Gå til innhold

Stygt perineum! Rynke-turnoff?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ifm fødsel så revnet jeg helt bakover til rompa, som følge av dette har jeg måtte opereres Hbor perineum ble bygget opp igjen og sydd sammen. Dette hat ført til til litt overflødig hud der etter stor hevelse etter operasjonen. Nå har jeg liksom en sånn hudfold der eller en rynke på en måte, eller en slags skrukk. Vet at i utlandet så kam du skjære vekk om det er litt overflødig hud der. Hva tenker dere om det? Synes det er så sykt stygt og føler meg bare føl. Før var det jo helt glatt der. Er denne hudfoldem turnoff eller dealbreaker?? Vær så snill å ikke hets meg pga problemet mitt, for meg er dette et reelt problem.

Anonymkode: 85938...3de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har alle vårt :)

Det der gjør ingenting!

• Liker 3
Skrevet (endret)

Ikke noe å bry seg om

Endret av Naturgutten 95
  • Liker 3
Skrevet

Underlivshysteriet har visst ingen ende. Jeg kan ikke forestille meg at menn sitter med lupe i kvinnens underliv og legger merke til hva som eventuelt måtte finnes av rynker og ufullkommenheter.

• Liker 5
Skrevet

Grunnet hysteriet rundt kvinners underliv for tiden (har ingen komplekser selv) snakket jeg med samboeren om akkurat dette her om dagen. Han sa det skulle utrolig mye til før han fant det direkte motbydelig, faktisk hadde han selv aldri vært borte i et ekkelt kvinnelig underliv. Eneste var at han hadde sett et par skrekkeksempler på bilder på nett, men de var helt ekstreme. Tror ikke du har noe å bekymre deg over.

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet

Menn liker kvinners underliv. Alle. Alltid. Ingenting å bekymre seg for. En partner som snakker ned underlivet ditt vil alltid gjøre det for å utnytte usikkerheten din, ikke fordi du ikke er fin. Skjer det -> Dump ham.

Skrevet

Altså. Hvis en mann skal se dette, må han faktisk se etter det. Og når en mann er kommet så tett innpå, at dere er så ''close'' at han har mulighet til å studere dette - er han trolig så glad i deg og/eller kåt at det spiller ingen rolle. En mann som eventuelt kommenterer dette har store problemer med seg selv og er ingenting å samle på uansett.

• Liker 1
Gjest lipgloss
Skrevet

Du skal bare slappe av og ikke tenke på det,kan aldrig tenke meg at noen vil henge seg opp i dette,det ville vært meget spesielt og sært ihverfall.

• 4 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Kan man operere dette? Er såpass sjenerende at jeg ikke kan gå i svømmehall eller ha samleie for min del. 

Også vanskelig å tørke seg ordentlig etter dobesøk pga disse skrukkene. 

Har samme problem selv dog etter graviditet (ble ikke fødsel men haste KS) 

Ser det er en gammel tråd men håper noen vet 😅

Anonymkode: 62eb2...c47

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...