AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #1 Del Skrevet 13. mars 2017 Som sagt, naboene har en stor krangel nå. Det høres ut som ting kastes og egentlig bare kjempe dårlig stemning. Jeg har ringt til politiet for 1 time siden, de har ikke vært innom. Nå har de vekket meg og datteren min. Hva kan jeg gjøre? Det virker ikke som de har tenkt å slutte med det første.. Mannen min er ikke hjemme og jeg er usikker på om jeg tør og gå over for å be dem dempe seg. Anonymkode: b7d71...f95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #2 Del Skrevet 13. mars 2017 Jeg ville heller ha vært bekymret enn å være så opptatt over støynivået. Jeg forstår det hvis det er flere dager, men hvis dette er et enkelttilfelle... Det er fint at du har ringt politiet, og da kan du heller ringe på nytt igjen dersom det blir for voldsomt. Anonymkode: b5401...a92 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #3 Del Skrevet 13. mars 2017 Har de barn synes jeg du bør gå bort og hente dem over til deg. Anonymkode: 8d51f...30f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 13. mars 2017 #4 Del Skrevet 13. mars 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som sagt, naboene har en stor krangel nå. Det høres ut som ting kastes og egentlig bare kjempe dårlig stemning. Jeg har ringt til politiet for 1 time siden, de har ikke vært innom. Nå har de vekket meg og datteren min. Hva kan jeg gjøre? Det virker ikke som de har tenkt å slutte med det første.. Mannen min er ikke hjemme og jeg er usikker på om jeg tør og gå over for å be dem dempe seg. Anonymkode: b7d71...f95 Om det er engangstilfelle så hadde jeg ikke brydd meg, men hadde nok ringt de om det ikke var roet seg ned nå som kl er over midnatt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #5 Del Skrevet 13. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville heller ha vært bekymret enn å være så opptatt over støynivået. Jeg forstår det hvis det er flere dager, men hvis dette er et enkelttilfelle... Det er fint at du har ringt politiet, og da kan du heller ringe på nytt igjen dersom det blir for voldsomt. Anonymkode: b5401...a92 Jeg er selvfølgelig bekymret, men jeg må helt ærlig si at støynivået er helt ekstremt. De har to barn (dette burde jeg nevnt i HI og jeg føler at politiet burde vært her for lenge siden..) dette skjedde for noen uker siden også, og da var politiet her. Så jeg er litt sånn, ringer jeg og maser igjen? Barna er ikke store heller. Anonymkode: b7d71...f95 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stoltskeiv Skrevet 13. mars 2017 #6 Del Skrevet 13. mars 2017 Kjenner du naboene godt? Om du kjenner de godt kan du kanskje gå bort og spørre forsiktig om de kan dempe seg, eller så ville jeg ha prøvd og ringt politiet igjen. Om du ikke kjenner de så godt så ville jeg ikke ha gått bort, men eller ringt politiet igjen :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #7 Del Skrevet 13. mars 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er selvfølgelig bekymret, men jeg må helt ærlig si at støynivået er helt ekstremt. De har to barn (dette burde jeg nevnt i HI og jeg føler at politiet burde vært her for lenge siden..) dette skjedde for noen uker siden også, og da var politiet her. Så jeg er litt sånn, ringer jeg og maser igjen? Barna er ikke store heller. Anonymkode: b7d71...f95 Da ville jeg jo særlig ha vært bekymret i stedet for å fokusere på støynivået. Ja, ring igjen, og poengter at det er to små barn der. Anonymkode: b5401...a92 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #8 Del Skrevet 13. mars 2017 hvor bor du ca? samme situasjon her Anonymkode: ab5c3...1dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #9 Del Skrevet 13. