Gå til innhold

Hva slags nettsider bruker du for å kjøpe klær & sminke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en transjente på 20 år, vil kjøpe noen jente klær men tør egentlig ikke å gå inn i en fysisk butikk. Ser egentlig bare etter tips om nettsider å kjøpe dette fra. 

Takker på forhånd for svar!

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Liker godt eleven.no og shopping4net.  Også handler jeg endel på blush fordi jeg får personalrabatt der. (10-50%)

Ups, beklager, det var jo klær du var ute etter.  Zalando.no.  Handler bare derfra, gratis frakt og retur, har pakka i hånda på under en uke også har de et fantastisk utvalg.  Og de har faktisk endel store skostørrelser i dame også, hvis du er interessert i det.  Handler med faktura, da har jeg en mnd på å betale regninga og jeg betaler bare for det jeg beholder. 

Endret av Boomonster
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Zara og zalando bruker jeg på nett

Hvis jeg var deg ville jeg tatt med meg en venn eller venninne og gått litt rundt i butikker. Spurt om hjelp og sett har A slags feedback du fikk. Kanskje treffer du på noen som er greie og kan bli din "faste" person. Bor du i Oslo? 

Anonymkode: f5308...f75

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Zara og zalando bruker jeg på nett

Hvis jeg var deg ville jeg tatt med meg en venn eller venninne og gått litt rundt i butikker. Spurt om hjelp og sett har A slags feedback du fikk. Kanskje treffer du på noen som er greie og kan bli din "faste" person. Bor du i Oslo? 

Har ingen venner, bor i ei liten by også.

AnonymBruker
Skrevet

Hva slags stil liker du på klær? Litt lettere å komme med råd da. 

For sminke er det mye bra videoer på YouTube. 

• Liker 1
Skrevet

Boozt for klær, Douglas for sminke etc. ☺

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...