AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #1 Skrevet 13. mars 2017 Jeg har nettopp flyttet inn i ny leilighet uten hvitevarer, og skal koble til komfyren. Men den går ikke helt inn i kontakten. Så jeg lurer på om den har gått så langt inn som den skal? Kontakten har to spor på siden for at den ikke skal kunne settes opp ned, men disse går ikke helt inntil støpselet. Altså jeg kan stikke den inn 1,5cm så stopper den, men det er enda 1cm til med spor. Sporene er like lange som pinnene så jeg antar jo at den skal gå helt inntil, men jeg tør ikke bruke altfor mye makt hvis det er feil. Kan dere sjekke på deres hvordan kontakten sitter? Anonymkode: 2e8f7...a3c
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #2 Skrevet 13. mars 2017 Denne typen du har? Anonymkode: a2c89...681
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #3 Skrevet 13. mars 2017 Ja. Ser at du har de to sporene helt inntil støpselet, jeg får ikke til det på min. Må man presse skikkelig for å få den på plass? Anonymkode: 2e8f7...a3c
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #4 Skrevet 13. mars 2017 De kan være ganske harde. Skjer ikke så mye om du tar i litt mer, annet enn at den ikke går lengre inn liksom. Anonymkode: 768c1...0dd
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #5 Skrevet 13. mars 2017 Kan godt ta i litt skal endel til før du ødelegger noe. Anonymkode: 9dfb1...e58 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå