Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Noen her som kjenner når de har EL? 

Har sluttet med prevansjon etter flere år med p-pillen, og har endelig kommet inn i en stabil syklus på 32-33 dager. Skal i teorien ha EL om 3-4 dager og våknet i natt av smerter og murring i underlivet. Ikke egglederne, men mer livmor. Måtte ligge i forsterstilling noen timer før det hele gikk over, men merker at jeg er øm når jeg går. Husker ikke at jeg hadde det sånn før jeg begynte på p-pillene (men herregud, er jo 8 år siden).  :vetikke:

Noen som har lignende erfaring? Eller kanskje det ikke har sammenheng med EL?

Anonymkode: eb976...600

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sluttet på p-pillen for 2 mnd siden. Første mnd hadde jeg el-smerter, både som menssmerter som varte i halvannen dag, og som stikkinger som kom og gikk. Andre mnd kjente jeg ikke noe i det hele tatt. Kan ikke huske å ha hatt el-smerter før jeg begynte på pillen. 

Anonymkode: c53e2...2cc

AnonymBruker
Skrevet

Nei, har aldri hatt det, har stort sett ikke menssmerter heller...

Anonymkode: 28e86...55a

Gjest Newroz
Skrevet

Ja, jeg pleier å ha det. Nå har ikke jeg gått på noe hormonbasert prevensjon på sikker 10 år, så husker ikke hvordan det var tidlgiere. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja men det er mer som stikking på en måte. Vil ikke kalle det direkte smerter. Det pleier å vare alt fra noen sekunder til en liten halvtime. 

Anonymkode: c7cb6...1c4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det, og de er verre enn mensensmertene. 

Anonymkode: 13f61...7d5

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har det, og de er verre enn mensensmertene. 

Anonymkode: 13f61...7d5

Høres ut som om du burde oppsøke lege.

Anonymkode: 28383...bdf

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får det alltid. Noen ganger er det så voldsomt at jeg klarer nesten ikke å stå opp eller å gå ønkelig. Og det kan være i 2 dager. Paracet, camomile te, og en varm flasken på magen hjelper. Det som er positiv med det, er at jeg vet akkurat når jeg kan bli gravid.

Anonymkode: 3d46d...7d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...