skogsvandreren Skrevet 14. mars 2017 #1 Skrevet 14. mars 2017 Er det noen fler som har møtt/sett de som går igjen? Har selv møtt de 2 ganger utenfor en kirke i Østfold. Første gang så jeg plutselig en skygge/gjennomsiktig person kom fra gresset på siden av grusveien, hørte også fottrinnene i grusen der Personen gikk. Hadde med meg en hund (alaskan malamute) som gikk amok, aldri sett en hund så redd før, hadde jeg ikke hatt med den ville jeg kanskje funnet en annen forklaring på det jeg så og hørte f.eks innbilning. Men en hund reagerer ikke sånn uten videre, var også vindstille og skumring. Også var det en annen gang ca en mnd senere så jeg en gjennomsiktig person gikk gjennom en bakdør fra kirka rundt veggen og ned i en kjellerinngang, da hadde jeg ikke med hund. Før trodde jeg ikke på det, men etter jeg så det selv er det helt klart at det er gjengåere. Mange jeg sier det til tror meg ikke, å det forstår jeg jo ganske godt, jeg trodde jo heller ikke på andre før. Åndenes makt har blitt mitt favoritt program. dere som har sett de kan gjerne skrive om historien rundt det. 5
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #2 Skrevet 14. mars 2017 Du bør definitivt komme deg til legen, for det å tro at man ser halvgjennomsiktige personer overalt er overhodet ikke bra. Anonymkode: 46e63...d09 8
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #3 Skrevet 14. mars 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du bør definitivt komme deg til legen, for det å tro at man ser halvgjennomsiktige personer overalt er overhodet ikke bra. Anonymkode: 46e63...d09 Som du ser er dette innlegget ikke under kropp og helse men religion, alternativt og filosofiske spørsmål. Du er rapportert. Anonymkode: b0cf5...c64 10
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #4 Skrevet 14. mars 2017 Hvilke kirke er det? Den må jeg besøke!!!! Anonymkode: a325b...bec 3
skogsvandreren Skrevet 14. mars 2017 Forfatter #5 Skrevet 14. mars 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du bør definitivt komme deg til legen, for det å tro at man ser halvgjennomsiktige personer overalt er overhodet ikke bra. Anonymkode: 46e63...d09 Ingen sa vel at du måtte lese? Er 2 ganger overalt? Ja vel, da lærte jeg noe nytt i dag og! 5
skogsvandreren Skrevet 14. mars 2017 Forfatter #6 Skrevet 14. mars 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilke kirke er det? Den må jeg besøke!!!! Anonymkode: a325b...bec Det var på Gressvik kirke, går også andre rykter om at det skjer en del ting i skjeberg kirke også. 1
Skrotnes Skrevet 14. mars 2017 #7 Skrevet 14. mars 2017 Vel, dette høres mer ut som en overtro som påvirker din oppfattelse av ting du ser. Ting du ser har en naturlig forklaring, og spøkelser er neppe en av dem. Det du ser er nok ingenting annet enn mangel på lys, om det er mørkt da du ser dette, som gjør at ting blir vanskelig å se. Da kan man fort oppfatte skygger, vind i trær, o.l. til å være noe annet enn hva det faktisk er. Spesielt om man er mentalt anlagt for å misoppfatte observasjoner, i form av overtro, religiøs tro, osv. Når det gjelder Åndenes Makt må jeg også skuffe deg, og fortelle at alt du ser er regisert TV. Såkalt "make-believe". Showbiz krever at folk sitter klistret foran TV-en når reklamene kommer, slik at kanalen finansieres. Dette gjør man ikke ved å vise virkeligheten, om man ønsker de store pengene. Her kommer utnyttelse av det folk vil se, og nøye planlagte manus, sett og lokasjoner. Det eneste som gjør reality-TV virkelig er fordi seerne er villige til å tro det er virkelig. Om du fortsatt er i tvil er Beat For Beat og Paradise Hotel to veldig gode eksempler på norske reality-programmer som redigeres, planlegges, og har et stort anlegg med folk involvert for at folk skal se på. Beat For Beat går f.eks. igjennom en generalprøve dagen før innspilling, slik at alle sanger og events skal sitte hos deltakere. 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #8 Skrevet 14. mars 2017 35 minutter siden, Naturgutten 95 skrev: Er det noen fler som har møtt/sett de som går igjen? Har selv møtt de 2 ganger utenfor en kirke i Østfold. Første gang så jeg plutselig en skygge/gjennomsiktig person kom fra gresset på siden av grusveien, hørte også fottrinnene i grusen der Personen gikk. Hadde med meg en hund (alaskan malamute) som gikk amok, aldri sett en hund så redd før, hadde jeg ikke hatt med den ville jeg kanskje funnet en annen forklaring på det jeg så og hørte f.eks innbilning. Men en hund reagerer ikke sånn uten videre, var også vindstille og skumring. Også var det en annen gang ca en mnd senere så jeg en gjennomsiktig person gikk gjennom en bakdør fra kirka rundt veggen og ned i en kjellerinngang, da hadde jeg ikke med hund. Før trodde jeg ikke på det, men etter jeg så det selv er det helt klart at det er gjengåere. Mange jeg sier det til tror meg ikke, å det forstår jeg jo ganske godt, jeg trodde jo heller ikke på andre før. Åndenes makt har blitt mitt favoritt program. dere som har sett de kan gjerne skrive om historien rundt det. Kanskje du bør be legen din om å øke dosen Da jeg var liten skrøt jeg av at jeg var synsk, for jeg kunne se masse personer som gikk inn og ut av døra på rommet mitt. Var det gjenferd, hadde jeg god fantasi - eller var jeg bare gal? Anonymkode: d526a...baa
skogsvandreren Skrevet 14. mars 2017 Forfatter #9 Skrevet 14. mars 2017 4 minutter siden, Skrotnes skrev: Vel, dette høres mer ut som en overtro som påvirker din oppfattelse av ting du ser. Ting du ser har en naturlig forklaring, og spøkelser er neppe en av dem. Det du ser er nok ingenting annet enn mangel på lys, om det er mørkt da du ser dette, som gjør at ting blir vanskelig å se. Da kan man fort oppfatte skygger, vind i trær, o.l. til å være noe annet enn hva det faktisk er. Spesielt om man er mentalt anlagt for å misoppfatte observasjoner, i form av overtro, religiøs tro, osv. Når det gjelder Åndenes Makt må jeg også skuffe deg, og fortelle at alt du ser er regisert TV. Såkalt "make-believe". Showbiz krever at folk sitter klistret foran TV-en når reklamene kommer, slik at kanalen finansieres. Dette gjør man ikke ved å vise virkeligheten, om man ønsker de store pengene. Her kommer utnyttelse av det folk vil se, og nøye planlagte manus, sett og lokasjoner. Det eneste som gjør reality-TV virkelig er fordi seerne er villige til å tro det er virkelig. Om du fortsatt er i tvil er Beat For Beat og Paradise Hotel to veldig gode eksempler på norske reality-programmer som redigeres, planlegges, og har et stort anlegg med folk involvert for at folk skal se på. Beat For Beat går f.eks. igjennom en generalprøve dagen før innspilling, slik at alle sanger og events skal sitte hos deltakere. Nei, har ikke overtro, er ikke religiøs men når jeg ser og hører det+ at bikkja ble livredd så var jeg sikker! Som jeg skrev, jeg hadde nok funnet på en forklaring uten bikkja! Som jeg også skrev var det vindstille og skumring, altså ikke helt mørkt. Var som å se skyggen av et menneske, lagde som sagt også lyd i grusen ca 8-10 meter foran meg! Men skjønner dere godt, må oppleve det før man tror på det, trodde ikke på andre før jeg heller 5
skogsvandreren Skrevet 14. mars 2017 Forfatter #10 Skrevet 14. mars 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du bør be legen din om å øke dosen Da jeg var liten skrøt jeg av at jeg var synsk, for jeg kunne se masse personer som gikk inn og ut av døra på rommet mitt. Var det gjenferd, hadde jeg god fantasi - eller var jeg bare gal? Anonymkode: d526a...baa Dette har ikke noe med synsk eller fantasi å gjøre, bikkjer har ikke fantasi eller later som de blir livredde! 4
Skrotnes Skrevet 14. mars 2017 #11 Skrevet 14. mars 2017 3 minutter siden, Naturgutten 95 skrev: Dette har ikke noe med synsk eller fantasi å gjøre, bikkjer har ikke fantasi eller later som de blir livredde! Kanskje det var et dyr? Kan ikke kalle meg lokalkjent i Østfold, men jeg har nå vært på enkelte plasser der, og jeg bor selv på det såkalte landet. Elger, ulv, katter, eller kanskje til og med bare en annen person som er ute og går tur som deg selv - det kan ha vært en så enkel, og kanskje skuffende forklaring som det. Dette minner meg faktisk om en lignende historie jeg ble fortalt her om dagen, om en kar som bodde ute på landet i nærheten av Pasvik, og gikk samme rute i skogen med hunden sin sånn ca. daglig. Denne hunden skal også ha blitt redd og/eller rar i oppførselen i forhold til på tidligere turer. Viste seg til at en bjørn hadde gjort fra seg ganske nylig langs ruten han gikk. Nå vet jeg ikke hvor sann denne historien er, men det er sånt som kan skje, særlig i mer usentrale strøk. Jeg ville ikke lagt så mye i det, om jeg var deg. 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #12 Skrevet 14. mars 2017 11 minutter siden, Naturgutten 95 skrev: Dette har ikke noe med synsk eller fantasi å gjøre, bikkjer har ikke fantasi eller later som de blir livredde! Så da gjenstår bare gal eller gjenferd. Anonymkode: d526a...baa
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #13 Skrevet 14. mars 2017 12 minutter siden, Naturgutten 95 skrev: Dette har ikke noe med synsk eller fantasi å gjøre, bikkjer har ikke fantasi eller later som de blir livredde! Du vet at hunder værer frykt, og når du er nervøs, så blir bikkja også nervøs. Anonymkode: d526a...baa 1
skogsvandreren Skrevet 14. mars 2017 Forfatter #14 Skrevet 14. mars 2017 1 minutt siden, Skrotnes skrev: Kanskje det var et dyr? Kan ikke kalle meg lokalkjent i Østfold, men jeg har nå vært på enkelte plasser der, og jeg bor selv på det såkalte landet. Elger, ulv, katter, eller kanskje til og med bare en annen person som er ute og går tur som deg selv - det kan ha vært en så enkel, og kanskje skuffende forklaring som det. Dette minner meg faktisk om en lignende historie jeg ble fortalt her om dagen, om en kar som bodde ute på landet i nærheten av Pasvik, og gikk samme rute i skogen med hunden sin sånn ca. daglig. Denne hunden skal også ha blitt redd og/eller rar i oppførselen i forhold til på tidligere turer. Viste seg til at en bjørn hadde gjort fra seg ganske nylig langs ruten han gikk. Nå vet jeg ikke hvor sann denne historien er, men det er sånt som kan skje, særlig i mer usentrale strøk. Jeg ville ikke lagt så mye i det, om jeg var deg. Jeg så tydelig skygge av en person uten mennesker i området, det var 8-10 meter foran meg. Men tro akkuratt hva du vil, jeg er sikker i min sak, gikk der nesten hver morgen og kveld, skjedde kun 2 ganger. Trodde absolutt ikke på tidligere historier jeg hørte før jeg opplevde det selv heller, det samme er det nok med deg 3
skogsvandreren Skrevet 14. mars 2017 Forfatter #15 Skrevet 14. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du vet at hunder værer frykt, og når du er nervøs, så blir bikkja også nervøs. Anonymkode: d526a...baa Var ikke redd i det heletatt, synes bare det var spennende 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #16 Skrevet 14. mars 2017 Selvfølgelig er dette mulig. De døde kan vise seg igjen. Noen ganger ser vi de bare ikke. Har opplevd det selv. Turte ikke si det til noen før 15 år etterpå. Så jo, dette skjer. Anonymkode: e6638...613 4
skogsvandreren Skrevet 14. mars 2017 Forfatter #17 Skrevet 14. mars 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig er dette mulig. De døde kan vise seg igjen. Noen ganger ser vi de bare ikke. Har opplevd det selv. Turte ikke si det til noen før 15 år etterpå. Så jo, dette skjer. Anonymkode: e6638...613 Folk tror det dessverre ikke før de opplever det selv. Sier det ikke til alle jeg heller, blir bare ledd av. 4
Snøvott Skrevet 14. mars 2017 #18 Skrevet 14. mars 2017 (endret) Flere ganger, er svært glad i de døde. Har vært heldig nok til å faktisk få se noen få ganger, men som oftest kjenner jeg et press i det tredje øyet, og kan kjenne noen som gir meg en klem, for eksempel. Vil svært gjerne bli flinkere til å se, så jeg driver og trener meg opp til det. Er også tullete etter hjemsøkte gjenstander, men der er det ofte bare energien som henger igjen, ingen ånder. Endret 14. mars 2017 av Snøvott 1
Lavendela Skrevet 14. mars 2017 #19 Skrevet 14. mars 2017 45 minutter siden, Snøvott skrev: Flere ganger, er svært glad i de døde. Har vært heldig nok til å faktisk få se noen få ganger, men som oftest kjenner jeg et press i det tredje øyet, og kan kjenne noen som gir meg en klem, for eksempel. Vil svært gjerne bli flinkere til å se, så jeg driver og trener meg opp til det. Er også tullete etter hjemsøkte gjenstander, men der er det ofte bare energien som henger igjen, ingen ånder. Det tredje øyet??? Hvor sitter det??😮
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #20 Skrevet 14. mars 2017 Det sitter midt i panna. Neida, jeg tøyser ikke. Søk på nett så får du se. Støtte til ts forresten. Jeg tror at de døde er her rundt oss ennå. Anonymkode: fdde5...5a8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå