Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 30 år og det siste året har jeg verken hatt tid eller ork til å være så mye med venner, annet enn en lunsj i ny og ne, og en bytur når jeg har en ledig helg. 

Men jeg har altså én venninne, som kan irritere meg grønn noen ganger. Hun kan ringe på ettermiddagen/kvelden, når hun "kjeder seg" eller er på vei hjem fra jobb, mens jeg står midt i middag eller legging av barn. Om jeg skulle orke å ringe henne tilbake på kvelden, kan hun bable i vei i over en time, halvannen.. Og har du først svart henne én dag, ringer hun gjerne hver dag. Mens de få gangene jeg sender henne en mld om noe hyggelig som har skjedd el. svarer hun ikke engang..

Andre ganger kan hun spørre om vi skal spise middag sammen. Om jeg sier at jeg har planlagt xxx til middag, kan hun finne på å si "det har jeg ikke lyst på, så da står jeg over". Ellers ender jeg opp med å måtte gå å handle og lage maten hun vil ha.

Også har hun ett par ganger spurt om jeg vil bli med henne å gjøre noe ærend, shoppe, el, og jeg spør om hun kan hente meg, fordi hun må kjøre forbi meg uansett, men det er vanskelig. Det er veldig "omvei".. Hvorfor skal jeg gidde å være med da?

Når hun hadde kjærlighetssorg for noen år siden, fikk hun bo hos meg og barnet mitt i flere måneder. Hun var depressiv, rotete og kom og gikk hele døgnet.

Jeg setter pris på henne, men noen ganger så er det bare for mye.. De få gangene jeg har konfrontert henne med noe jeg synes er galt, kan hun være sur i lang tid.. Synes dere jeg er urimelig på disse punktene?

Anonymkode: 28e29...e83

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, du er ikke urimelig. Hun er urimelig!

Anonymkode: 01974...8c0

• Liker 6
Skrevet

Nei. Hun høres ganske spesiell ut og krevende å være venn med...

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Du er klar over at du ikke må ta telefonen selv om noen ringer?

Det er lov å avslå anropet, også heller skrive en sms om at "jeg er opptatt nå, men ringer deg igjen i kveld."

Anonymkode: 6a127...595

• Liker 4
Skrevet

Gi fanden i  ta telefonen hver gang hun ringer kanskje?

Skrevet

Bare la være å svare når hun ringer. 

• Liker 3
Skrevet (endret)
På 14.3.2017 den 16.13, AnonymBruker skrev:

Nei, du er ikke urimelig. Hun er urimelig!

Anonymkode: 01974...8c0

Ikke med vilje i såfall. Noen av dere er så strenge mot vennene deres.  :) 

Endret av fuglekvitter__

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...