AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #1 Skrevet 13. mars 2017 Nå snakker jeg egentlig om norske, svenske og islandske kvinner, ikke danske. Fortjener egentlig disse kvinnene den mannlige befolkningens repekt etter hva de har stelt i stand? Det viser seg nemlig at mens menn flest bryr seg om kvinner og jenter, noe som er beviselig sant når en ser på historien, så gjelder dette ikke omvendt. Vi har sett i over 20 år at gutter og unge menn i disse landene har begynt å slite, men det dret venstreorienterte politikere i, kanskje i hovedsak fordi dette er kvinnedominerte partier. Dette har videre ført til sosiale problemer og nedgang i deres sysselsettingsrate. De har videre arbeidet kvinnesterkt for at vi skal ta inn mange innvandrere til landene våre, noe som videre har ført til at mange mennesker har blitt forskjøvet ut av arbeidsmarkedet, at resursser har blitt overført fra å utdanne norske barn til utenlandske voksne og barn, det vil føre til store konflikter i fremtiden og mindre samhold i nasjonen. Det vil trolig også fjerne velferdsstaten på sikt, fordi folkegruppene ikke greier å sammarbeide. Mens skandinaviske menn kanskje har vært i særklasse når det gjelder å se problemer, noe som er beviselig sant når vi ser hvor mange av dem som har stemt på FrP eller deres søsterpartier i de andre landene. Har skandinaviske kvinner generelt stemt for partiene som virker å ha som deres høyeste mål å ødelegge alt som har blitt skapt i landene våre. Fortjener egentlig skandinaviske kvinner noe respekt mtp det de har gjort med landene våre? De føder til og med færre og færre barn nå. Som om det skulle være så fryktelig ille å få mer enn 2,1 barn per kvinne. De ønsker heller å kaste bort tiden sin på arbeid. Anonymkode: 6881a...038
absinthia Skrevet 13. mars 2017 #2 Skrevet 13. mars 2017 (endret) Bra parodi! Endret 13. mars 2017 av absinthia 6
Gorgonzola Skrevet 13. mars 2017 #3 Skrevet 13. mars 2017 For å si det sånn: Skandinaviske kvinner fortjener trillioner ganger mer respekt enn det nasjonalistiske brungørret du forsøker å gulpe opp TS. Lett! 6
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #4 Skrevet 13. mars 2017 1 minutt siden, Gorgonzola skrev: For å si det sånn: Skandinaviske kvinner fortjener trillioner ganger mer respekt enn det nasjonalistiske brungørret du forsøker å gulpe opp TS. Lett! Jeg i motsetning til slike som deg, vil i alle fall det beste for etterkommerne deres. Anonymkode: 6881a...038
Hermine Grang Skrevet 13. mars 2017 #5 Skrevet 13. mars 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg i motsetning til slike som deg, vil i alle fall det beste for etterkommerne deres. Anonymkode: 6881a...038 Sier mannen som mener skandinaviske kvinner ikke fortjener å bli respektert. 4
absinthia Skrevet 13. mars 2017 #6 Skrevet 13. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg i motsetning til slike som deg, vil i alle fall det beste for etterkommerne deres. Anonymkode: 6881a...038 Veldig bra parodi på et svar som et menneske som klarte å putte så mye kvinne og fremmedfrykt i et eneste innlegg ville gitt. - Du har tatt slike livredde, sinte og angstfylte kjellerboere helt på kornet! 😅 3
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #7 Skrevet 13. mars 2017 Blir du aldri lei av å lage disse trådene? Anonymkode: 2f821...a1b 5
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #8 Skrevet 13. mars 2017 Akkurat nå, absinthia skrev: Veldig bra parodi på et svar som et menneske som klarte å putte så mye kvinne og fremmedfrykt i et eneste innlegg ville gitt. - Du har tatt slike livredde, sinte og angstfylte kjellerboere helt på kornet! 😅 Jeg er ingen kjellerboer. Bor med kameratene mine på studiet, der en også ikke er etnisk norsk. Anonymkode: 6881a...038
Drakan Skrevet 13. mars 2017 #9 Skrevet 13. mars 2017 Hva slags frekt spørsmål er det du slenger ut? Anbefaler deg å gå på en skole å lære deg å oppføre deg før en kvinne banker deg. -_-
Blablab Skrevet 13. mars 2017 #10 Skrevet 13. mars 2017 Burde skrevet noe morsomt, men er så sinnsykt ekstremt lei av disse trådene. Foreslår en ny hobby. Curling? Golf? Fisking? Barkebåtlaging? Klatring? Lage et sånt maurakvarium? Mulighetene er mange. 2
absinthia Skrevet 13. mars 2017 #11 Skrevet 13. mars 2017 (endret) 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ingen kjellerboer. Bor med kameratene mine på studiet, der en også ikke er etnisk norsk. Anonymkode: 6881a...038 Passer godt inn i mønstret, - nå kommer du snart til å si at du straks er innehaver av en mastergrad, fordi det er ganske typisk for slike innleggsskrivere og må nesten inn i en slik parodisk tråd. Endret 13. mars 2017 av absinthia 3
Blablab Skrevet 13. mars 2017 #12 Skrevet 13. mars 2017 1 minutt siden, absinthia skrev: Passer godt inn i mønstret, - nå kommer du snart til å si at du straks er innehaver av en mastergrad, fordi det er ganske typisk for slike innleggsskrivere og må nesten inn i en slik parodisk tråd.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #13 Skrevet 13. mars 2017 2 minutter siden, absinthia skrev: Passer godt inn i mønstret, - nå kommer du snart til å si at du straks er innehaver av en mastergrad, fordi det er ganske typisk for slike innleggsskrivere og må nesten inn i en slik parodisk tråd. Jeg er i alle fall ikke en kjellerboer som skrevet Anonymkode: 6881a...038
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #14 Skrevet 13. mars 2017 4 minutter siden, Blablab skrev: Burde skrevet noe morsomt, men er så sinnsykt ekstremt lei av disse trådene. Foreslår en ny hobby. Curling? Golf? Fisking? Barkebåtlaging? Klatring? Lage et sånt maurakvarium? Mulighetene er mange. Flytte sand til sahara? Et eller annet som er mer nytting i alle fall. Anonymkode: a21f3...71a 1
Blablab Skrevet 13. mars 2017 #15 Skrevet 13. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Flytte sand til sahara? Et eller annet som er mer nytting i alle fall. Anonymkode: a21f3...71a Definitivt et godt forslag. Burde tenkt på det selv.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #16 Skrevet 13. mars 2017 6 minutter siden, Blablab skrev: Burde skrevet noe morsomt, men er så sinnsykt ekstremt lei av disse trådene. Foreslår en ny hobby. Curling? Golf? Fisking? Barkebåtlaging? Klatring? Lage et sånt maurakvarium? Mulighetene er mange. Det er i alle fall 100% sant det jeg skriver og det tror jeg de fleste her vet. Anonymkode: 6881a...038
Blablab Skrevet 13. mars 2017 #17 Skrevet 13. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er i alle fall 100% sant det jeg skriver og det tror jeg de fleste her vet. Anonymkode: 6881a...038 Danske kvinner er veldig opptatt av maur, så jeg anbefaler et maurakvarium. Det er i hvert fall 100 % sant, det vet alle her. 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #18 Skrevet 13. mars 2017 Akkurat nå, Blablab skrev: Danske kvinner er veldig opptatt av maur, så jeg anbefaler et maurakvarium. Det er i hvert fall 100 % sant, det vet alle her. Danske kvinner er flotte <3 Anonymkode: 6881a...038
Druid Skrevet 13. mars 2017 #19 Skrevet 13. mars 2017 Med tanke på alle de skandinaviske kvinnene jeg har kjent; ja, de fortjener respekt og støtte i sin utvikling. Selv mine mormor som idag vil kunne regnes som ... "litt reaksjoner", fortjener respekt for alt hun gikk igjennom.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #20 Skrevet 13. mars 2017 1 minutt siden, Druid skrev: Med tanke på alle de skandinaviske kvinnene jeg har kjent; ja, de fortjener respekt og støtte i sin utvikling. Selv mine mormor som idag vil kunne regnes som ... "litt reaksjoner", fortjener respekt for alt hun gikk igjennom. Ja, gamle kvinner fortjener respekt. De jeg tenker mest på er kvinnene som er mellom 20-70 i dag. Anonymkode: 6881a...038
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå