Søgni Skrevet 14. mars 2017 #21 Skrevet 14. mars 2017 Jeg tenker som jeg ofte gjør med disse "Fant ut X da jeg sjekka kjærestens telefon", og trådstartere, forståelig nok, er redde for å ta det opp med tanke på snike-aspektet. Selv med høyde for at det finnes en del folk som tror de kan overvåke, snike og lese alt fra mail, FB-meldinger og annet fordi de er sammen med telefonens eier, så tror jeg de fleste normalt oppegående folk sniker kun når de har en magefølelse på at det er noe, siden det er større sjanse for å finne ut noe sånn, enn ved å spørre. TS er jo et godt eksempel, syns jeg. Jeg tør påstå at det at du sneik, er underordna i denne saken. Han ville vel blitt rasende om han visste det, men jeg ville enten sagt hva jeg hadde gjort, eller så ville jeg sagt at jeg så appen under mest brukte apper, og googla hva det var av ren nysgjerrighet. 18
Hermine Grang Skrevet 14. mars 2017 #22 Skrevet 14. mars 2017 (endret) Utrolig trist. Men bra du var smart nok til å sjekke mest brukte appene og finne ut hva de faktisk gjør. Så langt hadde ikke jeg tenkt! Endret 14. mars 2017 av Hermine Grang 8
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #23 Skrevet 14. mars 2017 Sjekk ut messengeren hans. Der ser du om det er noen han sender hemmelig melding til. Da er det en hengelås ved siden av navnet. Og se hvem han har mest kontakt med eller eventuelt slettet samtalen. Noen små spor er mulig å finne. Tenker at det er lurt å gå varsomt frem slik at han ikke har anledning til å pønske ut en "rasjonell" forklaring. Hva med å late som at du sover? Og prøve å se hva han driver med uten at han vet at du ser. Og spørre hva er det der? Og be han vise deg uten anledning til å slå av el gå ut av appen først. Anonymkode: e6c48...ccf 10
Gjest canacas Skrevet 14. mars 2017 #24 Skrevet 14. mars 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sjekk ut messengeren hans. Der ser du om det er noen han sender hemmelig melding til. Da er det en hengelås ved siden av navnet. Og se hvem han har mest kontakt med eller eventuelt slettet samtalen. Noen små spor er mulig å finne. Tenker at det er lurt å gå varsomt frem slik at han ikke har anledning til å pønske ut en "rasjonell" forklaring. Hva med å late som at du sover? Og prøve å se hva han driver med uten at han vet at du ser. Og spørre hva er det der? Og be han vise deg uten anledning til å slå av el gå ut av appen først. Anonymkode: e6c48...ccf Er det sant? Hva er da poenget med hemmelig samtale, om hengelåsen røper alt! TS: dette hadde jeg ikke taklet særlig bra, og utroskap er det definitivt (i min verden) om han leker med en annen via mobilen. Hjelpes for en syk verden dette har blitt..!
Gjest canacas Skrevet 14. mars 2017 #25 Skrevet 14. mars 2017 Angående mest brukte apper; dette forandrer seg hele tiden på min telefon. Så ville ikke lagt for mye i akkurat det egentlig. Det er gjerne appene som er brukt sist som legger seg der. Jeg bruker spotify og mail mye, og de ligger faktisk ikke som mest brukt. Jeg får faktisk opp facebook, som jeg sjelden går inn på via mobilen. Nå tenker jeg på den raden med apper som kommer opp når du går på søk på iPhone da, "forslag fra Siri". Er det muligens noe annet dere andre mener? I så fall, hvor finner dere mest brukt?
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #26 Skrevet 14. mars 2017 Jeg tror jeg skal prøve å følge med i kveld eller evt se etter de hemmelige samtalene du over her nevnte. Samtidig er jeg også redd for hva jeg skal finne Føler enda at det kan ha en eller annen forklaring, og har så lyst til at det skal være en uskyldig greie. Har også tenkt på å bare la det ligge fordi brudd og fraflytting føles så vankelig og stort å skulle håndtere, men selvrespekten min sier jo noe annet da. Jeg var forøvrig dum og kommenterte "skal du ikke ha med deg telefonen da?" før vi la oss i går, og han ble defensiv med en gang. Men han holdt seg også unna mobilen. Mobilen hans er en samsung, mest brukte apper kommer i appsøket til deg som lurte på det. Jeg har samme telefon og man kan se både ofte brukte og nylige, og appen lå under begge deler. Anonymkode: 945e4...23a 3
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #27 Skrevet 14. mars 2017 10 timer siden, kaninen skrev: Det er vel ikke verre enn å alltid slette meldinger etter kommunikasjon. Det tar jo bare ett sekund ekstra. Ja selvsagt. Men jeg fikk hjelp til å gjenopprett mine meldinger en gang. Altså de som var slettet. Anonymkode: dafb6...bf7 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #28 Skrevet 14. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror jeg skal prøve å følge med i kveld eller evt se etter de hemmelige samtalene du over her nevnte. Samtidig er jeg også redd for hva jeg skal finne Føler enda at det kan ha en eller annen forklaring, og har så lyst til at det skal være en uskyldig greie. Har også tenkt på å bare la det ligge fordi brudd og fraflytting føles så vankelig og stort å skulle håndtere, men selvrespekten min sier jo noe annet da. Jeg var forøvrig dum og kommenterte "skal du ikke ha med deg telefonen da?" før vi la oss i går, og han ble defensiv med en gang. Men han holdt seg også unna mobilen. Mobilen hans er en samsung, mest brukte apper kommer i appsøket til deg som lurte på det. Jeg har samme telefon og man kan se både ofte brukte og nylige, og appen lå under begge deler. Anonymkode: 945e4...23a Hvordan får en sjekka opp hva som er mest brukt da? Anonymkode: a4d21...7e2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #29 Skrevet 14. mars 2017 Jeg kan ingenting om hvordan denne appen fungerer, men er det noen maks rekkevidde på hvor tlf er og hvor sexleketøyet er? Kan man styre noen's sexleketøy 1 mil unna liksom? Har du undersøkt det TS? Anonymkode: 7b671...f22 3
Gjest Den Lille Heksa Skrevet 14. mars 2017 #30 Skrevet 14. mars 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan ingenting om hvordan denne appen fungerer, men er det noen maks rekkevidde på hvor tlf er og hvor sexleketøyet er? Kan man styre noen's sexleketøy 1 mil unna liksom? Har du undersøkt det TS? Anonymkode: 7b671...f22 Man styrer det vel via den andres telefon, så da kan rekkevidden være uendelig.
Ananas. Skrevet 14. mars 2017 #31 Skrevet 14. mars 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror jeg skal prøve å følge med i kveld eller evt se etter de hemmelige samtalene du over her nevnte. Samtidig er jeg også redd for hva jeg skal finne Føler enda at det kan ha en eller annen forklaring, og har så lyst til at det skal være en uskyldig greie. Har også tenkt på å bare la det ligge fordi brudd og fraflytting føles så vankelig og stort å skulle håndtere, men selvrespekten min sier jo noe annet da. Jeg var forøvrig dum og kommenterte "skal du ikke ha med deg telefonen da?" før vi la oss i går, og han ble defensiv med en gang. Men han holdt seg også unna mobilen. Mobilen hans er en samsung, mest brukte apper kommer i appsøket til deg som lurte på det. Jeg har samme telefon og man kan se både ofte brukte og nylige, og appen lå under begge deler. Anonymkode: 945e4...23a Med mindre han kan vise deg leketøyet som hører til appen, så styrer han et leketøy som befinner seg hos en annnen. Så enkelt er det faktisk, ellers hadde han ikke brukt appen. 20
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #32 Skrevet 14. mars 2017 3 timer siden, canacas skrev: Er det sant? Hva er da poenget med hemmelig samtale, om hengelåsen røper alt! TS: dette hadde jeg ikke taklet særlig bra, og utroskap er det definitivt (i min verden) om han leker med en annen via mobilen. Hjelpes for en syk verden dette har blitt..! Det aner ikkje jeg. Bare vet at det existerer. Leste om det i nyhetene for ikke lenge siden. Det er selve samtalen som blir kryptert, ikke at du har en samtale med noen. Alt som blir skrevet blir borte etter noen minutter etc og kan ikke spores eller noe sånt. Men vil man virkelig drive dobbeltspill så tenker jeg at de sletter alle spor etter seg uansett. Sletter samtaler, anrop, meldinger osv. Det er mye drit der ute tror jeg. Hemmelige meldingsapper, låste meldinger osv. Hemmelig innboks etc. Skal man ta noen må de tas på fersken med mobilen i handa. Anonymkode: e6c48...ccf 6
Tba Skrevet 14. mars 2017 #33 Skrevet 14. mars 2017 46 minutter siden, Ananas. skrev: Med mindre han kan vise deg leketøyet som hører til appen, så styrer han et leketøy som befinner seg hos en annnen. Så enkelt er det faktisk, ellers hadde han ikke brukt appen. Det høres ut som en app som er godt egnet for utroskap siden kommunikasjonen er så lukket og skjult. Jeg er tipper at selve sexleketøyet bare er toppen av isfjellet, og at appen brukes hovedsakelig til å holde kontakten og avtale når de treffes. 19
Ananas. Skrevet 14. mars 2017 #34 Skrevet 14. mars 2017 1 minutt siden, Tba skrev: Det høres ut som en app som er godt egnet for utroskap siden kommunikasjonen er så lukket og skjult. Jeg er tipper at selve sexleketøyet bare er toppen av isfjellet, og at appen brukes hovedsakelig til å holde kontakten og avtale når de treffes. Enig i den vurderingen. Den eneste kommunikasjonen man må ha utenfor appen og som legger igjen spor er linken som gir tilgang, men den trenger ikke nødvendigvis å fornyes, så all "synlig" kommunikasjon er lett å skjule. Chatten åpnes ikke før man er koblet opp via leketøyet, så å komme utenfra for å finne noe der er ikke lett. 4
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #35 Skrevet 14. mars 2017 Kan vel like forsette med en sånn drittsekk ? Anonymkode: b736e...97d
Tonus Skrevet 14. mars 2017 #36 Skrevet 14. mars 2017 Høres for meg ut som at det er ugler i mosen her Jeg tror jeg ville tatt det opp med han (at du sniker på mobilen er ingenting i forhold til om han er utro. Dessuten har du vel gjort det fordi du har en dårlig følelse, og da er jo det noe som uansett må snakkes om.) Risikoen er jo evt at han kan komme til å finne på en bra "unnskyldning" for det, men det kan han jo også om du prøver å spørre han hva det er mens han sitter med mobilen. 4
Gjest bergenrosa Skrevet 14. mars 2017 #37 Skrevet 14. mars 2017 For en patetisk fyr Dette fortjener du/ingen virkelig ikke... Si det til han å konfronter han å spør hvem hun er.
Elaine Marley Skrevet 14. mars 2017 #38 Skrevet 14. mars 2017 For en merkelig måte å være utro på. Hvis han er det, men om meldinger og sånt blir slettet etter hver gang så er det vel enkelt å skjule det. Håper du finner ut av det. 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #39 Skrevet 14. mars 2017 Ikke dra forhastede konklusjoner ute i fra svar på en kg-tråd. Snakk med mannen, gi ham en sjanse til å forklare seg. Anonymkode: b564e...e21
Gjest Overrasket Skrevet 14. mars 2017 #40 Skrevet 14. mars 2017 Dersom han bruker dag og natt på å styre en annen kvinnes sexleketøy høres han ikke ut som mye til kar. Hadde han skjønt sakene skulle man jo trodd at han klarte å føre denne dingsen til å gi henne klimaks, med det som resultat at det ble stille på mobilen noen timer. Når han trenger så mye tid på det gjør han jo åpenbart noe galt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå