AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #1 Skrevet 13. mars 2017 Hvor vanlig er det egentlig å ha snapsave og andre apper som lagrer alle snaps uten at avsender får beskjed? Får inntrykk av at det er veldig vanlig. Syns det ødelegger moroa med snapchat (og da tenker jeg ikke på avslørende bilder, men uansett ikke kjempe kult at noen kan sitte å kikke og kikke på tulle selfies osv som er sendt for tull og med den intensjonen at de kun skal sees noen sekunder) Anonymkode: 813bf...6db
MajorasMaske Skrevet 13. mars 2017 #2 Skrevet 13. mars 2017 Hvis du ikke liker snapsave så kan du jo la være å bruke det.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #3 Skrevet 14. mars 2017 13 timer siden, MajorasMaske skrev: Hvis du ikke liker snapsave så kan du jo la være å bruke det. ?? jeg bruker det ikke, men vet om flere (særlig gutter/menn) som bruker det. Anonymkode: 813bf...6db
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #4 Skrevet 15. mars 2017 Ingen som har noen tanker omkring bruk av snapsave? kanskje bare jeg som reagerer på bruken? er det i 2017 inneforstått at alle har snapsave? Anonymkode: 813bf...6db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå