Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge varte det?

Om det tok slutt, hvorfor tok det slutt? Hvordan unngikk dere å bli oppdaget, eller hvordan ble dere eventuelt oppdaget?

Anonymkode: 508b6...28c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nå går jeg gjennom det. Har vært utro i 1 år kona hans fant ut og nå er det kaos. Min mann vil skille seg fra meg han også. Vi har begge barn og det gjør ting mye verre. Anbefaler ikke absolutt .Aldri mer ! 

Anonymkode: ed03a...cf0

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Passerer året, så kan vel kalle det langvarig etterhvert. Vi er begge i forhold, så ingen av oss er ute etter noe mer enn dette. Folk vet ikke at vi kjenner hverandre, så i sosiale settinger og andre arrangement etc der vi begge er, kommuniserer vi ikke utover høflig helsing. Er ellers forsiktige med når og hvor vi møtes, og passer på at det ikke blir for ofte.

Anonymkode: af9e2...ab8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er singel, men jeg har vært "den andre dama".

Full diskresjon. Ingen kommunikasjon på facebook, det kan alt for lett bli oppdaget. Sms når han har sendt først (da er kysten klar). Møttes relativt sjeldent. Han har aldri hatt bil utenfor hos meg (selv om jeg bor i en by med fellesparkering), jeg har kjørt og plukket han opp i byen. Han har "vært på jobb" når han har vært hos meg, og bilen hans har stått ved jobben hans.

Hvorfor det ble slutt? Jeg ble lei, og klarte endelig å kutte han helt ut - etter fem år. Han er fremdeles lykkelig gift.

Anonymkode: d5057...0aa

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan klarer dere å gjøre noe sånt mot partneren deres ? 

Anonymkode: e1462...28b

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan klarer dere å gjøre noe sånt mot partneren deres ? 

Anonymkode: e1462...28b

Ivertfall som det mest naturlige ting i verden? Må mangle samvittighet. 

Anonymkode: 22c4b...975

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Har holdt på med samme elskeren i fem år. Vi møtes hjemme hos hverandre når partnerene våre er bortreiste, på parkeringsplasser og på hytta hans. Møtes ca et par-tre ganger i mnd. Vi snakker aldri på tlf, og sletter meldinger etterhvert. Sender aldri melding når jeg vet han er sammen med henne. 

Det går an å ha et rent seksuelt forhold, uten følelser utover god sex med hverandre. Det er når det blir reiser sammen, telefoner og følelser man blir oppdaget.

Dette er noe jeg har hatt behov for, for jeg får ikke oppmerksomhet hjemme, men vil ikke gå fra samboeren min pga barna.

Anonymkode: 84574...403

• Liker 6
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå går jeg gjennom det. Har vært utro i 1 år kona hans fant ut og nå er det kaos. Min mann vil skille seg fra meg han også. Vi har begge barn og det gjør ting mye verre. Anbefaler ikke absolutt .Aldri mer ! 

Blir det dere to da? eller sitter dere opp med to ødelagte familier og er single? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Unnskylder ikke utroskap, men det er jo et faktum at mange av dagens familier består av mennesker som har vært gift tidligere. De fleste av de skilte har vel kun ett ekteskap bak seg, og lever så med den nye familien resten av livet. Selv om mange går ut av ekteskapet på en ryddig måte, uten å være utro, sier det seg vel selv at grunnen til at en god del bryter ut er at de har møtt et menneske de har fått sterkere følelser for enn den de er gift med. Noen tar da avgjørelsen om å bryte ut av ekteskap/samboerforhold uten først å være fysisk utro, mens andre går lenger før de bryter ut.

Jeg har vanskelig for å tro på at folk som er utro er "lykkelig gift". Tror mange fortsetter ekteskapet på grunn av barna. Det tar også mye lengre tid å bryte ut når man er godt etablerte med felles eiendom, biler, hytte osv.

Anonymkode: 44fee...86e

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har holdt på med samme elskeren i fem år. Vi møtes hjemme hos hverandre når partnerene våre er bortreiste, på parkeringsplasser og på hytta hans. Møtes ca et par-tre ganger i mnd. Vi snakker aldri på tlf, og sletter meldinger etterhvert. Sender aldri melding når jeg vet han er sammen med henne. 

Det går an å ha et rent seksuelt forhold, uten følelser utover god sex med hverandre. Det er når det blir reiser sammen, telefoner og følelser man blir oppdaget.

Dette er noe jeg har hatt behov for, for jeg får ikke oppmerksomhet hjemme, men vil ikke gå fra samboeren min pga barna.

Gjør du noe selv for å få oppmerksomhet hjemme, eller er det viktigere vanne gresset på den andre siden?

Anonymkode: 0feee...789

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, ninab82 skrev:

Blir det dere to da? eller sitter dere opp med to ødelagte familier og er single? 

Vår status er ikke avklart ennå. Kona er hysterisk for å finne ut hvem jeg er. Så han klarer ikke å diskutere med henne en gang. Jeg og mann bor hjemme men vi skal skilles ... så ja.... vi har ødelagt familiene !!

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
På 14.3.2017 den 18.18, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge varte det?

Om det tok slutt, hvorfor tok det slutt? Hvordan unngikk dere å bli oppdaget, eller hvordan ble dere eventuelt oppdaget?

Anonymkode: 508b6...28c

Vi har vært elskere siden september. Vi er kolleger og ser hverandre hver dag, men sender mld og snaps veldig opp og ned i perioder. Noen perioder veldig intenst. Møtes når det er mulighet for det, men i gjennomsnitt en gang i måneden. Vi er begge i seriøse forhold hvor han snart skal gifte seg. Vi sender meldinger kun i arbeidstid eller når han er alene. Snap er alltid lov da det ikke åpnes foran andre.

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men tenker du aldri på han? Hva er det som gjør at du har valgt han? Jeg ha flott vanskeligheter for å skille på det selv merker jeg, og har funnet ut at jeg bryr meg mer om han enn jeg burde.

Anonymkode: 5e0d6...c27

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi har vært elskere siden september. Vi er kolleger og ser hverandre hver dag, men sender mld og snaps veldig opp og ned i perioder. Noen perioder veldig intenst. Møtes når det er mulighet for det, men i gjennomsnitt en gang i måneden. Vi er begge i seriøse forhold hvor han snart skal gifte seg. Vi sender meldinger kun i arbeidstid eller når han er alene. Snap er alltid lov da det ikke åpnes foran andre.

Men tenker du aldri på han? Hva er det som gjør at du har valgt han? Jeg ha flott vanskeligheter for å skille på det selv merker jeg, og har funnet ut at jeg bryr meg mer om han enn jeg burde.

Du må jo være en jævel av en person. Håpe særiøst du forteller forloveden hans hva dere holder på med. Så hun slipper å gifte seg med ett menneske hun ikke egentlig vet hvem er. Skulle vært straffbart å være så sinnsykt kynisk. Kjenner jeg blir kvalm.... Har ikke ord for hvor ondskapsfull det går ant å være mot en uskyldig 3 part. Tenkt hvor mange år hun karskje har kastet bort på den idiotien. Vær tøff nok å fortell hva dere har gjort før de gifter seg. 

Anonymkode: 658dd...cd8

• Liker 24
AnonymBruker
Skrevet

Vi traff hverandre ca. en gang i uken, møttes på "tilfeldige" steder. Parkeringsplasser osv..så kjørte vi et sted sammen. Holdt på i noen måneder. Stoppet av oss selv fordi vi visste jo det var galt. Han var gift, jeg var singel. 

Kommunikasjonen var 99% på snap. Der er det muligens litt lettere å holde det skjult, skrudde av notifications osv. Tror allikevel at kona hans må ha hatt mistanke, da omfanget av snapper var helt enormt en periode. Skammer meg selvfølgelig nå, men skal innrømme at når det stod på så var jeg så inni boblen vår at jeg klarte å skru av samvittigheten en periode. 

Anbefales ikke. Har mistet tiltro til at det finnes kjekke og ærlige menn, da han virkelig er en type som ALLE tror er verdens beste ektemann og person generelt. Fått et litt dårligere forhold til meg selv også, trodde ikke at jeg var i stand til å gjøre noe sånn, er skuffet over meg selv. 

Anonymkode: b19b2...027

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har mistet tiltro til at det finnes kjekke og ærlige menn, da han virkelig er en type som ALLE tror er verdens beste ektemann og person generelt.

De finnes.

Jeg var i en situasjon hvor en veldig pen jente praktisk talt tigget om å få ligge med meg og fortsatte å sende meg meldinger over flere dager. Det eneste svake jeg gjorde var å gi henne nummeret mitt. Men hun fikk ikke engang et kyss.

Har egentlig lurt på hva andre menn hadde gjort i en slik situasjon. Tror mange ikke hadde greid å si nei. Men tanken på å gjøre det mot kjæresten min overvant alle impulser. 

Blir mer bekymret når jeg leser denne tråden dog.

Anonymkode: 2b01f...6d3

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

De finnes.

Jeg var i en situasjon hvor en veldig pen jente praktisk talt tigget om å få ligge med meg og fortsatte å sende meg meldinger over flere dager. Det eneste svake jeg gjorde var å gi henne nummeret mitt. Men hun fikk ikke engang et kyss.

Har egentlig lurt på hva andre menn hadde gjort i en slik situasjon. Tror mange ikke hadde greid å si nei. Men tanken på å gjøre det mot kjæresten min overvant alle impulser. 

Hadde egentlig ikke tenkt å skrive i denne tråden, men fikk lyst til å skrive da jeg så ditt innlegg, for å si at vi er flere som ikke gir etter. Elendige mennesker som tigger etter å være utro, de gjør det for spenningen og konkurransen, uten å bry seg for katastrofen de muligens klarer å sette i gang.

Anonymkode: 8100a...a1f

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor holder du frem med det når du bryr deg mer og mer om ham? Synes du det er greit å være nummer 2? At han skal gifte seg med en annen? At han har valgt å bruke resten av livet sitt med en annen kvinne, mens han har deg på si? 

Hva føler du overfor din egen partner? 

Anonymkode: b8aed...ffb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vanskelig for å tro på at folk som er utro er "lykkelig gift". Tror mange fortsetter ekteskapet på grunn av barna. Det tar også mye lengre tid å bryte ut når man er godt etablerte med felles eiendom, biler, hytte osv.

Anonymkode: 44fee...86e

Jeg tror nok de kan være lykkelig gift. Det er bare det at noen vil "have their cake and eat it too". At dette får konsekvenser for andre enn dem selv tenker de ikke på. Livet er til for å leves og nytes og alt det der. De er så opptatt med å være her og nå, og nyte godt av ALT livet har å by på at det at noen kan bli såret i morgen eller neste år, det tenker dem ikke på. Noen er nok definitivt utro fordi de ikke trives i ekteskapet, fordi de ikke føler seg sett, eller det er noe vanskelig som står på. Men tro meg det finnes mennesker som har det supert med kona si, med familien og generelt er lykkelige, men de bare tror at man kan få ALT i livet på samme tid. 

Anonymkode: b8aed...ffb

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

De finnes.

Veldig fint å lese det du skriver. Det gir nok håp også for de som har vært utro. Som en over her skriver om at hun ble revet med og skrudde av eller ignorerte samvittigheten sin, men i ettertid føler på skammen og skuffelsen over seg selv for å kunne synke så dypt kan nok en del også føle på i ettertid. En gang utro alltid utro tror jeg ikke stemmer i de fleste tilfeller fordi mange lærer og tar til vettet etter et feilsteg.

Begjær og forelskelse kombinert med å ha det litt labert hjemmefronten gir nok god grobunn for skylapper. Jeg har sett det igjen og igjen, par mister gjerne gnisten etter 5-10 år og spesielt etter barn er kommet til. Du kan se det i øynene deres at de absolutt ikke er lykkelige lengre og dette tror jeg er veldig vanlig, mye mer enn noen er villige til å innrømme.  

Anonymkode: a03a1...6b9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Begjær og forelskelse kombinert med å ha det litt labert hjemmefronten gir nok god grobunn for skylapper. Jeg har sett det igjen og igjen, par mister gjerne gnisten etter 5-10 år og spesielt etter barn er kommet til. Du kan se det i øynene deres at de absolutt ikke er lykkelige lengre og dette tror jeg er veldig vanlig, mye mer enn noen er villige til å innrømme.  

Tror hele poenget ligger her. I et samfunn med ekstremt jag etter prestasjoner, karriere og det perfekte, forsvinner tiden. Tiden man burde bruke på å dyrke hverandre. Være kjærester, ikke venner. Være elskere, ikke samarbeidspartneren. Jeg tenker at jeg aldri kan være utro, men jeg er heller ikke naiv.

Hvis man har det elendig på hjemmefronten, lite og ingen sex, krangling, stress og jag. Da dreper man kjærligheten dag for dag. Og savnet på nærhet og sex kan etterhvert bli stor. Hvis det DA plutselig dukker opp en mulighet, skal i hvertfall ikke jeg sitte på min høye hest å si at jeg hadde klart å la være. Det jeg derimot kan si med sikkerhet er at om det hadde blomstret på hjemmebane, ja da hadde jeg i 100 av 100 tilfeller avvist blankt. Hadde neppe kjent på den store fristelsen en gang. Rett og slett fordi man får alle disse behovene oppfylt på hjemmebane, og det sammen med den man faktisk ELSKER.

I et samfunn der det nærmest oppfordres til sex med mange partnere, sosiale medier som åpner for kontakt med hvem man vil, så er det jammen ikke rart det florerer med utroskap, uten at jeg på noen måte forsvarer det. Det er en klisjé, men det stemmer jo: Sørg for å ha det bra hjemme og med partneren, og sjansen for utroskap blir mye mindre!

Anonymkode: a5b8a...52e

• Liker 5
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...