Gå til innhold

Hvorfor hører jeg masse rumling i forelesningssalene noen dager før utbetaling av stipend?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen dager før hver utbetaling av stipend så hører jeg masse rumling i magene på folk og deres klaging på sult. Hvordan klarer de å ende opp blakk rundt denne tiden hver måned gang på gang?

Jeg får også høre hvordan de har tenkt å kose seg med sushi på resturant for å "feire" at de har fått pengene, som sikkert er en god ide...

Anonymkode: 647f4...721

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen dager før hver utbetaling av stipend så hører jeg masse rumling i magene på folk og deres klaging på sult. Hvordan klarer de å ende opp blakk rundt denne tiden hver måned gang på gang?

Jeg får også høre hvordan de har tenkt å kose seg med sushi på resturant for å "feire" at de har fått pengene, som sikkert er en god ide...

Anonymkode: 647f4...721

Studenter = Fyll når penga kommer. Surving over dårlig råd siste månedene. Sånn har det alltid vært. Hadde de doblet pengene hadde de drukket dobbelt så mye. Og fremdels vært sultne på slutten.

Anonymkode: 43c8f...a6b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fordi de er idioter som ikke er vant til å prioritere.

Anonymkode: d4f40...c84

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje de er inspirert av Hamsun?

Anonymkode: c5d6e...f10

AnonymBruker
Skrevet

Du hører for godt etter. Du må heller konsentrere deg om forelesning 😉

Anonymkode: 8215d...95b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

At du hører rumling i forelesningene på denne tiden av måneden tror jeg ikke en døyt på. Du er enda en person som prøver å nedsnakke studenters pengebruk og prioriteringsevne. Dette begynner å bli kjedelig. Fokuser heller på studiene dine. 

Anonymkode: 9675f...9d9

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...