Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har den siste måneden hatt samleier med typen min, alltid med kondom som eneste prev.middel. (Vi prøver ikke å bli gravide akkurat nå)

Forventa mensen på søndag, kom på mandag morgen (den er uregelmessig som regel - +/- 2-3 dager). Hadde i forkant de vanlige tegnene på at den var på vei (murringer o.l.) Men den føles liksom litt annerledes enn vanlig. Hadde de vanlige krampene i magen i går, og blødde litt. Men også litt stikking på venstre side ( og i tillegg litt forstoppet). I natt har jeg blødd mye mer, men ikke så mye som jeg pleier på dag 2 av mensen (det kan vel sikkert øke på utover dagen...)

Nå har jeg sittet og lest om SA på nettet og er så redd for at det er det jeg har hatt... 

Anonymkode: 04202...5fb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det høres bare ut som en vanlig menstruasjon med vanlig variasjon. Kondom er et sikkert prevensjonsmiddel det også ved rett bruk. Hvis du ikke stoler på at det er menstruasjon, kan du ta en graviditetstest. Den bør slå ut positivt om du var gravid for bare et døgn siden. Jeg tror du får negativ. 

Anonymkode: c31b8...444

AnonymBruker
Skrevet

Vanlig mens vil jeg tro

Anonymkode: 18356...44a

Skrevet

Det er nok vanlig mens, for kondom er et sikkert prevensjonsmiddel, med mindre den sprakk eller falt av under akten.

Hvis du ikke klarer å slå deg til ro likevel, ta en Gtest for sikkerhetsskyld. 

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...