Gå til innhold

Om jeg vet at unnfangelsen var for 4 uker siden ..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva skulle man ha sett på ultralyd da ? Innvendig . 

Anonymkode: 5658e...d55

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vel, da er du 6 uker på veg, og hjertet har mest sannsynlig akkurat begynt å slå. Så et bankende hjerte? Er ikke mye mer å se enn det, siden det er så tidlig.

Anonymkode: 0427f...cdd

AnonymBruker
Skrevet

Vet du at egg og sæd smeltet sammen for 4 uker siden, eller var det da dere hadde sex? Det kan gi opp til en uke utviklingsforskjell,

Anonymkode: 74624...04b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vet dagen jeg hadde el pluss at dette var siste dagen vi hadde Sex :) 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet dagen jeg hadde el pluss at dette var siste dagen vi hadde Sex :) 

Da har du fortsatt et slingrinsmonn på noen dager

Anonymkode: 74624...04b

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva skulle man ha sett på ultralyd da ? Innvendig . 

Et hjerte som slår. Men det er dumt å ta UL før uke 7, fordi egget kan bruke litt tid på å feste seg og noen dager til eller fra i uke 6 kan ha alt å si og skape unødig bekymring hvis en ikke finner hjertet. I uke 7 er en sikker på at det skal være der og er noe galt om det ikke er der.

Anonymkode: 2f9d2...141

AnonymBruker
Skrevet

Av alle de tusenvis av forslag som google gir, så kan jeg ikke finne et som viser noen hjerteslag i uke 4.

Google 4 weeks embryo.

Anonymkode: fdcf7...931

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Av alle de tusenvis av forslag som google gir, så kan jeg ikke finne et som viser noen hjerteslag i uke 4.

Google 4 weeks embryo.

Anonymkode: fdcf7...931

Men var svarene du da fikk 4 uker på vei, eller at selve fosteret var 4 uker gammelt? Det vanlige er å telle uker etter hvor langt man er på vei, altså ikke etter unnfalgelse, men etter 1 dag i siste mens. Altså er ts 6 uker på vei om fosteret ble unnfanget for 4 uker siden. Så du må nok google 6 week embryo i stedet. 

Anonymkode: dc30e...723

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Svaret jeg fikk var at livmoren var tom .. derfor lurer jeg på om det rett og slett var for tidlig ? Gynekologen gikk også utifra mensternin.. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Svaret jeg fikk var at livmoren var tom .. derfor lurer jeg på om det rett og slett var for tidlig ? Gynekologen gikk også utifra mensternin.. 

Hvis du er 4 uker på vei fra mens termin så er det alt for tidlig. Anbefales ikke å gå til ul før uke 7 siden man ofte ikke ser så mye

Anonymkode: dcf9e...67f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...