gladogvanlig Skrevet 14. mars 2017 #1 Skrevet 14. mars 2017 Var på middag med noen venninner i går, og etter noen glass strømmet ærligheten på. Endte med at jeg fortalte om mine fantasier om... ja, svart pikk... Det skulle jeg ikke ha sagt. Fikk høre det klart og tydelig hvor rasistisk det var å ha seksuelle preferenser eller fanasier basert på hudfarge... Merker det er lenge til jeg blir på naturlig talefot med de jentene, og enda lenger til det blir naturlig å snakke om sex igjen... Hva er dommen her inne? Er det forbudt å fantasere om svart pikk, og er det i hvert fall forbudt å være ærlig om det?
Inwe Skrevet 14. mars 2017 #2 Skrevet 14. mars 2017 Jeg finnes ikke rasisisk. Har alikevel aldri tent på en mann med utenlandsk utseende, vil kalle det en seksuell preferanse. 1
gladogvanlig Skrevet 14. mars 2017 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2017 20 minutter siden, Inwe skrev: Jeg finnes ikke rasisisk. Har alikevel aldri tent på en mann med utenlandsk utseende, vil kalle det en seksuell preferanse. Greia er... Tenner egentlig ikke på "mannen". Men tenner på pikken...
Inwe Skrevet 14. mars 2017 #4 Skrevet 14. mars 2017 2 minutter siden, frk.jus skrev: Greia er... Tenner egentlig ikke på "mannen". Men tenner på pikken... Det er også en preferanse ikke rasisme. 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #5 Skrevet 14. mars 2017 Er det fargen eller størrelsen du tenner på? Anonymkode: b6306...92e
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #6 Skrevet 14. mars 2017 23 minutter siden, frk.jus skrev: Greia er... Tenner egentlig ikke på "mannen". Men tenner på pikken... Blir ikke det en fetisj? Jeg ville forøvrig aldri snakket om slikt til venninner. Det synes jeg bare blir rart og flaut. Synes sånn prat er intim og forbeholdt kjæresten. Anonymkode: 3b30e...249
cmd Skrevet 14. mars 2017 #7 Skrevet 14. mars 2017 alt med fantasier innenfor sex er lov. Å ha sex med en yngre, eldre, trekant, gangbang etc, Bare fortsett med fantasien din og lykke til med fullføring
gladogvanlig Skrevet 14. mars 2017 Forfatter #8 Skrevet 14. mars 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det fargen eller størrelsen du tenner på? Anonymkode: b6306...92e Begge deler, men kombinasjonen er det som setter meg helt ut...
SlemUlv Skrevet 14. mars 2017 #9 Skrevet 14. mars 2017 Jaja.. jeg har fått beskjed om at jeg er rasist mot folk MED skjegg, fordi jeg foretrekker mannfolk uten skjegg.. 1
gladogvanlig Skrevet 14. mars 2017 Forfatter #10 Skrevet 14. mars 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir ikke det en fetisj? Jeg ville forøvrig aldri snakket om slikt til venninner. Det synes jeg bare blir rart og flaut. Synes sånn prat er intim og forbeholdt kjæresten. Anonymkode: 3b30e...249 Skjønner det godt. Men greia er jo at vi pleier å snakke om sex ganske så fritt må jeg si... Og har gjort det i mange år. Hvis jeg ikke snakket med venninnene mine om sex ser jeg at det hadde vært rart å plutselig nevne noe sånt.
gladogvanlig Skrevet 14. mars 2017 Forfatter #11 Skrevet 14. mars 2017 Akkurat nå, kattepusen skrev: Jaja.. jeg har fått beskjed om at jeg er rasist mot folk MED skjegg, fordi jeg foretrekker mannfolk uten skjegg.. Haha, ja da skal det ikke mye til å være rasist. Er ikke mot folk med skjegg, men kjenner jeg synes det er ekkelt fordi at de med stor sannsynlighet har hatt skjegget mitt mellom beina på ei jente - eller på meg - og vet ikke hvor hygieniske de er i etterkant...
Gjest Catalina Culès Skrevet 14. mars 2017 #12 Skrevet 14. mars 2017 Forstår ikke at du må spør om det er rasistisk, en gang jeg.
gladogvanlig Skrevet 14. mars 2017 Forfatter #14 Skrevet 14. mars 2017 3 minutter siden, Loki Laufeyson skrev: Forstår ikke at du må spør om det er rasistisk, en gang jeg. Ikke jeg heller - før venninnene mine "svartelistet" meg...
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #15 Skrevet 14. mars 2017 Svartelistet 😆 Spm ditt: Det er ikke rasistisk å foretrekke et type utseende/ rase over en annen! Heller ikke å snakke om det, synes vennene dine oppfører seg litt pripne og dømmende jeg. Det hadde vært verre om det gikk på noe annet enn utseende for eks jeg vil kun ha svart pikk for alle hvite er ubrukelige.. osv. Jeg gikk på barneskole hvor det var veldig mange kulturer blandet og ofte kunne de mørke (i dette tilfellet gjaldt det gutta) utlendingene klage på rasisme ditt og datt om de fikk dårlig resultat på en prøve, ble valgt seint i gymmen osv osv. Jeg ble veldig forsiktig lenge etter dette xp kanskje vennene dine bare er litt nervøse eller noe og sikkert lurt å se an litt gjengen før du legger ut om at du vil ha svart pikk:p men ville personlig aldri reagert på det. Og jeg reagerer på stereotypier folk bruker som for eks 'ååh jeg elsker homser og vil ha en homo bestevenn for de elsker jo også shopping og gutter" osv negativt. Anonymkode: ccedc...558
Edie Skrevet 16. mars 2017 #16 Skrevet 16. mars 2017 Ryddet for diskriminerende innlegg og svar til dette. Edie, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå