Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier av og til å få frysninger når jeg værer ånder... da får jeg gåsehus selv om det ikke er kaldt og føler noe kaldt og fremmed... prøver å ikke bli redd... 

Men har aldri sett slike ånder.

Man kan ikke se ting som bare er "ånder" - med mindre man er synsk.

De har nemlig ikke noen fysisk kropp lenger, så ser man den, så er det hjernen som danner seg et bilde.
Men man kan derimot føle nærværet.

Anonymkode: d526a...baa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg pleier av og til å få frysninger når jeg værer ånder... da får jeg gåsehus selv om det ikke er kaldt og føler noe kaldt og fremmed... prøver å ikke bli redd... 

De har nemlig ikke noen fysisk kropp lenger, så ser man den, så er det hjernen som danner seg et bilde.

Gåsehus faktisk hehe, mente "gåsehud" :)

• Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer helt an på hva ordet synsk betyr for akkurat deg. Alle kan med nok tid og innsats trene seg opp til å se, med både fysisk syn og via det indre øye. Samme med hørsel, lukt, smak, osv. 

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke kirke er det? Den må jeg besøke!!!!

Anonymkode: a325b...bec

I alle dager, her er vi helt forskjellige! Jeg ville br om kirken for å kunne holde meg unna den hahahaha

Gjest Aragorn II Elessar
Skrevet

Vi lever i 2017 kanskje på tide at man slutter og tro på eventyr. Ihvertfall om man er over 10 år

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg pleier alltid å få gåsehud og tårer i øynene om jeg deltar i en samtale hvor samtaleemnet er åbder/gjenferd. Er det normalt? Syns det er ekkelt at jeg reagerer sånn jeg 

Anonymkode: 16fb8...9ed

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Balian de Ibelin skrev:

Vi lever i 2017 kanskje på tide at man slutter og tro på eventyr. Ihvertfall om man er over 10 år

Vi lever i 2017, kanskje på tide at man slutter å tro på dogmer fra skoletiden og heller tror på det man selv ser og opplever. 

Anonymkode: c9098...ecc

• Liker 5
  • 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Morsomt at du sier dette om Gressvik kirke. Det nærmeste huset der har nemlig vært med på åndenes makt 😬

Google åndenes makt + Gressvik 

Anonymkode: 99a3d...d80

AnonymBruker
Skrevet
På 14.3.2017 den 14.36, skogsvandreren skrev:

Er det noen fler som har møtt/sett de som går igjen? Har selv møtt de 2 ganger utenfor en kirke i Østfold. 

Første gang så jeg plutselig en skygge/gjennomsiktig person kom fra gresset på siden av grusveien, hørte også fottrinnene i grusen der Personen gikk. Hadde med meg en hund (alaskan malamute) som gikk amok, aldri sett en hund så redd før, hadde jeg ikke hatt med den ville jeg kanskje funnet en annen forklaring på det jeg så og hørte f.eks innbilning. Men en hund reagerer ikke sånn uten videre, var også vindstille og skumring. 

Også var det en annen gang ca en mnd senere så jeg en gjennomsiktig person gikk gjennom en bakdør fra kirka rundt veggen og ned i en kjellerinngang, da hadde jeg ikke med hund.

Før trodde jeg ikke på det, men etter jeg så det selv er det helt klart at det er gjengåere. Mange jeg sier det til tror meg ikke, å det forstår jeg jo ganske godt, jeg trodde jo heller ikke på andre før. Åndenes makt har blitt mitt favoritt program.

dere som har sett de kan gjerne skrive om historien rundt det. 

Verden er full av idioter! Nei det finnes ikke spøkelser. 

Oiii en skygge! Skal ta med trommami og trommelommelomme den vekk jeg, jenta mi. 

Anonymkode: b880b...611

AnonymBruker
Skrevet

Man kan oppleve slikt,men man skal ikke oppsøke de døde,de skal være i fred.

Anonymkode: 9e491...a0c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd flere ting, og hvis jeg kommer til et sted hvor det sitter igjen energier eller "mennesker" så merker jeg dette veldig på kroppen min og får et trykk i hodet og i brystet mitt. 

Har flere historier på lager, så kan fortelle de som har gjort størst inntrykk på meg.

Faren min hadde nettopp pusset opp et hus vi bodde i fra 1960-ish, så han hadde bygd på huset en del kvadratmeter, så jeg hadde fått nytt rom i den "nye delen" av huset. Jeg merket veldig fort at i dette soverommet var det noe som ikke stemte, katten vår pleide ALLTID å være med meg på rommet mitt, men ofte så stirret han helt manisk opp i taket og hodet hans gikk til alle kanter - altså, han fulgte etter noe i taket akkurat som om noe som beveget seg veldig fort. Jeg vet jo at katter og hunder, dyr generelt reagerer veldig på energier vi mennesker ikke legger merke til. Isåfall, han gjorde dette ofte, men jeg tenkte ikke noe mer over det da.

I løpet av året jeg bodde på dette nye rommet hadde jeg mange ekle opplevelser om natten som jeg ikke har hatt tidligere, og jeg kunne plutselig ikke sove med døren igjen, noe som var ulikt meg. Jeg hadde ingen forklaring på det, men jeg følte at noen så på meg HELE tiden om natten, og jeg måtte ha lys inn på rommet. En natt skjedde det noe veldig ekkelt, jeg våknet opp og kjente at noen tok hånden sin på magen min (akkurat som om noen skulle spoona meg), kjæresten min lå i sengen ved siden av meg, men med ryggen til og egen dyne. Jeg husker at jeg bare tenkte "okei hva skjer liksom", så tittet jeg opp fra sengen og jeg ble fylt meg en så stor frykt jeg ikke har kjent før, hjertet mitt HAMRET og der sto det en sort manneskikkelse med en hatt på. Han sto å kikket på meg i noen sekunder før han plutselig var borte, jeg ålte meg over kjæresten min og inn til veggen og vekket han. Jeg ble virkelig skremt av dette.. 

Etter den hendelsen så kunne jeg se "skyggemennesker" luske rundt i huset, min daværende kjæreste som IKKE trodde på sånt her i det hele tatt, han så dem selv. Etter noen år flyttet jeg for meg selv i ett nybygget hus helt alene, hva som har vært på den tomten aner jeg ikke, men jeg følte meg ALDRI alene, og det var en utrolig ekkel følelse. Jeg liker egentlig godt i mitt eget selvskap og kan være alene hele dagen hvis jeg vil, men i det huset var jeg ikke alene. Jeg turte nesten ikke gå ned til vaskerommet, og dette var et helt nytt hus?!. En natt sovnet jeg på sofaen når jeg så på netflix, og våknet av en intens frykt og hjertet mitt hamret som om jeg hadde løpt maraton. Jeg turte nesten ikke reise meg opp, men tittet bortover mot kjøkkenet (åpen kjøkken og stueløsning rett ut mot en gang og trapp), da så jeg en svart skikkelse som tydelig var et "menneske" som gikk fra kjøkkenvinduet og ut til gangen. Jeg satte meg opp i sofaen og var helt stiv av skrekk, det tok meg noen minutter før jeg turte å ta med meg pcen og gå inn på rommet mitt... 

Dette er noen av opplevelsene jeg har hatt, syntes det er et veldig interessant tema. Ikke alle som tror på slikt, og som mener alt har en forklaring, men det mener da altså ikke jeg. I disse husene det er snakk om, har også flere av mine venninner merket at noe har vært på fære, da de også har opplevd og kjent at dem ikke er der alene hvis jeg ikke har vært tilstede... 

Noe jeg syntes er veldig ekkelt, er at jeg startet å søke opp disse temaene på nettet og fant mange fine forum for paranormale ting. Jeg begynte å søke opp "skyggemennesker", og denne "personen" med hatt som jeg så, jeg søkte opp "hattemannen" på engelsk, og der så jeg han og det var AKKURAT slik han så ut. Det er veldig ekkelt, får frysninger når jeg skriver om det nå.

Anonymkode: b69aa...9b1

• Liker 3
Skrevet (endret)

det er ikke døde mennesker, det er bare demoner (noen ganger imiterer de døde personer)

noe av mine "gaver" som jeg har fått som kristen, er et inblikk i denne "åndeverden"

om det er noe som kommer til nytte, eller om det er forbigående, er jeg enda ikke helt klar over. jeg er litt forsiktig mht sånne ting, og må granske skriftene mer

Endret av den1m
Skrevet
På 30.3.2018 den 18.37, AnonymBruker skrev:

Morsomt at du sier dette om Gressvik kirke. Det nærmeste huset der har nemlig vært med på åndenes makt 😬

Google åndenes makt + Gressvik 

Anonymkode: 99a3d...d80

åndenes makt driver jo med pseudo-okkultisme og gjør det her spennende, det er bare å be de dra til helvete i Jesu navn. Sjamaner, spåkoner osv tapper innpå det demoniske, bibelen advarer mot det.

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har opplevd flere ting, og hvis jeg kommer til et sted hvor det sitter igjen energier eller "mennesker" så merker jeg dette veldig på kroppen min og får et trykk i hodet og i brystet mitt. 

Jeg lurer på, det trykket du kjenner - blir det tungt å puste? Jeg har vært på et par hjemsøkte plasser og opplevd å få vanskeligheter med å puste, og blir svimmel. Får ikke trukket pusten skikkelig. Opplever du det samme? Kan jo bare være meg som fyrer meg opp også. Men én gang var jeg i et gammelt palass Italia der jeg fikk skikkelig tungt for å puste, uten at jeg visste det var hjemsøkt eller noe. (Det var et museum). 

Anonymkode: c9098...ecc

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke demoner trøster etterlatte akkurat.

Anonymkode: 9e491...a0c

• 10 måneder senere...
Gjest CuriousGirl
Skrevet
På 5.4.2018 den 14.45, AnonymBruker skrev:

Har flere historier på lager, så kan fortelle de som har gjort størst inntrykk på meg.

Faren min hadde nettopp pusset opp et hus vi bodde i fra 1960-ish, så han hadde bygd på huset en del kvadratmeter, så jeg hadde fått nytt rom i den "nye delen" av huset. Jeg merket veldig fort at i dette soverommet var det noe som ikke stemte, katten vår pleide ALLTID å være med meg på rommet mitt, men ofte så stirret han helt manisk opp i taket og hodet hans gikk til alle kanter - altså, han fulgte etter noe i taket akkurat som om noe som beveget seg veldig fort. Jeg vet jo at katter og hunder, dyr generelt reagerer veldig på energier vi mennesker ikke legger merke til. Isåfall, han gjorde dette ofte, men jeg tenkte ikke noe mer over det da.

I løpet av året jeg bodde på dette nye rommet hadde jeg mange ekle opplevelser om natten som jeg ikke har hatt tidligere, og jeg kunne plutselig ikke sove med døren igjen, noe som var ulikt meg. Jeg hadde ingen forklaring på det, men jeg følte at noen så på meg HELE tiden om natten, og jeg måtte ha lys inn på rommet. En natt skjedde det noe veldig ekkelt, jeg våknet opp og kjente at noen tok hånden sin på magen min (akkurat som om noen skulle spoona meg), kjæresten min lå i sengen ved siden av meg, men med ryggen til og egen dyne. Jeg husker at jeg bare tenkte "okei hva skjer liksom", så tittet jeg opp fra sengen og jeg ble fylt meg en så stor frykt jeg ikke har kjent før, hjertet mitt HAMRET og der sto det en sort manneskikkelse med en hatt på. Han sto å kikket på meg i noen sekunder før han plutselig var borte, jeg ålte meg over kjæresten min og inn til veggen og vekket han. Jeg ble virkelig skremt av dette.. 

Etter den hendelsen så kunne jeg se "skyggemennesker" luske rundt i huset, min daværende kjæreste som IKKE trodde på sånt her i det hele tatt, han så dem selv. Etter noen år flyttet jeg for meg selv i ett nybygget hus helt alene, hva som har vært på den tomten aner jeg ikke, men jeg følte meg ALDRI alene, og det var en utrolig ekkel følelse. Jeg liker egentlig godt i mitt eget selvskap og kan være alene hele dagen hvis jeg vil, men i det huset var jeg ikke alene. Jeg turte nesten ikke gå ned til vaskerommet, og dette var et helt nytt hus?!. En natt sovnet jeg på sofaen når jeg så på netflix, og våknet av en intens frykt og hjertet mitt hamret som om jeg hadde løpt maraton. Jeg turte nesten ikke reise meg opp, men tittet bortover mot kjøkkenet (åpen kjøkken og stueløsning rett ut mot en gang og trapp), da så jeg en svart skikkelse som tydelig var et "menneske" som gikk fra kjøkkenvinduet og ut til gangen. Jeg satte meg opp i sofaen og var helt stiv av skrekk, det tok meg noen minutter før jeg turte å ta med meg pcen og gå inn på rommet mitt... 

Dette er noen av opplevelsene jeg har hatt, syntes det er et veldig interessant tema. Ikke alle som tror på slikt, og som mener alt har en forklaring, men det mener da altså ikke jeg. I disse husene det er snakk om, har også flere av mine venninner merket at noe har vært på fære, da de også har opplevd og kjent at dem ikke er der alene hvis jeg ikke har vært tilstede... 

Noe jeg syntes er veldig ekkelt, er at jeg startet å søke opp disse temaene på nettet og fant mange fine forum for paranormale ting. Jeg begynte å søke opp "skyggemennesker", og denne "personen" med hatt som jeg så, jeg søkte opp "hattemannen" på engelsk, og der så jeg han og det var AKKURAT slik han så ut. Det er veldig ekkelt, får frysninger når jeg skriver om det nå.

Wow det var litt av noen opplevelser!! 😮

Er spennende å lese om andres opplevelser syns jeg. 

Jeg og lillesøsteren min så denne hattemannen på berget ved huset vårt da vi var små, ho pekte og bare "ser du det?" også så vi denne skikkelsen med hatt. Mørkere enn mørket selv! (Var mørkt ute) 

Dette er noe som ble stuck i minnene våres. Har ikke opplevd noe lignende siden, takk og lov 🙏🏻 Har sett skygge i sidesynet, men aner ikke hva det var. Kan være andre ting akkurat det. 

Gjest CuriousGirl
Skrevet
På 14.3.2017 den 15.33, AnonymBruker skrev:

Så da gjenstår bare gal eller gjenferd. 

Makan så frekk du er. Har personen opplevd noe så har den det. Man kanke være så forbasket A4 av seg hele tiden. Finnes mer mellom himmel og jord!! 

Skrevet

Det at mennesket tror det ikke finnes flere dimensjoner enn de vi er i stand til å oppfatte, forteller vel bare hvor dumme vi er. At noen mennesker kan ha evner til å se fraksjoner av flere dimensjoner er ikke usannsynlig.

Anonymkode: 131d5...732

• Liker 3
Skrevet
6 timer siden, CuriousGirl skrev:

Wow det var litt av noen opplevelser!! 😮

Er spennende å lese om andres opplevelser syns jeg. 

Jeg og lillesøsteren min så denne hattemannen på berget ved huset vårt da vi var små, ho pekte og bare "ser du det?" også så vi denne skikkelsen med hatt. Mørkere enn mørket selv! (Var mørkt ute) 

Dette er noe som ble stuck i minnene våres. Har ikke opplevd noe lignende siden, takk og lov 🙏🏻 Har sett skygge i sidesynet, men aner ikke hva det var. Kan være andre ting akkurat det. 

moren min, som aldri har trodd på slike ting, fortalte at hun hadde sett en mann med hatt og gamle klær en kveld. Han sto rett ved siden av henne. Hun er IKKE typen til å snakke om slike ting, men hun sa hun så ham tydelig.  Husk at hatt var veldig vanlig å bruke hatt tilbake i tida. så at mange personer ser folk med hatt er ikke så rart når en tenker logisk på det. Har aldri sett ting, men opplevd veldig mye merkelig. Det er temmelig ignorant å tro at vi har nok kunnskap om verden vi lever i, på mange måter er vi som maur som surrer i vår egen tue. Går man 100år tilbake i tid trodde vel folk de visste alt om verden da og.. 

Anonymkode: 8e527...7ab

• Liker 2
  • 2 uker senere...
Skrevet

Må dere svare TS på en så forbanna nedlatende måte? Hva får dere ut av å påstå at hun er gal eller har glemt å ta pillene sine? Hva er vitsen? Jeg skjønner at dere prøver å finne forklaringer på noe som egentlig skremmer vettet av dere. Men det går vel for faen an å opptre på en normal måte. Lat i det minste som om dere har folkeskikk. 

Seeing is believing. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...