Gjest Moonshadow Skrevet 14. desember 2004 #1 Skrevet 14. desember 2004 Noen fler her som blir urolig i magen, kvalm og rett og slett dårlig, når man er forelsket.. Er det vanlig? og hvorfor, hva skjer med kroppen? Klarer ikke å spise, sove eller slappe av.. Litt slitsomt i grunn.. Kjennes nesten ut som jeg er på extacy til tider... :oops: Kanskje dumt spørsmål, men etter å ha vært rusa så og si konstant i mange år, er jeg ikke vant til å kjenne på så mye følelser..
Gjest StoreSky Skrevet 14. desember 2004 #2 Skrevet 14. desember 2004 Oh yeah! Kvalme, svimmelhet, middlertidig nedsatt evne til fornuftig samtale, konsentrasjonsvansker, sommerfugler i magen, tar til tårene, skvetter lett, overfølsom for det meste, spise mer/mindre.... Alt er normalt! Nyt det!!
Gjest Moonshadow Skrevet 14. desember 2004 #3 Skrevet 14. desember 2004 Synes det er litt ekkelt jeg.. Mamma klager på at hun ikke får kontakt med meg.. Er liksom litt i min egen verden om dagen.. Det er jo litt godt å da, gleder meg til å se han igjen. Men jeg frykter for hvor godt jeg klarer å konse på kjøretimen i morra Føler meg som en fjortis igjen. Pluttselig kan jeg begynne å smile, da ser han i hodet mitt.. Det ser sikkert litt snedig ut på bussen og sånne plasser :oops:
Gjest Moonshadow Skrevet 14. desember 2004 #6 Skrevet 14. desember 2004 Tvtitting eller lesing er bare å glemme..Får ikke med meg noen ting
Gjest GreenSky Skrevet 14. desember 2004 #7 Skrevet 14. desember 2004 En lege sa til meg en gang at å være forelska er som å være 'gal'. Kropp og hode oppfører seg helt annerledes enn hva vi er vant med.
Gjest Bellatrix Skrevet 14. desember 2004 #8 Skrevet 14. desember 2004 Kroppen reagerer også på samme måte som ved stress.
Gjest Moonshadow Skrevet 14. desember 2004 #9 Skrevet 14. desember 2004 Raser ned i vekt da, så det er jo positivt da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå