Gå til innhold

Maskulint rumpehull?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en jente på 23 år som har fått høre av noen menn at jeg har maskulint rumpehull. Dette er i ferd med å ødelegge gleden ved sex og gi seg hen til en kåt mann. Noen andre som har opplevd lignende og hva bør jeg gjøre, bleke rumpehullet?

Anonymkode: 8f666...7a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en bisarr ting å si.

Om du har mye hår der bak så skjønner jeg jo at de synes du trenger å rydde opp. 

Gjest antbug
Skrevet

Øh...hæ? Det er noe av det dummeste jeg har hørt denne uka. Ligger gutta og studerer hverandres rumpehull nå for tiden? 

Skrevet

:laugh:

Du trenger å finne deg et nytt miljø å vanke i.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Antoinette skrev:

For en bisarr ting å si.

Om du har mye hår der bak så skjønner jeg jo at de synes du trenger å rydde opp. 

Det går på utseende/farge tror jeg, for jeg har ikke ett eneste hårstrå der bak!

TS.

• Liker 1
Skrevet

Vel, da er det vel bare å bleke. 

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Sitter folk å studerer rumpehullene til hverandre..:skratte:

Skrevet

Hvordan vet de at du har "maskulint" rompehull da? Har de gått rundt og studert kompiser og andre menn sine rompehull nærgående?

Dette må være det dummeste jeg har lest på lenge her inne. At noe så dumt skal gå inn på deg er nesten enda rarere. Hvorfor greier du ikke å bare gi blaffen i et så tåpelig utsagn? Jeg er 49 år og aldri har en mann kommentert rompehullet mitt! Og du er 23 og har greid å få høre det av "noen menn" allerede?

• Liker 5
Skrevet

:hoho:Kjære vene, det skal litt av hvert til for å danne denne verden.

Behold rumpehullet ditt du, slik gud har skapt det...bare det ikke ser ut som et marsvin :sjokkbla:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Slutte å ha sex med bifile menn da kanskje?

Anonymkode: eb0b5...f5d

• Liker 3
Skrevet

Hva faen! Dette må være dagens.

AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, antbug skrev:

Øh...hæ? Det er noe av det dummeste jeg har hørt denne uka. Ligger gutta og studerer hverandres rumpehull nå for tiden? 

Kan virke sånn ja :hoho:

Anonymkode: b3d2a...9b5

AnonymBruker
Skrevet

Rumpehull ser likt ut uavhengig av kjønn, med ulike nyanser selvfølgelig - men det finnes ikke en manneversjon og en dameversjon. 

Anonymkode: 70b7f...41a

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg er mann og jeg vet ikke engang hva som kjennetegner et maskulint rumpehull. Uttrykket gir ingen mening, så du kan bare gi bengen i utsagnet. Høres ut som om noen vil disse kroppen din, og dette er hva de klarte å komme opp med.

AnonymBruker
Skrevet

KG skuffer aldri. :skratte:

Anonymkode: f43c3...ba5

• Liker 1
Skrevet

Er det virkelig så stor forskjell på rumpehull? Jeg har aldri tenkt at de er hverken maskuline eller feminine, det er rumpehull liksom. 

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en jente på 23 år som har fått høre av noen menn at jeg har maskulint rumpehull. Dette er i ferd med å ødelegge gleden ved sex og gi seg hen til en kåt mann. Noen andre som har opplevd lignende og hva bør jeg gjøre, bleke rumpehullet?

Hvis du har en fin kropp og er normalt pen er jeg sikker på at det finnes menn i hopetall, som kan leve godt med rompehullet ditt.

AnonymBruker
Skrevet

Bortsett fra evt hårvekst, er det forskjell på utseendet på kvinnelige og mannlige rumpehull også nå? :klo: Trodde liksom at rumpehull var rumpehull jeg, da... :roll:

Anonymkode: 37d69...97d

AnonymBruker
Skrevet

Kan vi vær så snill å la rumpehull bare være rumpehull?

Anonymkode: bae28...f0c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...