Gå til innhold

Syntes du Sylvi Listhaug har gjort en god jobb?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Syntes hun har gjort en kjempejobb. Regjeringens beste minister.

Anonymkode: bd857...e6a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, hun er helt super. Skulle vært flere som henne :)

Anonymkode: 813f4...66f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sylvi er det beste som har skjedd dette landet. Håper hun danner eget parti med bare seg selv som medlem, får rent flertall og blir statsminister.

Anonymkode: c0051...592

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Syns hun gjør en meget god jobb. Hun er den beste politikeren vi har.

Skrevet

Hun kom i grevens tid. Kjempe flott dame med bein i nesa. Håper hun sitter i regjeringen fremover også. Norge trenger henne!

• Liker 1
Gjest Aragorn II Elessar
Skrevet

Ja det synes jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Sålenge hun sitter der styrer menneskesmugleren flokkene andre steder. HVIS Ap vinner med SV på slep og Lysbakken får hennes stol?

Da kan vi si takk og farvel til pensjoner, tillit i samfunnet, velferd og trygghet. Listhaug er faktisk Norges "redningskvinne" Søre vil være ødeleggeren av velferden?

Det er bare å se på historiem, signaler oppfattes raskere i Kabul og Syria enn Bergen.

Bondevik sa engang at når HAN ble statsminister ville han vise omtanke og omsorg i asylpolitikken. Svaret ga seg umiddelbart , Norge fikk en økning på 70% året etter. Tyskland sa at "dette klarer vi" , umiddelbart styrte folkemassen dit og 1.000.000 kom. Sverige sa "åpne deres hjerter(og lommebøker)" De fikk 165.000, i tillegg til de 100.000 som kommer vha familiegjennforening migrasjon mm.

Støre sa velkommen til 10.000. Signalet var gitt . Førstemann til Norge får ALT dekket, trygd, skole, hus, hjem alt er gratis!! det kom 36.000 før Europa klarte å tette og reddet oss...

IKKE UNDERVURDER PULL EFFEKTEN.

Sosialister i regjering er et grønt lys til menneskesmulgere. her er oddsen best. Vi kommer til å bli overkjørt av nordarikanere med ferdig utfyllt sjekkliste over hav man skal si og gjøre. Til en kostand til 9.000.000 pr.stk.  Bestemor på enkeltrom? Glem det, vi snakker sovesaler fremover...

Listhaug skal ha en stor takk....

Anonymkode: b109e...bca

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for hets.

Mynona, mod.

AnonymBruker
Skrevet

Ja,men liker ikke at barn sitter alene på motak og blir sendt ut av landet når de er 18.

Anonymkode: 006ae...4b8

AnonymBruker
Skrevet

At hun har gjort en god jobb? Med hva? Drite seg ut ? Ja, absolutt. Hun har ikke gjort mer enn andre politikere før henne har gjort, eller etter henne vil gjøre. Eneste forskjellen er at dama har en VGS-elev som rådgiver ,ikke rart hun fremstiller seg selv så banalt, som den gangen hun var med politiet for å "jakte på" ulovlige innvandrere. Atte, hæ ? Den jobben klarer politiet fint uten å ha henne med på slep - skal hun fange de sjæl mener hun? Jaja, bra hun bruker tiden sin effektivt, eller hva?  

Det jeg misliker med henne mest er at hun, i en så offentlig posisjon, ikke klarer å ordlegge seg nøytralt eller fremstå som en nøytral person. Det er helt greit  å være kritisk  til hvor mange vi tar inn, det er jeg selv. Men å kalle de som er uenige på enkelte ting for "hylekor" gjorde at jeg mistet respekten. Enhver person som gjør dette viser at h*n er en svak leder. All kritikk  blir avfeiet som enten mobbing eller "hylekor", typisk Frepper-stil. 

Anonymkode: 8fa5d...a98

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt. Hun er vel den eneste jeg vet om som med rett kan kalles en reddende engel.

Anonymkode: dad99...c0c

• Liker 1
Skrevet

Hun er helt topp 👍

• Liker 1
Skrevet

Ja, på tross av at jeg sterkt misliker nesten alt FrP står for, må jeg medgi at hun personlig har gjort en veldig god jobb. Det kan selvfølgelig ha en sammenheng med at innvandringspolitikken til FrP er det eneste jeg finner spiselig ved det partiet, men jeg tror faktisk det også handler om at hun har vært/er en veldig dyktig statsråd. 

Skrevet

Kan si mye rart om FRP men Listhaug er en usedvanlig brukandes politiker. :jepp:

Gjest Rosetelys
Skrevet

Jeg liker Sylvi Listhaug veldig godt,og syns hun gjør en veldig god jobb!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...