AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #1 Skrevet 13. mars 2017 For litt over en måneds tid siden la jeg merke til at samboeren min begynte å bruke mer tid på mobilen og begynte å ta den med seg mer, som f.eks. når han går på do. Jeg har ved flere anledninger våknet etter vi har lagt oss og lagt merke til at han har sittet våken med mobilen, noe han ikke gjorde før. Så i dag klarte jeg ikke la være, og benyttet en anledning hvor han endelig gikk fra mobilen til å sjekke om jeg fant noe mistenkelig. Jeg sjekket sms, snap, face og til og med mail, men fant ingenting. Heller ingen mistenkelige bilder. Men så kom jeg til å åpne appvinduet og under mest brukte apper lå appen We-Connect som viser seg å være en app som brukes til å styre sexleketøy. Jeg vet jo ikke hundre prosent sikkert at han styrer noen andres leketøy, og jeg kan ikke forstå hvordan han i så fall kommuniserer med henne, men appen lå jo under mest brukte. Hva ville dere gjort? Hvordan finner jeg ut av det? Tenker dere at det er utroskap om det stemmer at han gjør det? Skjønner ikke hvordan jeg skal ta det opp, han ville blitt rasende om han fikk vite at jeg har sjekket mobilen Anonymkode: 945e4...23a 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #2 Skrevet 13. mars 2017 Se i rumpa hans, og dersom den er tom konfronterer du han. Anonymkode: dafb6...bf7 24
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #3 Skrevet 13. mars 2017 Uff da er det noe annet (uskyldig) we-connect kan brukes til? Anonymkode: a51e2...7c0
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #4 Skrevet 13. mars 2017 https://www.kondomeriet.no/inspirasjon/artikler/alle-elsker-we-vibe/ Vet ikke om we-connect brukes også til andre ting dessverre. Anonymkode: bae19...411
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #5 Skrevet 13. mars 2017 Ser ut som den bare kan brukes til sexleketøy ja Men jeg bare klarer ikke helt å forstå hvem det skulle vært og hvordan han isåfall kommuniserer med henne. Samtidig blir jeg helt dårlig av tanken på at det kanskje er det han ligger våken for å gjøre mens jeg ligger og sover ved siden av han. Anonymkode: 945e4...23a
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #6 Skrevet 13. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: https://www.kondomeriet.no/inspirasjon/artikler/alle-elsker-we-vibe/ Vet ikke om we-connect brukes også til andre ting dessverre. Anonymkode: bae19...411 Hvis det bare er til sexleketøy er det jo liten tvil. For en merkelig måte å være utro på håper jeg tar feil TS, og at det finnes en forklaring på dette. Kanskje du kan ta han på fersken på noe vis, mens han holder på? Anonymkode: a51e2...7c0 1
Dr. A. Kula Skrevet 13. mars 2017 #7 Skrevet 13. mars 2017 Før du automatisk tenker at han styrer noen andre sitt leketøy, kan det tenkes at han selv bruker et leketøy han styrer med mobilen? Kanskje han til og med tester en overraskelse til deg? 14
Ananas. Skrevet 13. mars 2017 #8 Skrevet 13. mars 2017 We-connect er bare til sexleketøy, og kan kun brukes med en partner av gangen. Den som har leketøyet må gi tilgang via en link som bare kan brukes en gang. Det er mulig å chatte og ringes i appen, men det kobles opp via leketøyet og er som sagt en en til en-greie. 11
Ananas. Skrevet 13. mars 2017 #9 Skrevet 13. mars 2017 1 minutt siden, Dr. A. Kula skrev: Før du automatisk tenker at han styrer noen andre sitt leketøy, kan det tenkes at han selv bruker et leketøy han styrer med mobilen? Kanskje han til og med tester en overraskelse til deg? Det første kan være en teori, men de har ikke veldig mange tilgjengelige leketøy for menn, den andre tviler jeg på mtp. at den ligger under mest brukte. I så fall tror jeg han bruker andre apper veeeldig lite. 7
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #10 Skrevet 13. mars 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: For litt over en måneds tid siden la jeg merke til at samboeren min begynte å bruke mer tid på mobilen og begynte å ta den med seg mer, som f.eks. når han går på do. Jeg har ved flere anledninger våknet etter vi har lagt oss og lagt merke til at han har sittet våken med mobilen, noe han ikke gjorde før. Så i dag klarte jeg ikke la være, og benyttet en anledning hvor han endelig gikk fra mobilen til å sjekke om jeg fant noe mistenkelig. Jeg sjekket sms, snap, face og til og med mail, men fant ingenting. Heller ingen mistenkelige bilder. Men så kom jeg til å åpne appvinduet og under mest brukte apper lå appen We-Connect som viser seg å være en app som brukes til å styre sexleketøy. Jeg vet jo ikke hundre prosent sikkert at han styrer noen andres leketøy, og jeg kan ikke forstå hvordan han i så fall kommuniserer med henne, men appen lå jo under mest brukte. Hva ville dere gjort? Hvordan finner jeg ut av det? Tenker dere at det er utroskap om det stemmer at han gjør det? Skjønner ikke hvordan jeg skal ta det opp, han ville blitt rasende om han fikk vite at jeg har sjekket mobilen Anonymkode: 945e4...23a stakkars deg ts, du kan prøve å sende en melding på appen? Anonymkode: b736e...97d
Ananas. Skrevet 13. mars 2017 #11 Skrevet 13. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: stakkars deg ts, du kan prøve å sende en melding på appen? Anonymkode: b736e...97d Hun får ikke sendt melding før den i andre enden tillater at de kobles opp.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #12 Skrevet 13. mars 2017 1 minutt siden, Ananas. skrev: Hun får ikke sendt melding før den i andre enden tillater at de kobles opp. Ergo må de kommunisere på andre måter før de begynner? Det skal da gå an å gjenopprette meldinger. Men jeg klarer ikke helt å skjønne at en utro person ikke bruker passord/fingeravtrykk på mobilen. Anonymkode: dafb6...bf7 2
Ananas. Skrevet 14. mars 2017 #13 Skrevet 14. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ergo må de kommunisere på andre måter før de begynner? Det skal da gå an å gjenopprette meldinger. Men jeg klarer ikke helt å skjønne at en utro person ikke bruker passord/fingeravtrykk på mobilen. Anonymkode: dafb6...bf7 Ja, stemmer, det er ingen mulighet til å komme i kontakt med noen via appen, men det er fullt mulig å opprettholde kontakt i appen.
Dr. A. Kula Skrevet 14. mars 2017 #14 Skrevet 14. mars 2017 (endret) 9 minutter siden, Ananas. skrev: Det første kan være en teori, men de har ikke veldig mange tilgjengelige leketøy for menn, den andre tviler jeg på mtp. at den ligger under mest brukte. I så fall tror jeg han bruker andre apper veeeldig lite. Det holder med at det finnes ett for menn for at det skal være mer enn teori, dessuten kan det være spennende å prøve eksempelvis vibratorer uavhengig av hvilket kjønn de er beregnet for. Om han tester noe med tanke for partner, er han trolig i en intensiv testperiode, og da kan denne appen for havne som den mest brukte. Men man skal selvsagt ikke utelukke at bruken ikke er forenlig med normalt parti, men synes det ofte tenkes utelukkende worst-case-scenario uten øyne for at det kan finnes en fornuftig akseptabel forklaring. Håper du slipper en skuffelse her, TS. Endret 14. mars 2017 av Dr. A. Kula 4
Gjest kaninen Skrevet 14. mars 2017 #15 Skrevet 14. mars 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det skal da gå an å gjenopprette meldinger. Men jeg klarer ikke helt å skjønne at en utro person ikke bruker passord/fingeravtrykk på mobilen. Anonymkode: dafb6...bf7 Det er vel ikke verre enn å alltid slette meldinger etter kommunikasjon. Det tar jo bare ett sekund ekstra.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #16 Skrevet 14. mars 2017 Hvor kan man sjekke hvilken app som er mest brukt? Har iPhone og vil se min. Beklager å kuppe tråden! ts, det der høres ikke bra ut! Hvordan skal du konfrontere han uten å røpe du har sneket? Jeg snek engang på min samboer og sa bare "jeg så det da du var på tlf, da du sku lukke alle appene". Han trodde på meg. Anonymkode: bdc3e...e67 5
Ananas. Skrevet 14. mars 2017 #17 Skrevet 14. mars 2017 4 minutter siden, kaninen skrev: Det er vel ikke verre enn å alltid slette meldinger etter kommunikasjon. Det tar jo bare ett sekund ekstra. Meldingene i den appen slettes hver gang man opphever sammenkoblingen, så det skjer av seg selv. 3
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #18 Skrevet 14. mars 2017 Appen støtter tre typer leketøy We-vibe (sync, 4+ (Parvibrator)), Rave( g-punkts vibrator) og Nova (rabbitvibrator) . Alle disse er produkter tilpasset en kvinne. Så er umulig at han har en han leker med selv. Det finnes ikke. Enda. Dessverre Ts, han styrer den for en annen kvinne. Du må snakke med han at du kom over appen. Eller kanskje du kan prøve den slue måten. Si du vil prøve We-Vibe (parvibrator) og at han styrer den. Spørr han deretter om han har hørt om dette. Anonymkode: 3e35e...31d 17
Ananas. Skrevet 14. mars 2017 #19 Skrevet 14. mars 2017 Men til spørsmålene dine, TS: Hva ville dere gjort? Aner ikke, det er vanskelig å finne ut av det når appen skjuler alle spor og heller ikke viser hvem man kommuniserer med eller at man har kommunisert med noen andre. Det holder at han har kommet i kontakt med en eller annen EN gang, og så kan resten av kommunikasjonen foregå skjult i appen. Hvordan finner jeg ut av det? For å bli helt sikker er det ikke så mye annet å gjøre enn å "ta ham på fersken" i å være pålogget i appen, og se grafene som viser at et leketøy er i bruk. Hvis du ser det og du ikke kan høre "vibrasjonslyden", så styrer han et leketøy hos noen andre. Tenker dere at det er utroskap om det stemmer at han gjør det? Ja. 13
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #20 Skrevet 14. mars 2017 4 minutter siden, Ananas. skrev: Men til spørsmålene dine, TS: Hva ville dere gjort? Aner ikke, det er vanskelig å finne ut av det når appen skjuler alle spor og heller ikke viser hvem man kommuniserer med eller at man har kommunisert med noen andre. Det holder at han har kommet i kontakt med en eller annen EN gang, og så kan resten av kommunikasjonen foregå skjult i appen. Hvordan finner jeg ut av det? For å bli helt sikker er det ikke så mye annet å gjøre enn å "ta ham på fersken" i å være pålogget i appen, og se grafene som viser at et leketøy er i bruk. Hvis du ser det og du ikke kan høre "vibrasjonslyden", så styrer han et leketøy hos noen andre. Tenker dere at det er utroskap om det stemmer at han gjør det? Ja. Det at han har appen er bevis nok for meg, skal jeg være ærlig. Si du kom over appen å spørr hvorfor han har den. Jeg ville konfrontert. Er ikke annet å gjøre, dessverre. Anonymkode: 3e35e...31d 22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå