AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #1 Skrevet 14. mars 2017 Jeg tenker på polit, ambulansepersonale, sykepleiere, leger, og alle med yrker der en virkelig må se andre mennesker med problemer/som har det vondt. Jeg, tenker så mye på meg og mitt, at jeg nesten ikke evner å sette meg inn i andres situasjon. Jeg bryr meg ikke. Jeg bryr meg, hjelper til, men jeg hadde slitt innenfor yrkene, fordi jeg ville vært for ukonsentrert. Anonymkode: 22df3...627
Djungelvrål Skrevet 14. mars 2017 #2 Skrevet 14. mars 2017 Ja det er til tider veldig tøft..men etter noen år blir man vant, kynisk og litt kald. Ellers hadde jeg aldri taklet det.
Lawyer Skrevet 14. mars 2017 #3 Skrevet 14. mars 2017 1 minutt siden, Boomonster skrev: Ja det er til tider veldig tøft..men etter noen år blir man vant, kynisk og litt kald. Ellers hadde jeg aldri taklet det. Og det er det verste å møte på i helsevesenet hvertfall. Da burde en heller finne seg noe annet å gjøre. Å være syk og sårbar, for så å møte på grinete helsepersonell, hører ikke sammen. 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #4 Skrevet 14. mars 2017 Det er litt som Boomonster sier: man blir vant, kynisk og litt kald. Det betyr selvfølgelig ikke at man er grinete, kald og kynisk ovenfor pasientene. Det betyr selvfølgelig ikke at man ikke bryr seg og ikke har empati ovenfor pasienten. Man må bare holde ting på avstand for å overleve selv. Dette er noe de fleste klarer mens de samtidig kan vise omsorg og empati ovenfor pasienten. Anonymkode: e4f4c...326
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå