Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Tok en test idag, sånn billigstrimmel fra billige tester.no. Den var blendahvit. Det var fra morgenurin. Tok en rfsutesr 1815 ikveld som viste en svak strek. Resultater var synlig etter fem minutter. Kunne dette vært en falsk positiv prøve?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Falsk positiv er sjelden kost. Men litt rart du slo ut på kveldsurin siden strimlene skal være mer sensitive enn butikktesten. Hadde testet på ny på morgenurin i morgen/overmorgen. Hvilken DPO er du på?

Anonymkode: a103b...405

• Liker 1
Skrevet

Ca.11-12 dpo. Antatt eggløsning var 1. Mars, men jeg tror ikke el var før torsdag 2. Eller fredag 3 mars

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, MM skrev:

Ca.11-12 dpo. Antatt eggløsning var 1. Mars, men jeg tror ikke el var før torsdag 2. Eller fredag 3 mars

Ok, da er det tidlig. Hadde testet på ny om én dag eller to. 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, da er det tidlig. Hadde testet på ny om én dag eller to. 

Tror du testen er gyldig? Streken er svak men den er der. Lys rosa

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk negativ test på morgenurin 9dpo, men positiv test på kveldsurin samme dag, så din kan absolutt være positiv :) 

Anonymkode: 61ce9...88d

AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, MM skrev:

Tror du testen er gyldig? Streken er svak men den er der. Lys rosa

Ja, jeg tror egentlig det.

Men samtidig vet jeg at noen har fått skyggestreker på akkurat de RFSU-testene, uten å være gravide, så jeg ville foreløpig bare testet på ny, før du tenker det ene eller det andre. Masse lykke til:)

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg tror egentlig det.

Men samtidig vet jeg at noen har fått skyggestreker på akkurat de RFSU-testene, uten å være gravide, så jeg ville foreløpig bare testet på ny, før du tenker det ene eller det andre. Masse lykke til:)

Okei. Her er et bilde av testen da: 

IMG_1497.JPG

Skrevet
Akkurat nå, MM skrev:

Okei. Her er et bilde av testen da: 

IMG_1497.JPG

Den er lys rosa i virkeligheten

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, MM skrev:

Den er positiv ☺️

Anonymkode: e36e7...f76

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Den er positiv ☺️

Anonymkode: e36e7...f76

Du tror det? 😀 Aldri fått positiv test før. Men tror den kan se ut som skyggestrek, men den er mer rosa irl som sagt. Men litt rart da at billigstrimlene ikke slo ut imorges da?

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, MM skrev:

Hmm..hvis det er den sterkeste kan det være bare skyggestrek.

Holder en klapp på: ikke tenk noe enda. Men test på ny i morgen.

AnonymBruker
Skrevet

Tror den er positiv ass...

Anonymkode: b4e65...a0a

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror den er positiv ass...

Anonymkode: b4e65...a0a

Håper! Men er ikke skyggestreker tynnere enn kontrollstreken? For streken på testen min er like tykk som kontrollstreken.

AnonymBruker
Skrevet
57 minutter siden, MM skrev:

Håper! Men er ikke skyggestreker tynnere enn kontrollstreken? For streken på testen min er like tykk som kontrollstreken.

Nei skyggestrek er grå.

Anonymkode: e16d6...fdd

AnonymBruker
Skrevet

Nå har ikke jeg lest kommentarene over her så kan godt hende det har blitt nevnt. Men jeg tenker at ettersom testen på morgen urin var negativ, og mens den ikveld er vil jeg si positiv. Er nok for at du nettopp har begynt å produsere nok hcg. For at det er jo noen timer imellom idag tidlig og ikveld! Så du er nok gravid! Den er nok sterkere imorgen tidlig skal du se :) 

Anonymkode: 5a03d...fe8

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå har ikke jeg lest kommentarene over her så kan godt hende det har blitt nevnt. Men jeg tenker at ettersom testen på morgen urin var negativ, og mens den ikveld er vil jeg si positiv. Er nok for at du nettopp har begynt å produsere nok hcg. For at det er jo noen timer imellom idag tidlig og ikveld! Så du er nok gravid! Den er nok sterkere imorgen tidlig skal du se :) 

Anonymkode: 5a03d...fe8

Denne tok jeg nettopp.. er 12 timer siden jeg tok rfsutesten. Jeg mener jeg skimter en steek men den er svak. Kanskje det er for tidlig siden jeg tok den forrige testen

image.jpg

Skrevet
17 timer siden, MM skrev:

Vi har hatt EL samtidig:D Og jeg hadde neg test i går. 11/12 dpo i dag. Tester i morgen igjen med billigteststrimmel:) ta i morgen også du:) tror du får to forskjellige typer følesomhet på strimlene på billigtester. kanskje du har den som er mindre følsom?

Skrevet
8 timer siden, MM skrev:

Denne tok jeg nettopp.. er 12 timer siden jeg tok rfsutesten. Jeg mener jeg skimter en steek men den er svak. Kanskje det er for tidlig siden jeg tok den forrige testen

image.jpg

Ser en strek:)

• Liker 1
Skrevet
23 minutter siden, snehvit88 skrev:

Vi har hatt EL samtidig:D Og jeg hadde neg test i går. 11/12 dpo i dag. Tester i morgen igjen med billigteststrimmel:) ta i morgen også du:) tror du får to forskjellige typer følesomhet på strimlene på billigtester. kanskje du har den som er mindre følsom?

Så gøy! Tror denne testen er mindre følsom enn denn babyplan-testen ja. Spent imorgen nå!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...