt noe. Gå gjennom bryllupsplanleggeren noen ganger og kryss av for det dere er sikker på at er i orden. Og ring rundt og sjekk at alle bestillinger er i orden, så kan dere lene dere tilbake og glede dere fullt ut!

Skrevet

Vil bare ønske dere lykke til alle 24.08 bruder!!! (23 og...)

Dere kommer til å få en fantastisk fin dag!!!

Lykke til, tenker på dere!!!

Klem fra Gleder meg!!!

http://hegekenneth.norge.cc

Skrevet

Jeg blir helt engasjert her jeg sitter og følger sånn litt halvveis med på forberedelsene deres... Jeg har hatt flere mareritt allerede enda jeg må vente 8 måneder til, så jeg lurer på hvordan jeg har det når jeg har kommet like langt som dere :hoho:

Men det jeg egentlig ville, var å ønske dere alle lykke til med forberedelsene og den store dagen og så håper jeg at alle ønskene deres går i oppfyllelse :)

Skrevet

Nå har endelig de verste nervene mine gitt seg. Mamma og jeg gjorde ferdig bordkortene, sangheftene, og sorterte dukene i helgen. Så nå tror jeg det kun står igjen å snakke med presten, hente kjolen, og ordne til lokalet på fredag. Dessuten hente drikkevarene. Heldigvis er det mange venner som skal hjelpe til på fredag med å ordne, slik at det ikke blir svarte natten før en er ferdig, og en er helt utslitt. Nå sitter jeg bare her å gleder meg kjempe mye. Det er jo ikke mange dagene igjen nå jenter. Dessuten har det heldigvis ordnet seg med organisten, han hadde nemlig dobbelt booket. Så vi får han vi ville ha, og som har spilt mye sammens med han som skal spille saxofon i soloinnslagene. Vi har også valgt å bruke "Gammel Sjugurmarsjen" som utgangsmelodi. Dette er den som Garbarek spilte som utgangsmelodi i Kronpen sitt bryllup. Syntes at det var så fin med orgel og sax.

Lykke til alle andre den 23. og 24. dersom vi ikke høres fra før det.

Gleder meg mye

Klem fra Rallybrud

Skrevet

Ja nå er det ikke lenge igjen - iiiiiiiik! :ler:

Skal jobbe til og med onsdag, men merker at det er litt problemer med konsentrasjonen nå om dagen :o heldigvis går tiden ganske så fort!

Har endelig fått skrivi ut bordkort nå i dag, så da tror jeg alt er i orden. Skal ta en siste avsjekk på huskelista nå i kveld! Håper vi får tid til å nyte denne uka også, kjenner at jeg er så spent at det oversvømmer av sommerfugler i magen....

Ja, lykke til dere andre også, dersom vi ikke høres før helgen!

Skrevet

Herreguuuud å stressa jeg er!!!!!!!!!!

Skal til frisøren på prøvetime idag (trodde jeg skulle på fredagen, men der stod hele jentegjengen og skulle ha meg med på utdrikking! :D )

Undertøy fant jeg på KappAhl (av alle steder!! :o ) igår, bordkort er ferdig, eneste som gjenstår av "store" ting er og skrive menykort.

Dessverre har min kjære vært så IDIOT i helga og kjørt for fort og mista lappen i et par måneder. :evil:

Det roer meg akkurat ikke og vite at vi står uten bil i tre måneder........

Gleder meg til fredagen, da kommer "jentene" hit og vi skal kose oss masse med ost og kjeks!

Bare jeg stresser meg ned går alt bra, det veit jeg.......

Nå er vi snart fruer, dere!! :D :D :D

Skrevet

Ja jenter,det nærmer seg styggfort nå!

MarianneE:Din kjære har nok nerver han også skal du se,det var nok derfor han tråkka litt for hardt på gasspedalen. :smile:

Kos deg masse og slapp av hos frisøren i dag.Og lykke til på fredag,håper du får en flott dag med jentene.

Villemo:Vennen min. Kjempekos at du ringte i dag. :D Just hva jeg trengte! Nå må du ikke stresse de siste dagene,selv om din kjære ikke er hjemme og kan hjelpe deg på dagtid.Det kommer til å gå så fint så! Håper du ble fornøyd med neglene! :D

Og til alle dere andre som gifter dere til helga: LYKKE TIL!!! Nyt dagen til fulle og ikke stress.Det kommer til å gå kjempebra selv om det skulle mangle noen små detaljer.(Prøver å overbevise meg selv om det :ler: ).

Om 5 dager er det over,da er vi FRUER! :D :D :D

Skrevet

2 dager igjen!!!!! :D :D :D

I dag har vi henta bunaden til sambo.Han er bare sååå lekker i den!!!! :D :D Så har jeg kjøpt Kanebo 38* mascara.Tok den på så fort jeg kom hjem,og skal ha den på resten av dagen og i morgen.Kommer til å svette en del pga mye jobbing,så det blir spennende å se om den holder.Foreløpig ser det veldig bra ut.

Om litt skal vi kjøre sønnen vår til svigers.De skal passe han mens vi er til samtale med presten i ettermiddag,og så skal han være der til vi er ferdige med pynting av lokalet i morgen.Skal begynne fra morgenen av,så vi regner med å være ferdig tidlig på ettermiddagen.

Er nervøs! Men mest mht sønnen vår.han er 16mnd og er avhengig av litt søvn på dagtid.Og vi skal vies når han pleier å ha middagshvilen sin,så jeg håper vi får til å forandre litt på rutinene hans den dagen.

I morgen kveld skal jeg hente venninna mi som kommer med toget fra Kristiansand.Gleder meg kjempemasse til å få besøk av henne,og er veldig glad for at hun skal være her litt i forkant av bryllupet.Så slipper jeg kanskje å bli enda mer nervøs! :D

LYKKE TIL ALLE SAMMEN!!!!!

Skrevet

Olympia vennen: TO DAGER!!! Tenk det da....dette er ikke snakk om stormskritt,men orkanskritt :o !

Den Kanebo 38c skal jeg LOVE holder mål,jeg hadde den på i begravelsen til kameraten vår,og jeg grein MASSE,men maskaraen satt bom fast,ingen merker ingen klumping,den var knall! Desverre en tragisk måte å få prøvd den ut på... men jeg vet at den er knall nå... er ikke bekymret for om jeg gråter masse gledestårer på lørdag... :D

Jeg tror jeg har et rimelig stort sug i magen imorgen tidlig når jeg våkner.....da er det EN dag igjen!!!! Oh my god sier jeg bare...siste dag som frøken ;) Men det gjør ingenting! Bare gleder meg nå,alt er kommet på plass,er ikke mye vi har igjen å fikse gitt!

Og vet du hva...jeg skjems meg ihjel...glemte å handle presang til dere idag...men SKAL gjøre det imorgen...hadde gledet meg til det,men ble stresset som bare det tidligere idag for å ordne siste rest..... Men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves sies det;)

Kjempeglad i deg vennen!

Til alle dere andre: Er dere kommet i orden nå? Like mye sommerfugler som oss? Uansett LYKKE til på den store dagen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...