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: hvor bor du ca? samme situasjon her Anonymkode: ab5c3...1dd Hordaland. Jeg har ringt politiet igjen. Virker ikke som det blir tatt helt seriøst. Anonymkode: b7d71...f95 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #10 Del Skrevet 13. mars 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hordaland. Jeg har ringt politiet igjen. Virker ikke som det blir tatt helt seriøst. Anonymkode: b7d71...f95 Hva sier de da? Anonymkode: b5401...a92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smartbimbo Skrevet 14. mars 2017 #11 Del Skrevet 14. mars 2017 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hordaland. Jeg har ringt politiet igjen. Virker ikke som det blir tatt helt seriøst. Anonymkode: b7d71...f95 Du må bare være sta. Det er ikke feil å mase på politiet i slike situasjoner. Nå bryter de jo den der loven om at det skal være rolig etter kl 23 (?) også. Nevn dette for dem, og spill på sympati om at du skal tidlig opp og datteren din skal på barnehage/skole. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 14. mars 2017 #12 Del Skrevet 14. mars 2017 Ja, ring igjen. Fortell dem at det bor barn der. Stakkars små. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FluffyJuggernaut Skrevet 14. mars 2017 #13 Del Skrevet 14. mars 2017 Stakkars unger! Tenk hvor skremmende det må være for dem 💔 Jeg syns det er bra at du har ringt til politiet, men syns det er horribelt at de ikke har kommet enda. Om de enda holder på ville jeg ringt nok engang, og om du ikke har fortalt at de har barn så ville jeg ha gjort det. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #14 Del Skrevet 14. mars 2017 Jeg ville nok ikke ha gått over til naboen. Hvis det høres ut som ting kastes, og en krangel har pågått så lenge, kan det jo hende det er alkohol og lignende i bildet - eller iallefall noen ustabile voksne. Kanskje har du allerede gjort det, men jeg stemmer også for at du ringer til politiet igjen, og understrek at både du og de har barn, og at det nå er veldig sent, men at det fortsatt mye bråk. Er det sånn at du tenker det kan være noe alvorlig som skjer? Hvis det er så ille, så sier du det også. Si at du ringte tidligere men ingen har vært der (hvis du er helt sikker da), hvis ikke sier du bare at du tror ingen har vært der enda og at du begynner å bli bekymret. Håper det ordner seg, mest for barna til naboene kanskje, som i aller verste fall er midt oppi vold og eventuelt annet. Anonymkode: 5aeea...b15 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogsvandreren Skrevet 14. mars 2017 #15 Del Skrevet 14. mars 2017 "Politiet har nok mye og viktigere ting å gjøre enn det, de sitter nok på stasjonen å spiller poker eller er ute å tar en liten fartskontroll" har skjedd før det, at de anser en liten fartskontroll som mye viktigere enn en fest/krangel som holder naboer våkne. Er dessverre penger inn de ofte fokuserer på! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #16 Del Skrevet 14. mars 2017 Oppdatering her: det ble stille en stund. Politiet har ikke vært innom! Nå er bråket i gang igjen, og jeg prøver å ringe igjen. Jeg har viss innsikt til huset, og man kan se kvinnen i boligen som hyler og løper rundt. Jeg har ikke sett barna, men jeg vet at det bor to stykker der. En tv er kastet ut av boligens andre etasje... Jeg så det skje. Jeg må innrømme at jeg synes dette er kjempe ubehagelig og jeg er veldig redd for barna. Anonymkode: b7d71...f95 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogsvandreren Skrevet 14. mars 2017 #17 Del Skrevet 14. mars 2017 Ring politiet igjen, regner ikke med du ringte nødnummeret, men om de ikke er det på kort tid nå så ring 112! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Magnifiq Skrevet 14. mars 2017 #18 Del Skrevet 14. mars 2017 Har de barn ringer du politiet igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FluffyJuggernaut Skrevet 14. mars 2017 #19 Del Skrevet 14. mars 2017 Ring 112. Det er skremmende at de ikke har dukket opp. Jeg skjønner at politiet kan ha det travelt, men de burde da virkelig prioritere husbråk der små barn er tilstede. Enn om en av de ender med å hevne seg på andre ting enn møblene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #20 Del Skrevet 14. mars 2017 Politiet har endelig vært her. Anonymkode: b7d71...f95 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå