linky Skrevet 14. desember 2004 #1 Skrevet 14. desember 2004 har lyst at presten skal lese opp et kjærlighetsdikt i kirka.noen som vet om noen kjærlighetsdikt på norsk? blir glad for svar... på forhånd takk
Gjest Anonymous Skrevet 14. desember 2004 #2 Skrevet 14. desember 2004 Det er kanskje ikke et direkte kjærlighetsdikt, men jeg var i en vielse i sømmer hvor den ene forloveren leste opp Frans av Assisis bønn, og det var veldig veldig fint. Innlegget er endret i henhold til reglene.Du kan ikke poste innlegg som inneholder sangtekster og annet materiale med kopirett (Kopinor.no) Misty (moderator)
Kjerst Skrevet 15. desember 2004 #3 Skrevet 15. desember 2004 I Profeten av Kalil Gibran er det "tekster" om ekteskap og kjærlighet som er veldig fine og passer godt i en vielse Lykke til!
Gjest Anonymous Skrevet 15. desember 2004 #4 Skrevet 15. desember 2004 var det mulig og kanskje sendt disse til meg om mulig? vet ikke hvor jeg skal finne dem...
Grooo Skrevet 15. desember 2004 #5 Skrevet 15. desember 2004 Ta deg en tur på biblioteket og spørr om hjelp der! Søstern min leste et fint dikt av Heljar Mjøen i bryllupet vårt. Du finner massevis på biblioteket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå