AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #1 Skrevet 14. mars 2017 Hvis man er mindre enn gjennomsnittlig høy. Mtp. alle de høydetrådene på dette forumet kan man vel si at det må jo være det desidert viktigste for mange damer uavhengig av hvilke andre sider en mann har. Siden jeg ikke kan endre på det, må man se etter andre ting Vet at humor selvtilitt er viktige ting. Anonymkode: 1649a...27b 2
Inwe Skrevet 14. mars 2017 #2 Skrevet 14. mars 2017 Det er ikke alle damer som har høyde som en preferanse Jeg er 175 og min samboer er 169. Det har aldri vært noe problem for min del, han derimot skulle nok ønske jeg var 10 cm lavere. Han er over gjennomsnittet kjekk (i mine øyne) og en helt fantastisk mann. Eksen min var 173 og jeg har datet alt fra 165-210. Høyde er altså uvesentlig for meg. 3
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #3 Skrevet 14. mars 2017 19 minutter siden, Inwe skrev: Det er ikke alle damer som har høyde som en preferanse Jeg er 175 og min samboer er 169. Det har aldri vært noe problem for min del, han derimot skulle nok ønske jeg var 10 cm lavere. Han er over gjennomsnittet kjekk (i mine øyne) og en helt fantastisk mann. Eksen min var 173 og jeg har datet alt fra 165-210. Høyde er altså uvesentlig for meg. TS her. Synes det er fint med damer som deg som ikke er så alt for opptatt av det. Nå skal det nevnes at jeg har holdt på damer som har vært litt høyere enn meg (jeg er ca. 175 cm) og en dame som har vært 183 eller 185 cm. Det virket som det var mange som likte å påpeke høydeforskjellene. Det var ikke noe problem for meg. Fikk spørsmål som: "Er dere kjærester? Hvordan kan du være sammen med noen som er så mye høyere enn deg?" Hun siste ble kanskje litt i for høy for meg, men hun var en flott dame for det! Siden høyde ikke er noe jeg kan gjøre noe med, ser jeg etter andre kvaliteter jeg kan bli bedre på. Anonymkode: 1649a...27b 4
Inwe Skrevet 14. mars 2017 #4 Skrevet 14. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: TS her. Synes det er fint med damer som deg som ikke er så alt for opptatt av det. Nå skal det nevnes at jeg har holdt på damer som har vært litt høyere enn meg (jeg er ca. 175 cm) og en dame som har vært 183 eller 185 cm. Det virket som det var mange som likte å påpeke høydeforskjellene. Det var ikke noe problem for meg. Fikk spørsmål som: "Er dere kjærester? Hvordan kan du være sammen med noen som er så mye høyere enn deg?" Hun siste ble kanskje litt i for høy for meg, men hun var en flott dame for det! Siden høyde ikke er noe jeg kan gjøre noe med, ser jeg etter andre kvaliteter jeg kan bli bedre på. Anonymkode: 1649a...27b Enda til gode at noen kommenterer høydeforskjellen vår, men det kan ha noe med at han ser større ut da han er over gjennomsnittet muskuløs (har egentlig aldri likt muskelmenn før han ). Hva du kan gjøre for å bli mer attraktiv spørs jo helt på hvordan du er fra før. Førsteinntrykket er jo utseende, så å trene litt og holde seg i form, samt kle seg pent og ta vare på seg selv kan hjelpe mye der. Ellers liker jeg en mann som er sikker på seg selv, morsom, utadvendt, litt impulsiv, liker både å gjøre ting, men kan også sitte på sofaen med meg, har egne interesser, men vil gjerne også dele de med meg. Osv osv. Det er så mangt. Du må jo finne ut hva du har lyst til og jobbe ut i fra det. Hva ser du etter i en partner? Hva er dine interesser? Vil du ha noen som kan dele disse? Osv. Finn ut hva som er viktig for deg og bli en bedre versjon av deg selv ut i fra det. Like barn liker best, er du god på det som er viktig for deg er det stor sjans for at din partner vil ha noen av de samme kvalitetene.
Gjest antbug Skrevet 14. mars 2017 #5 Skrevet 14. mars 2017 Hvis det virker som høyden er en hindring for deg må du kompensere med andre ting. Vær morsom, klok, smart, rik, vennlig, interessant eller noe annet bra. Du har sikkert noe du kan bygge videre på.
Hjertefisk Skrevet 14. mars 2017 #6 Skrevet 14. mars 2017 Høyde er bare noe kvinner er opptatt av inntill de møter "the one" Da betyr det ingenting lengre. Det er bare noe vi tror vi vil ha før vi plutselig oppdager det motsatte. Jeg også synes høye menn er kjekke, men ingen av mine tidligere kjærester har vært høye. Den ene var 165cm og den andre 173cm. Jeg er 170. Hvorfor jeg falt for akkurat disse mennene har jeg ikke så god forklaring på. Det bare var en gnist der. Ingen av dem prøvde å kompensere for høyden med å være annerledes (mer pågående, prøve hardere osv). De bare var seg selv. Hadde også mange felles interesser med disse to mennene. Det er viktig for min del. Hva med å bare drite i høyden din, og bare vær deg selv? By mest mulig på deg selv, snakk om det du er interessert i, vær åpen, fortell om alt mellom himmel og jord som opptar deg. Da blir du interessant for min del. 7
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #7 Skrevet 14. mars 2017 Høyde og humor er ikke viktig. Selvtillit er viktig. Anonymkode: ec96e...906 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #8 Skrevet 14. mars 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis man er mindre enn gjennomsnittlig høy. Mtp. alle de høydetrådene på dette forumet kan man vel si at det må jo være det desidert viktigste for mange damer uavhengig av hvilke andre sider en mann har. Siden jeg ikke kan endre på det, må man se etter andre ting Vet at humor selvtilitt er viktige ting. Anonymkode: 1649a...27b 175? Det er ikke lavt engang? Jeg liker at mannen er høyere eller like høy, men det betyr at alt over 160 er greit da og jeg har seriøst aldri data over 175 Anonymkode: eee18...294 3
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #10 Skrevet 14. mars 2017 Du kan bli høyere trådstarter. Man kan ta operasjon for å få noen ekstra centimeter, man bare lager ett brudd i skjelettet og forlengelse beinmassen med et implantat av metall. http://www.dailymail.co.uk/health/article-2080771/Would-spend-34-000-3-INCHES-taller-Thomas-Keeper-thigh-bone-sawn-half-spent-months-hobbling-frame.html https://www.google.no/amp/abcnews.go.com/amp/Health/york-man-grows-inches-surgery/story%3Fid%3D15776730 Anonymkode: a5eaa...b18
AnonymSjiraff Skrevet 14. mars 2017 #11 Skrevet 14. mars 2017 1 minutt siden, Ragnar Danneskjöld skrev: Hvor høy var Napoleon? Høyere enn gjennomsnittmannen på sin tid. 3
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #12 Skrevet 14. mars 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis man er mindre enn gjennomsnittlig høy. Mtp. alle de høydetrådene på dette forumet kan man vel si at det må jo være det desidert viktigste for mange damer uavhengig av hvilke andre sider en mann har. Siden jeg ikke kan endre på det, må man se etter andre ting Vet at humor selvtilitt er viktige ting. Anonymkode: 1649a...27b Det er lurt å få fokuset over på feks en fin hårfrisyre, pent stusset skjegg og være pen i tøyet. Gi andre rundt deg kompliment og du får mange tilbake. Høyde har litt mindre å si når du føler deg bra. Anonymkode: b8bc1...f24
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #13 Skrevet 14. mars 2017 Unnskyld meg ts, men man skulle tro at du var 160 ut i fra din overskrift og ditt innlegg. Dette blir for dumt... Anonymkode: 3312a...d92 5
tdm900 Skrevet 14. mars 2017 #14 Skrevet 14. mars 2017 3 timer siden, AnonymSjiraff skrev: Høyere enn gjennomsnittmannen på sin tid. Om alle figurer på Madame Tusaut(?) i London er i full størrelse, var Napoleon en liten knott
Persephone Skrevet 14. mars 2017 #15 Skrevet 14. mars 2017 3 timer siden, Ragnar Danneskjöld skrev: Hvor høy var Napoleon? 168
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #16 Skrevet 14. mars 2017 10 minutter siden, tdm900 skrev: Om alle figurer på Madame Tusaut(?) i London er i full størrelse, var Napoleon en liten knott Gjennomsnittshøyden har jo også økt en del de siste hundre årene Anonymkode: 8fe3a...0a6 1
tdm900 Skrevet 14. mars 2017 #17 Skrevet 14. mars 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gjennomsnittshøyden har jo også økt en del de siste hundre årene Anonymkode: 8fe3a...0a6 Jada, veit det. Kjell Aukrust fant ut ved å regne andre veien på snitthøyden til den norske soldat....at vikingene kunne ikke være stort mer enn 20cm høyde😂😂 2
bullehurk Skrevet 14. mars 2017 #18 Skrevet 14. mars 2017 44 minutter siden, tdm900 skrev: Om alle figurer på Madame Tusaut(?) i London er i full størrelse, var Napoleon en liten knott Mange av historiens største jævler var små bøtteknotter. .... Napoleon, Hitler, Moussollini, Rinnan Stalin, osv. Man ser det i dyreverden også, det er de små hundene som gøyr mest
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #19 Skrevet 14. mars 2017 36 minutter siden, tdm900 skrev: Jada, veit det. Kjell Aukrust fant ut ved å regne andre veien på snitthøyden til den norske soldat....at vikingene kunne ikke være stort mer enn 20cm høyde😂😂 Nommin søte små krigerne Anonymkode: b706f...adc
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #20 Skrevet 14. mars 2017 5 timer siden, Hypnosee skrev: Høyde er bare noe kvinner er opptatt av inntill de møter "the one" Da betyr det ingenting lengre. Det er bare noe vi tror vi vil ha før vi plutselig oppdager det motsatte. Jeg også synes høye menn er kjekke, men ingen av mine tidligere kjærester har vært høye. Den ene var 165cm og den andre 173cm. Jeg er 170. Hvorfor jeg falt for akkurat disse mennene har jeg ikke så god forklaring på. Det bare var en gnist der. Ingen av dem prøvde å kompensere for høyden med å være annerledes (mer pågående, prøve hardere osv). De bare var seg selv. Hadde også mange felles interesser med disse to mennene. Det er viktig for min del. Hva med å bare drite i høyden din, og bare vær deg selv? By mest mulig på deg selv, snakk om det du er interessert i, vær åpen, fortell om alt mellom himmel og jord som opptar deg. Da blir du interessant for min del. Dette er så sant. Jeg er 1,73 og var superopptatt av at min evt. partner skulle være minst 1,85. Gjerne mer. Da jeg datet som verst, brukte jeg 10 cm høye pumps, og jeg danset ikke med menn under 1,85. Smeltet helt for gutta på 1,90 og mer. Etter mange småforhold og litt ONS, endte jeg opp med min "for life partner". Han er 1,75, altså 2 cm høyere enn meg. Har jeg på meg halv-høye hæler, er han mindre. Vi har nå vært sammen i 16 år. Så preferansene man har, er ikke nødvendigvis kompatibel med partneren man ender opp med. Anonymkode: e53ac...fc1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå