AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #1 Skrevet 14. mars 2017 Noen dager før hver utbetaling av stipend så hører jeg masse rumling i magene på folk og deres klaging på sult. Hvordan klarer de å ende opp blakk rundt denne tiden hver måned gang på gang? Jeg får også høre hvordan de har tenkt å kose seg med sushi på resturant for å "feire" at de har fått pengene, som sikkert er en god ide... Anonymkode: 647f4...721 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #2 Skrevet 14. mars 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen dager før hver utbetaling av stipend så hører jeg masse rumling i magene på folk og deres klaging på sult. Hvordan klarer de å ende opp blakk rundt denne tiden hver måned gang på gang? Jeg får også høre hvordan de har tenkt å kose seg med sushi på resturant for å "feire" at de har fått pengene, som sikkert er en god ide... Anonymkode: 647f4...721 Studenter = Fyll når penga kommer. Surving over dårlig råd siste månedene. Sånn har det alltid vært. Hadde de doblet pengene hadde de drukket dobbelt så mye. Og fremdels vært sultne på slutten. Anonymkode: 43c8f...a6b 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #3 Skrevet 14. mars 2017 Fordi de er idioter som ikke er vant til å prioritere. Anonymkode: d4f40...c84
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #4 Skrevet 14. mars 2017 Kanskje de er inspirert av Hamsun? Anonymkode: c5d6e...f10
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #5 Skrevet 14. mars 2017 Du hører for godt etter. Du må heller konsentrere deg om forelesning 😉 Anonymkode: 8215d...95b 4
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #6 Skrevet 14. mars 2017 At du hører rumling i forelesningene på denne tiden av måneden tror jeg ikke en døyt på. Du er enda en person som prøver å nedsnakke studenters pengebruk og prioriteringsevne. Dette begynner å bli kjedelig. Fokuser heller på studiene dine. Anonymkode: 9675f...9d9 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå