Gå til innhold

Meny - tar de inn varer som kunden anbefaler?

Anbefalte innlegg

Gjest AnonGangerTo
Skrevet

Er det fremdeles slik at Meny kan ta inn varer som kunden(e) anbefaler? Det er produkter som ikke finnes i butikkene i Norge men i USA eller Storbritannia. Husker at de hadde en slik ordning før. Noen som har erfaringer med det? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke helt om de har noe policy på det, men de tok inn et produkt etter at jeg etterspurte det i alle fall :) Kan sies at jeg nevnte det for flere ansatte ved forskjellige tider :P 

Anonymkode: 03659...43b

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke helt om de har noe policy på det, men de tok inn et produkt etter at jeg etterspurte det i alle fall :) Kan sies at jeg nevnte det for flere ansatte ved forskjellige tider :P 

Det var lurt. Gikk du med forskjellige antrekk også? :fnise:

Anonymkode: 5e5b1...4ea

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det var lurt. Gikk du med forskjellige antrekk også? :fnise:

Anonymkode: 5e5b1...4ea

Og forskjellige parykker og briller!

Neida. Jeg spurte på forskjellige dager, så det var nok forskjellige antrekk ja. Produktet virket nok veldig etterspurt :ninja:

• Liker 1
Gjest AnonGangerTo
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var kjekt å høre. 

Da tenker jeg at jeg spør i min lokale Meny om de kan ta inn bestemte varer. Problemet mitt er at jeg ikke vet hva jeg skal foreslå fordi jeg har så lyst på så mange varer. 

Har dere forslag? 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og forskjellige parykker og briller!

Neida. Jeg spurte på forskjellige dager, så det var nok forskjellige antrekk ja. Produktet virket nok veldig etterspurt :ninja:

Nå lo jeg godt :ler: jobbet i godteributikk før og fikk et mentalt bilde av person i løsnese og briller som kommer luskende inn og spør etter mozartkuler

Anonymkode: b5d6d...00a

• Liker 2
Skrevet

Det kan jeg ikke tenke meg at de gjør.  Kjedene har bare spesifikke varer de tar inn og hva som skal tas inn er bestemt og forhandlet fram fra øvre hold.  Det er derfor utvalget er så rævva i Norge. 

Gjest AnonGangerTo
Skrevet
18 minutter siden, Boomonster skrev:

Det kan jeg ikke tenke meg at de gjør.  Kjedene har bare spesifikke varer de tar inn og hva som skal tas inn er bestemt og forhandlet fram fra øvre hold.  Det er derfor utvalget er så rævva i Norge. 

Det har du rett i men jeg husker at Meny ville skille seg ut ved å tilby det. Men ok, jeg skal se om jeg får tid i morgen og spørre på butikken. 

Kommer med tilbakemelding når jeg har fått svar. 

AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, Boomonster skrev:

Det stemmer ikke helt. Storparten av varene i den enkelte butikk er styrt fra kjeden, men de aller fleste kjøpmenn har en bestemt "kvote" der de kan bestemme helt selv hva de skal ta inn i butikken. 

Anonymkode: 036e6...241

• Liker 1
Skrevet

Jobber deltid i meny. Kommer kunder og spørr om spesifikke varer vi kkke har og gjerne vil ha ringer vi leverandøren og hører om vi kan få inn varen :) så er fult mulig så lenge det er tilgjengelig 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...