Kristin S Skrevet 14. desember 2004 #1 Skrevet 14. desember 2004 Synes denne teksten er så merkelig. Men kan noen forklare den? Hva mener han her: close your eyes - I'll stay beside you I'm still here - I won't let them find you Hvem er dem?? (I won't let them find you...)
Gjest Ninakanin Skrevet 14. desember 2004 #2 Skrevet 14. desember 2004 sikkert mørkemennene som kommer når man dør?
Kristin S Skrevet 14. desember 2004 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2004 Ja har tenkt på det jeg også, men synes det høres så rart ut..Passer liksom ikke med resten av teksten. Synes JEG da....
Gjest Ninakanin Skrevet 14. desember 2004 #4 Skrevet 14. desember 2004 jeg mener bare, hvis sangen er skrevet med tanke på den gutten som døde, er jo teksten helt rett den. I won't let them find you, dvs enten legene, døden, sykdommen, det onde.. Noe i den duren, tipper nå jeg.
Gjest forvirrende Skrevet 14. desember 2004 #5 Skrevet 14. desember 2004 Jeg må innrømme at jeg har problemer med å ta Valen på alvor, men det skyldes nok det han har drevet med tidligere.......... jeg føler at sangen også blir ironisk selv om det ikke er ment slik.
Kristin S Skrevet 14. desember 2004 Forfatter #6 Skrevet 14. desember 2004 Men både han gutten og ho i videoen døde da... Så da fant de han / hun likevel da! Er derfor jeg synes det høres så rart ut.....Men jeg har det vel med å henge meg opp i ting..
Gjest Ninakanin Skrevet 14. desember 2004 #7 Skrevet 14. desember 2004 videoen har ingenting med hva sangen egentlig handler om å gjøre, så jeg er enig i at akkurat i den sammenhengen virker det rart
Kristin S Skrevet 14. desember 2004 Forfatter #8 Skrevet 14. desember 2004 Ok! Takk! Da er jeg fornøyd =)
*Lene* Skrevet 15. desember 2004 #9 Skrevet 15. desember 2004 Jeg må innrømme at jeg har problemer med å ta Valen på alvor' date=' men det skyldes nok det han har drevet med tidligere.......... jeg føler at sangen også blir ironisk selv om det ikke er ment slik.[/quote'] Hadde selv det i begynnelse...Ventet liksom på at han skulle begynne å kødde når som helst.. Men nå er det bedre, og jeg liker sangen bare bedre og bedre! Flott tekst til en trist sang!
Gjest gjest1 Skrevet 15. desember 2004 #10 Skrevet 15. desember 2004 videoen har ingenting med hva sangen egentlig handler om å gjøre' date=' så jeg er enig i at akkurat i den sammenhengen virker det rart[/quote'] Reagerte også første gangen jeg så videoen. Den henger jo ikke sammen men sangen overhode - ihverfall ikke hvis man skal tro det Valen selv sa på Skavland første gangen han skulle synge sangen. Men det er en nydelig sang!
Philosophia Skrevet 16. desember 2004 #11 Skrevet 16. desember 2004 Hva er det som ikke henger sammen med sang/video? Har ikke sett videoen, bare hørt sangen og synes den er fin.
Kristin S Skrevet 28. desember 2004 Forfatter #12 Skrevet 28. desember 2004 Philosophia: Du får se videoen da vet du! Så skjønner du det! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå