Gå til innhold

Fysisk forelska?

Fremhevede innlegg

Gjest Moonshadow
Skrevet

Noen fler her som blir urolig i magen, kvalm og rett og slett dårlig, når man er forelsket.. Er det vanlig? og hvorfor, hva skjer med kroppen?

Klarer ikke å spise, sove eller slappe av.. Litt slitsomt i grunn.. Kjennes nesten ut som jeg er på extacy til tider... :oops:

Kanskje dumt spørsmål, men etter å ha vært rusa så og si konstant i mange år, er jeg ikke vant til å kjenne på så mye følelser.. :roll:

Videoannonse
Annonse
Gjest StoreSky
Skrevet

Oh yeah! Kvalme, svimmelhet, middlertidig nedsatt evne til fornuftig samtale, konsentrasjonsvansker, sommerfugler i magen, tar til tårene, skvetter lett, overfølsom for det meste, spise mer/mindre.... Alt er normalt! Nyt det!!

Gjest Moonshadow
Skrevet

Synes det er litt ekkelt jeg.. Mamma klager på at hun ikke får kontakt med meg.. Er liksom litt i min egen verden om dagen.. Det er jo litt godt å da, gleder meg til å se han igjen. Men jeg frykter for hvor godt jeg klarer å konse på kjøretimen i morra :roll:

Føler meg som en fjortis igjen. Pluttselig kan jeg begynne å smile, da ser han i hodet mitt.. Det ser sikkert litt snedig ut på bussen og sånne plasser :oops:

Gjest Moonshadow
Skrevet
:) Tvtitting eller lesing er bare å glemme..Får ikke med meg noen ting :roll:
Gjest GreenSky
Skrevet

En lege sa til meg en gang at å være forelska er som å være 'gal'. Kropp og hode oppfører seg helt annerledes enn hva vi er vant med.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Kroppen reagerer også på samme måte som ved stress.

Gjest Moonshadow
Skrevet

Raser ned i vekt da, så det er jo positivt da :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...