Gjest Anonymous Skrevet 14. desember 2004 #1 Skrevet 14. desember 2004 Hva gjør du om du finner noen små bloddråper på den tilsynelatende ferske agurken i kjøleskapet? 1) Konfronterer dama 2) Legger agurken tilbake i kjøleskapet 3) Kaster agurken 4) Skyller agurken og bruker elelr spiser den 5) Tar fram agurken neste gang dere skal ha sex
Gjest *Fiona* Skrevet 14. desember 2004 #2 Skrevet 14. desember 2004 Lar være å skrive syke innlegg på KG som åpenbart er oppspinn...
^me^ Skrevet 14. desember 2004 #3 Skrevet 14. desember 2004 nå er jeg jente da, men jeg hadde vel hevet den i bosset... men, hvorfor blod? det er vel ikke normalt og blø sånn til vanlig?det blir kansje bare litt klissete, vått og lukter kansje litt rart? du fant ikke noe bedre og spør om
Kevin Skrevet 14. desember 2004 #4 Skrevet 14. desember 2004 Jeg ser den ikke, fordi det er en fantasiagurk som finnes inne i ditt hode...
Hu i Svingen Skrevet 15. desember 2004 #7 Skrevet 15. desember 2004 Hva gjør du om du finner noen små bloddråper på den tilsynelatende ferske agurken i kjøleskapet? ---- 4) Skyller agurken og bruker elelr spiser den Hva innebærer det å bruke den? Har du flere alternativer til bruk enn å spise den?
Gjest Anonymous Skrevet 15. desember 2004 #8 Skrevet 15. desember 2004 Hva gjør du om du finner noen små bloddråper på den tilsynelatende ferske agurken i kjøleskapet? 1) Konfronterer dama 2) Legger agurken tilbake i kjøleskapet 3) Kaster agurken 4) Skyller agurken og bruker elelr spiser den 5) Tar fram agurken neste gang dere skal ha sex I og med at jeg ikke har dame så må det bli alternativ to, tre eller fire. Jeg liker ikke agurk og kunne heller ikke tenke meg å bruke den til noe annet, det utelukker nr fire. Jeg liker ikke blod så jeg vil ikke legge den tilbake i kjøleskapet. Da har jeg resonert meg fram til svaralternativ tre. Mitt svar er alternativ tre .
Superlammet Skrevet 15. desember 2004 #9 Skrevet 15. desember 2004 Jeg hadde først mistenkt butlern. Jeg hadde tatt med meg agurken og spurt hva han gjorde fredag formiddag. Deretter hadde jeg tatt med meg agurken til enkefru Eng, der hun sitter i mørket, for å høre hva hun har å si, om hun spiser agurk, om hun handler mye grønnsaker og hva hun også gjorde fredag formiddag. Gartneren står for tur og jeg hadde spurt han om han dyrker egne agurker, noe han gjør. Deretter hadde jeg bedt om å få se på disse egendyrkede agurker og sammenlignet dem med overnevnte agurk. Jeg hadde pratet med majoren for å høre om han hadde alibi fredag formiddag. Jeg måtte også selvsagt spurt han om han hadde andre bruksområder for en agurk. Jeg hadde til slutt pratet med madammen i huset. Jeg hadde gått varsomt frem og spurt henne om hun hadde kjøpt agurk, evnt. hvorfor det lå en agurk i kjøleskapet hennes. Nå er det dags å samle alle. Butleren er nr.1 Enkefru Eng er nr 2 Gartneren er nr. 3 Majoren er nr. 4 Madammen i huset er nr. 5 Butleren er det ikke. Han hadde fri og spilte golf med Majoren. Nr. 1 og nr. 4 er eliminert. Madammen i huset spiser ikke agurker, hun er allergisk. Nr. 5 er eliminert. Nå gjenstår det Nr. 2, Enkefru Eng, og Nr. 3, Gartneren. Gartneren sa han hadde plukket poteter hele den angitte perioden. Enkefru Eng sa hun hadde sett på såpeserier hele den angitte perioden. Jeg syntes dette var mystifistisk siden Gartneren ikke har plass til å dyrke poteter siden han dyrker agurker, og Enkefru Eng har ikke betalt strømregningen sin. Men jeg vet hva som skjedde! Gartneren tar med seg sin stolthet, agurken, til Enkefru Eng. Han har alltid likt Enkefru Eng og derfor er det sannsynlig at han vil skryte litt av agurken sin. Enkefru Eng derimot synes ikke dette er spesielt festlig da hun mener Gartneren er en motbydelig mann. Hun tar derfor agurken og slår Gartneren til blods med den. Gartneren blir flau og prøver å kvitte seg med den blodige agurken ved å spre skitne rykter om Madammen i huset, som forøverig betaler Gartneren under tariff. Synderen er altså Nr. 2, Enkefru Eng. Ergo alternativ 2 er det mest sannsynlige å velge.
Hu i Svingen Skrevet 15. desember 2004 #10 Skrevet 15. desember 2004 Wodan: Har du lest for mye om Monsieur Poirot nå?
*SOL* Skrevet 15. desember 2004 #11 Skrevet 15. desember 2004 Spør hva agurken gjør i kjøleskapet i det hele tatt. Den skal faktisk oppbevarest i romtemperatur
Superlammet Skrevet 15. desember 2004 #12 Skrevet 15. desember 2004 Wodan: Har du lest for mye om Monsieur Poirot nå? hehe nei, men jeg spilte fantastisk mye Mistenkt..
Superlammet Skrevet 15. desember 2004 #14 Skrevet 15. desember 2004 For en fantasi du har! Tull! her resonerer jeg logisk og realistisk!
Gjest GreenSky Skrevet 15. desember 2004 #15 Skrevet 15. desember 2004 Har du ikke fantasi, altså? Nå ble jeg skuffa! :-?
Superlammet Skrevet 15. desember 2004 #16 Skrevet 15. desember 2004 Har du ikke fantasi' date= altså? Nå ble jeg skuffa! :-? So tell me... wanna hear my fantasies?
Gjest Ninakanin Skrevet 15. desember 2004 #17 Skrevet 15. desember 2004 Hva gjør du om du finner noen små bloddråper på den tilsynelatende ferske agurken i kjøleskapet? 1) Konfronterer dama 2) Legger agurken tilbake i kjøleskapet 3) Kaster agurken 4) Skyller agurken og bruker elelr spiser den 5) Tar fram agurken neste gang dere skal ha sex Jeg tror du har sett Bad Santa og ikke fatta at det var fordi guttungen skar seg på kniven da han spikket den fine sylteagurken det var blod på den.
Hu i Svingen Skrevet 16. desember 2004 #19 Skrevet 16. desember 2004 Tror for min del at jeg ikke tør - he he!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå