Arwen Skrevet 14. desember 2004 #1 Skrevet 14. desember 2004 Min favoritt vant http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=101722 mens coca cola sin, som er den jeg liker dårligst også får god karakter...
liv Skrevet 14. desember 2004 #2 Skrevet 14. desember 2004 jeg liker også den fra cola dårlig.. Rignes er self best!
Tuddelidu Skrevet 14. desember 2004 #3 Skrevet 14. desember 2004 Jeg liker best brun julebrus jeg - og er veldig glad i Hamar bryggeri sin (den som kom på 3. plass, har 9 liter (?) på lager...). Jeg synes den som kom på nest siste plass er veldig god også jeg da - den julebrusen jeg har "vokst opp" med
Gjest gjest1 Skrevet 14. desember 2004 #5 Skrevet 14. desember 2004 Synes Lerum sin er best jeg. Og Grans sin er også god. Hansa og Coca Cola sine er skikkelig kvalme. :veldigsur:
Gjest Anonymous Skrevet 14. desember 2004 #6 Skrevet 14. desember 2004 The One And Only Julebrus er E.C. Dahls sin! Ingen over, ingen ved siden, kanskje noen et sted laaaaaangt under...
Lille Bø Skrevet 14. desember 2004 #7 Skrevet 14. desember 2004 Det var jeg som skrev E.C. Dahls sin, men jeg var visst ikke logget inn... (synes data er noe d... :oops: )
Arkana Skrevet 14. desember 2004 #8 Skrevet 14. desember 2004 Jeg synes ikke den fra Ringnes er god i det hele tatt. Den er sur og smakløs, jeg synes julebrus skal være litt søt. Jeg liker den brune fra Dahls (?), den røde fra Grans er også veldig god.
Saeria Skrevet 14. desember 2004 #9 Skrevet 14. desember 2004 Synes Lerum sin er best jeg. Og Grans sin er også god. Hansa og Coca Cola sine er skikkelig kvalme. :veldigsur: Jeg synes Lerum sin smaker dårlig. Coca Cola sin har jeg blitt frarådet å drikke, så den kommer jeg ikke til å prøve. Svigers der i mot foretrekker Lerums.
lene24 Skrevet 14. desember 2004 #12 Skrevet 14. desember 2004 Buhu - min favoritt; Sørlandets julebrus kom dårligst ut med terningkast 2!!!!! Sikkert fordi det var østlendinger som tok testen, og de har rød julebrus som sin favoritt???
Ingeborg Skrevet 15. desember 2004 #14 Skrevet 15. desember 2004 The One And Only Julebrus er E.C. Dahls sin! Ingen over' date= ingen ved siden, kanskje noen et sted laaaaaangt under... Så utroooolig enig! Den er jeg vokst opp med, og det blir ikke jul uten... mannen min, som ikke liker øl, drikker like gjerne julebrus og akevitt
Suzy Skrevet 15. desember 2004 #15 Skrevet 15. desember 2004 Hamar sin julebrus er den eneste rette! Basta!
monja Skrevet 15. desember 2004 #16 Skrevet 15. desember 2004 The One And Only Julebrus er E.C. Dahls sin! Ingen over' date= ingen ved siden, kanskje noen et sted laaaaaangt under... Kunne ikke vært mer enig
Gjest Sheila - ikke innlogget Skrevet 15. desember 2004 #17 Skrevet 15. desember 2004 Jeg liker best brun julebrus jeg - og er veldig glad i Hamar bryggeri sin (den som kom på 3. plass' date=' har 9 liter (?) på lager...). [/quote'] :enig_animasjon: Hamar bryggeri sin brus er så god at jeg hamstrer for å ha langt utover våren :oops:
Amarone Skrevet 15. desember 2004 #18 Skrevet 15. desember 2004 Hamarbrusen er selvsagt best!!! Og de må være gale i VG - alle kan se at brusen er brun og ikke gul! :o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå