AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #1 Skrevet 14. mars 2017 Heisann! Jeg er nylig separert (under 1mnd siden), og jeg et veldig lykkelig for det! I mitt hode hadde ekteskapet vært over lenge.. Nå i tiden etterpå har jeg fått kontakt med en mann som jeg har sendt en del mld med. Vi har også møtt hverandre ved noen få anledninger, men da i det "skjulte" pga jeg synes det er litt respektløst overfor tidligere ektemann.. Så nå over til "problemstillingen": Denne nye mannen har nå invitert meg meg på konsert om 2 ukers tid. Jeg har egentlig sagt ja, men lurere nå på om jeg får kalde føtter.. Vi bor alle sammen i en middels stor by hvor de fleste vet hvem "alle" er... Så da tenker jeg rett og slett litt på ryktet mitt.. Den ene delen av meg sier "fuck it, jeg må få lov til å være venner med hvem jeg vil -gutter som jenter", mens den andre delen sier at det er for tidlig og at "alle" vil snakke om dette slik at x'en får vite dette og blir mer såret.. Samtidig er jeg redd alle vil tro jeg har vært utro eller noe.. Så hva tenker dere kloke kvinnehoder her inne på KG? Bør jeg dra på konserten, Eller bør jeg avlyse? Hadde det vært en venninne ville dette aldri vært noen problemstilling, og selv Forsvrer jeg ideen med at det ikke et en date, men heller sosialt samvær med en ny mannlig venn... Anonymkode: 2f627...c8e
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #2 Skrevet 14. mars 2017 Jeg syns du skal gjøre som du vil. Men ja, noen kan komme til å syns det er feil av deg. Sprøsmålet er om du bryr deg om det? Har du barn? Kan er dårlig rykte påvirke andre? En annen ting er at det kan være lurt å gi seg selv litt tid alene før man går inn i noe nytt. Man gjør ofte feil valg i den situajsonen du er nå. Man er veldig klar for noe nytt, men det er lurt å bruke litt tid på å roe seg i den nye situasjonen. Ellers blir det fort bare en rebound... Anonymkode: db212...464
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #3 Skrevet 14. mars 2017 TS her igjen. Ja vi har to barn sammen, jeg og min x.. Men de er såpass små at jeg er ikke bekymret for deres reaksjon. Når det gjelder om jeg bryr meg, så tror jeg ikke det. Men jeg er redd for at dette skal endre seg om folk reagere veldig på å se meg ute med en annen mann.. Meget mulig jeg overanalyserer hele "problemet" her🙈🙈, men samtidig har jeg ikke lyst til å såre x-en min mer -noe jeg vet han vil bli om/når han får høre om dette.. Men han vil vel bli såret uansett tidspunkt for når jeg møter en annen mann.. Når det gjelder at jeg helst bør være alene og ikke hoppe inn i et nytt forhold, så et jeg helt enig i dette!! Jeg liker denne nye mannen, men jeg kan ikke se meg i et forhold (med noen!!) med det aller første!! -men dette kan vel ikke forhindre meg i å bli kjent med andre mennesker -både kvinner og menn!? #forvirret 🙈😂 Anonymkode: 2f627...c8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå