AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #1 Del Skrevet 13. mars 2017 Hei Er ei jente på 15 år. Jeg føler at vennen mine ikke liker meg. De finner alltid på ting uten meg, det er kun bursdager jeg blir invitert i. Feks det var en gang hele vennegjengen var på kino og jeg bli ikke invitert, så sa hun ene til meg i vennengjengen. Hva gjorde du i går? Jeg svarte at jeg var hjemme. Også sa hun åå vi var på kino i går , men så glemte vi å invitere deg, Unskyld . Det føles ut som om at de alltid glemmer meg. Liksom når jeg lurer på noe får jeg nesten aldri et ordentlig svar (lekser) men de kommer til meg når de trenger hjelp og særlig rett før en prøve da vet de at jeg hat notert notater og øvd. Så sier de kan du fortelle meg litt til prøve. Jeg er så lei at alt bare skal gå den ene veien og at jeg bare er bra nok når alle andre i gjengen er borte og de har kun meg å være med. Det er også flere av dem som ikke lar meg følge priv brukeren dems på Instagram. Jeg vet egt ikke hva de driver med. Utnytter de meg, vil de egt være venner med meg? Anonymkode: 4988a...57f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #2 Del Skrevet 13. mars 2017 . Anonymkode: 4988a...57f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #3 Del Skrevet 13. mars 2017 Nei. Dette er ikke slik venner behandler hverandre. Ikke la deg bli behandla på denne måten. Anonymkode: 07c2b...052 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zouk Skrevet 13. mars 2017 #4 Del Skrevet 13. mars 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: så sa hun ene til meg i vennengjengen. Hva gjorde du i går? Jeg svarte at jeg var hjemme. Også sa hun åå vi var på kino i går , men så glemte vi å invitere deg, Unskyld . Klassisk. Hun vil være sikker på at du får vite at de fant på noe uten deg. Dette er ikke ekte venner. Først og fremst, slutt å hjelp dem med skolearbeid. Si du ikke har tid, ikke har notater, ikke husker. Hva som helst. Hvis du har anledning, skaff deg en hobby eller aktivitet du kan være med på der du ikke kjenner noen fra før. Mulighet til å treffe nye, hyggelige mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Escape Skrevet 13. mars 2017 #5 Del Skrevet 13. mars 2017 Å jeg får vondt av å lese det der! De høres ikke ut som ordentlige venner. Jeg vet at du ikke spørte om dette, men jeg synes du bør samle den venneflokken til en plass ingen hører på, og konfrontere dem med det som står i HI. Ikke vær stille og trist når du sier det, men bestemt og gjerne litt krasst. De blir garantert tatt på senga, og du får kanskje et svar på hvorfor. Men, jeg har selv prøvd dette uten at det har funket, men det betyr ikke at det ikke kan funke for deg. Eller finne nye venner, men skjønner at det er lettere sagt enn gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå