Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sluttet på p-piller i september.

Ifølge appen fertilityfriend så er syklusen min på 31 dager (basert på et gjennomsnitt ser jeg) Jeg har de siste 3 mnd registrert det jeg antar er eggløsningsslim dagen etter det som står som eggløsningdag.

Jeg er nå på cd15 og skal i følge appen ha eggløsning på cd18. Men idag har jeg hatt enorme mengder eggløsningsslim.

Vi hadde sex på søndag (fordi jeg skulle på jobbreise denne uken) men antok at det var for lenge til antatt eggløsning til at det kunne bli noe..

Nå håper jeg jo på at eggløsningen kanskje har vært tidligere enn hva appen sier siden slimet kommer før antatt eggløsning..

Hva tror dere? Kan vi ha truffet det berømte vinduet allievel?

Anonymkode: 1b5bc...979

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tviler på det. Søndag er nok fort for tidlig til at noe overlever til eggløsning. Men hadde ikke stolt på appen når den er basert på gjennomsnitt. Stol på kroppen din. 

Anonymkode: fb34f...1a9

AnonymBruker
Skrevet

sperm kan leve i eggleder i opptil 6 dager. så det er mulig:)

Anonymkode: 7bbad...df1

AnonymBruker
Skrevet

Greia er jo at jeg lurer på om eggløsningen kan ha vært siden jeg fikk eggløsningsslim nå. tidligere har jeg fått eggløsningsslim i etterkant av eggløsning..Ser det ikke er så vanlig så blir jo usikker på om jeg bare ikke skjønner hva eggløsningsslim er..

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Greia er jo at jeg lurer på om eggløsningen kan ha vært siden jeg fikk eggløsningsslim nå. tidligere har jeg fått eggløsningsslim i etterkant av eggløsning..Ser det ikke er så vanlig så blir jo usikker på om jeg bare ikke skjønner hva eggløsningsslim er..

ELslim skal komme i i dagene før og under EL. Det er sannsynlig at du skal ha EL 18 dpo, EL slim starter tidlig. Kroppen jobber på forhånd med samle opp sperm i eggleder, så de ligger der klare til egget kommer. Mulig du har EL i dag da;) da skal du isåfall ha en syklus på 29 dager denne perioden. Husk du trenger ikke ha sex på dagen for eggløsning for å bli gravid:) 

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ELslim skal komme i i dagene før og under EL. Det er sannsynlig at du skal ha EL 18 dpo, EL slim starter tidlig. Kroppen jobber på forhånd med samle opp sperm i eggleder, så de ligger der klare til egget kommer. Mulig du har EL i dag da;) da skal du isåfall ha en syklus på 29 dager denne perioden. Husk du trenger ikke ha sex på dagen for eggløsning for å bli gravid:) 

Vurderer å kutte ut appen, blir jo bare mer forvirret over den..

Får håpe eggløsningen er idag for da har vi kanskje en sjanse ettersom det er 48 timer siden :sengekos:

Og så krysser jeg fingrene for at tempen har steget imorgen tidlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...