Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er i prosessen med å forlate min arbeidsplass til fordel for en annen jobb. Oppsigelsen er ikke levert ennå, men den leveres denne uken. Egentlig er jeg veldig glad i firmaet jeg jobber i og ledelsen er fine og empatiske mennesker. Jobben jeg er satt til å gjøre er problemet, ikke ledelsen, med andre ord. 

Har så jævlig dårlig samvittighet nå. Snakket med lederen nettopp og måtte lyge til h*n om hvordan det går og hva jeg tenker om tiden fremover. Jeg sa til han at jeg skal ringe h*n ikveld. Da kommer jeg til å være ærlig og fortelle hvordan saken egentlig er.

Jeg vet ikke hva jeg vil med dette innlegget, vil vel gjerne bare ha erfaringer fra andre. 

Endret av Nameless Ghoul
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du kan høre først om det er mulig å bli satt til en annen jobb om du trives med folkene? :) 
Har ingen erfaring med oppsigelse, annet en at jeg sluttet en jobb for skole, og det gikk greit. 

Skrevet
Akkurat nå, Drakan skrev:

Kanskje du kan høre først om det er mulig å bli satt til en annen jobb om du trives med folkene? :) 
Har ingen erfaring med oppsigelse, annet en at jeg sluttet en jobb for skole, og det gikk greit. 

Det går dessverre ikke, siden jeg er leder. Er en veldig merkelig situasjon egentlig. Jeg er veldig introvert og leder et salgsteam.. :O

Skrevet

Okay, skjønner.
hm... det eneste jeg kan tenke meg for å lette samvittigheten i ditt tilfelle er å bare være ærlig. 
Du tynges fordi du ikke har vært ærlig om at du vil nye steder. :) 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...