AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #1 Del Skrevet 13. mars 2017 Finnes det noe sted? Noen som har dem? Vil se det! Men det er jo som forduftet! Anonymkode: ee79a...d1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #2 Del Skrevet 14. mars 2017 Ingen? Anonymkode: ee79a...d1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #3 Del Skrevet 14. mars 2017 Det er vel ikke så mange som sitter med opptak av det, siden da måtte man ta det opp på vhs. Jeg kasta mine gamle Åpen Post-vhs når jeg flytta i fjor. Men mulig det finnes på noen gamle best of-dvder? Det var jo ikke så morsomt, syns jeg å huske, bare en litt snodig kar som liksom hadde Kalvik-dilla og hadde plastra veggene sine rundt pulten sin, med bilder, og poenget var at det aldri var noe nytt i Kalvik-nytt, fordi det ikke skjedde noe. Anonymkode: fcaf8...d00 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Margit Spat Skrevet 14. mars 2017 #4 Del Skrevet 14. mars 2017 Alle episodene av Åpen post ligger tilgjengelig på NRKs nett-tv. Det er bare å begynne å lete. Så vidt jeg husker var Finn Kalvik-nyhetene mer mobbing enn moro, men velbekomme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Commander Skrevet 14. mars 2017 #5 Del Skrevet 14. mars 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Finnes det noe sted? Noen som har dem? Vil se det! Men det er jo som forduftet! Anonymkode: ee79a...d1c Ble regnet som mobbing. I ettertid har Finn Kalvik fortalt at han var langt nede og gikk til psykolog.... Sikkert derfor NRK ikke har lagt det ut?? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #6 Del Skrevet 14. mars 2017 39 minutter siden, Margit Spat skrev: Alle episodene av Åpen post ligger tilgjengelig på NRKs nett-tv. Det er bare å begynne å lete. Så vidt jeg husker var Finn Kalvik-nyhetene mer mobbing enn moro, men velbekomme. Alt om Kalvik er fjernet fra NRK. Alt som har blitt lagt ut av private på YouTube har blitt tatt ned på grunn av "rettigheter". Overreagering spør du meg... Anonymkode: ee79a...d1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Margit Spat Skrevet 14. mars 2017 #7 Del Skrevet 14. mars 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alt om Kalvik er fjernet fra NRK. Alt som har blitt lagt ut av private på YouTube har blitt tatt ned på grunn av "rettigheter". Overreagering spør du meg... Anonymkode: ee79a...d1c Jeg vil heller si heldigvis, og at det tyder på at det kan være håp for anstendigheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #8 Del Skrevet 14. mars 2017 22 minutter siden, Margit Spat skrev: Jeg vil heller si heldigvis, og at det tyder på at det kan være håp for anstendigheten. Finn Kalvik stilte selv opp i siste sketsj. Hvor forferdelig ille kan det være da? Anonymkode: ee79a...d1c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Commander Skrevet 15. mars 2017 #9 Del Skrevet 15. mars 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Finn Kalvik stilte selv opp i siste sketsj. Hvor forferdelig ille kan det være da? Anonymkode: ee79a...d1c Fritt etter hukommelsen var det hans måte å konfrontere mobbingen på. Men det gikk innpå han og han sleit med latterliggjøringen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LetsPlay Skrevet 15. mars 2017 #10 Del Skrevet 15. mars 2017 På 14.3.2017 den 13.53, Margit Spat skrev: Jeg vil heller si heldigvis, og at det tyder på at det kan være håp for anstendigheten. Enig,helt greit at det ikke er tilgjengelig for alle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #11 Del Skrevet 15. mars 2017 6 timer siden, Commander skrev: Fritt etter hukommelsen var det hans måte å konfrontere mobbingen på. Men det gikk innpå han og han sleit med latterliggjøringen. Kan jeg spørre hva de latterliggjorde han for? Anonymkode: 9394e...c79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Commander Skrevet 15. mars 2017 #12 Del Skrevet 15. mars 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan jeg spørre hva de latterliggjorde han for? Anonymkode: 9394e...c79 Var vel egentlig ikke noe konkret. De satte over til en type "blodfan" som hadde et 5 minutters innslag. Det ikke hadde som regel ikke skjedd noe som helst. Denne "blodfanen" ble fremstilt som en enkel/lettere tilbakestående fyr uten sosiale antenner i et gutterom fullt av Finn Kalvik effekter. Mulig jeg husker noe feil men det er 20 år siden.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 15. mars 2017 #13 Del Skrevet 15. mars 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan jeg spørre hva de latterliggjorde han for? Anonymkode: 9394e...c79 Ingenting, egentlig Den beste episoden var da de laget en reportasje om hvorfor Finn Kalvik ikke fikk være med i Gitarkameratene. I 1972 var det Øystein Sunde, Lillebjørn Nilsen og Finn Kalvik som var "gjengen" (viste et klipp fra de tre fra den gang), men så kom Jan Eggum inn i miljøet og begynte å ødelegge.. Hentet så inn snutter fra intervjuer og litt kryssklipping, og det ble ganske legendarisk, har det på VHS Her nevner for øvrig Finn Kalvik litt seriøst om akkurat dette: http://www.vg.no/rampelys/kalvik-jeg-er-ikke-bitter-jeg-er-forbanna/a/229402/ Finn Kalvik gav ut samlealbum kort tid etter "uthengingen", og fikk et oppsving både i solgte album og konserter som følge av Åpen Post-"harselasen", som mest av alt handlet om den snåle verten og hans fanatiske forhold til Finn Kalvik 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #14 Del Skrevet 16. mars 2017 18 timer siden, JackIost skrev: Ingenting, egentlig Den beste episoden var da de laget en reportasje om hvorfor Finn Kalvik ikke fikk være med i Gitarkameratene. I 1972 var det Øystein Sunde, Lillebjørn Nilsen og Finn Kalvik som var "gjengen" (viste et klipp fra de tre fra den gang), men så kom Jan Eggum inn i miljøet og begynte å ødelegge.. Hentet så inn snutter fra intervjuer og litt kryssklipping, og det ble ganske legendarisk, har det på VHS Her nevner for øvrig Finn Kalvik litt seriøst om akkurat dette: http://www.vg.no/rampelys/kalvik-jeg-er-ikke-bitter-jeg-er-forbanna/a/229402/ Finn Kalvik gav ut samlealbum kort tid etter "uthengingen", og fikk et oppsving både i solgte album og konserter som følge av Åpen Post-"harselasen", som mest av alt handlet om den snåle verten og hans fanatiske forhold til Finn Kalvik Irriterende at han ble så nedbrutt av det i ettertid at Internett er totalt rensket for disse klippene! Litt sjalu på den VHSen din Takk for en liten oppsummering Anonymkode: ee79a...d1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 16. mars 2017 #15 Del Skrevet 16. mars 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Irriterende at han ble så nedbrutt av det i ettertid at Internett er totalt rensket for disse klippene! Litt sjalu på den VHSen din Takk for en liten oppsummering Anonymkode: ee79a...d1c De første 5-10 "episodene" så skjedde det ingenting Da var det bare han fyren, Johan Dahlgren, som satt der og mens Bård skulle sette over til ham fikk han "plutselig" en beskjed på øret og sa "folkens! Vi får faktisk ikke tid til Finn Kalvik-nyheter i dag heller!", ganske likt det opplegget Jimmy Kimmel hadde med Matt Damon for noen år siden Ellers husker jeg en episode hvor programverten diktet opp spennende "nyheter" om Finn Kalvik, som om han var en actionhelt En kompis av meg hadde Finn Kalvik-nyhetene som sin klare favorittdel av programmet, men han trodde faktisk ikke Finn Kalvik var en ekte person! Videre avsluttet vel 1999-sesongen med at de fikk inn et estisk kor som sang "Aldri i livet", Harald hadde jo Latvia-dilla så de sa det var latvisk men det var estisk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jacklost Skrevet 16. mars 2017 #16 Del Skrevet 16. mars 2017 (endret) Jeg har noen gamle Åpen Post DVDer som jeg ikke har sett på år og dag. Fant dem på Fretex for noen år siden, om noen lurer. Innslagene er ikke inkludert på DVDene i følge wikipedia. Endret 17. mars 2017 av Jacklost Oppd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #17 Del Skrevet 17. mars 2017 Altså, hvilket som helst annen artist hadde kost seg med dette. De kritiserte blodfans, ikke selve artisten. Ikke kunne Bård og Harald vite at Kalvik var en så sart sjel. Anonymkode: 68e27...01c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #18 Del Skrevet 31. desember 2019 Ser på gamle Åpen Post-episoder på NRK-appen nå, men de har forsyne meg klippet bort alle innslag med Finn Kalvik-nyhetene! Sensur! Det var jo det beste av alt. Ikke pga. Finn Kalvik, kunne like gjerne brukt Kjetil Stokkan eller nærmest hvem som helst andre, det var selve verten for disse «nyhetene» som var morsom. Tragisk at dette nå er tapt for all framtid. Anonymkode: 647db...b28 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå