AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #1 Del Skrevet 14. mars 2017 Jeg har ingenting i mot homofile, men jeg undrer meg på hvorfor noen av dem blir så annerledes i væremåten sin etter at de har kommet ut som homofile? Jeg vet om to stk som oppførte seg helt annerledes etter å ha kommet ut av skapet og det forvirrer meg, de er ikke til å kjenne igjen.. du skifter vel ikke personlighet selvom du forelsker deg i samme kjønn? Noen av dem oppfører seg som om de er transseksuelle. Kan det hende de har for lite testosteron i kroppen?? Anonymkode: 80059...efd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 14. mars 2017 #2 Del Skrevet 14. mars 2017 Kanskje de la bånd på sitt egentlige jeg mens de var i skapet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 14. mars 2017 #3 Del Skrevet 14. mars 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ingenting i mot homofile, men jeg undrer meg på hvorfor noen av dem blir så annerledes i væremåten sin etter at de har kommet ut som homofile? Jeg vet om to stk som oppførte seg helt annerledes etter å ha kommet ut av skapet og det forvirrer meg, de er ikke til å kjenne igjen.. du skifter vel ikke personlighet selvom du forelsker deg i samme kjønn? Noen av dem oppfører seg som om de er transseksuelle. Kan det hende de har for lite testosteron i kroppen?? Anonymkode: 80059...efd Jeg tror de har holdt inne. Altså spilt en annen væremåte før de kom ut og endelig turte være seg selv. Det er min teori 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #4 Del Skrevet 15. mars 2017 Et par veldig feminine gutter fra min oppvekst fikk mye pes og oppmerksomhet på at de var annerledes. Så skjønner godt at noen velger å holde det inne. Anonymkode: 63257...df4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #5 Del Skrevet 15. mars 2017 Det å "komme ut av skapet" dreier jo seg mye om identitet. Det er jo naturlig å tenke at de ikke helt har vært seg selv. Anonymkode: 01eff...47a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå