AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #1 Skrevet 14. mars 2017 Hei dere. Jeg har et problem. De siste 5-6 ukene har jeg opplevd en slags sviende/brennende smerte når han trenger inn i meg. Hvor vondt det er under selve akten har variert litt, men smertene er mest en slags sviende smerte litt innenfor kjedeåpningen. Det er vondt når han beveger seg sakte, men når han beveger seg fort gjør det ofte ikke så vondt. Først tenkte jeg at dette måtte være sopp, og behandlet meg med en slik vaginal pille og canesten krem i ca 2 dager før jeg hadde sex igjen. Rett før behandlingen dro jeg til lege, som sa at hun ikke kunne se noen sårhet, men at hun allikevel anbefalte en soppbehandling da smertene jeg beskrev stemte overens med symptomer på sopp. Jeg sjekket med også da for kjønnssykdommer, bare for å være helt på en sikre siden, og det var ikke noe sånt heller. Har hatt underlivsopp en gang tidligere, og da gikk det over med en så rask behandling som den første jeg gjennomførte (og da klødde og svidde det mye mer utenfor skjeden enn hva det har gjort nå) Da vi hadde sex igjen var det en smule bedre kanskje, men så ble det bare verre og verre. Jeg leste litt på nettet, og leste at flere opplever å få rift i kjeden. Symptomene stemte overens med det jeg følte, og jeg hadde derfor en pause fra sex på rundt 5 dager. Heller ikke dette hadde noen særlig virkning. Til slutt dro jeg til legen igjen (for litt over en uke siden), og han sa jeg var enormt sår inne i kjeden. Så jeg fikk noen piller jeg skulle svelge som er mot soppen. Han sa jeg kunne ha sex etter en uke. Både jeg og partner har smørt oss med canesten, og jeg har fulgt opp med å ta disse pillene. Men da vi etter en uke hadde sex igjen, svidde det enda! Smertene er ubehagelige, men det er selvfølgelig også godt, hvis ikke hadde jeg jo ikke hatt sex sånn som dette. Smertene sitter lenger nedi kjeden, men tror det føles ganske greit lenger oppe? Nå er jeg skikkelig fortvilet. Skjønner ingenting av hva det kan være, men det kjennes jo litt ut som om at det kan være sopp? Det er som sagt en sviende smerte. Og hva ellers kan det være? Legene jeg har vært hos ser ikke noe annerledes, og jeg har som sagt også testet meg for kjønnssykdommer for å være helt sikker. Kan også legge til at jeg har en fast partner, som ikke har hatt noen sexpartnere tidligere. Det har ikke jeg heller, så testen for kjønnssykdommer var bare for å berolige det paranoide hodet mitt. Jeg merker ikke mye til smertene utenom sex, ved unntak av at det klør litt iblant, og at det er noe sårt rundt kjedeåpningen. Ellers opplever jeg ingen andre smerter. Har aldri hatt vondt når jeg har hatt sex tidligere, vi bruker rikelig med tid på forspillet, jeg slapper helt av og vi har også brukt glidemiddel (for å prøve alt). Vanligvis bruker vi ikke kondom, jeg går på p-piller. Er det noen som har opplevd noe lignende? Om det ikke er sopp, hva kan det være? Og om det er sopp, er det noen som vet om en behandling som kan fungere? Noen kjerringråd? Har hørt om kvinner som har måttet bruke vagina-pillekuren flere ganger før de ble kvitt svineriet, men legen ga utrykk for at en kur skal være nok? Hadde satt pris på alle slags innspill. Hilsen frustrert, som gjerne vil bli kvitt smertene Anonymkode: 0bdff...3a9
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #2 Skrevet 14. mars 2017 Kanskje dere burde være avholdende lengre enn en uke så evt rifter og sår få gro..? eller kanskje du er allergisk mot sperm ? Anonymkode: e115b...d7e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå