Gå til innhold

Blir klitoris "nummen" etterhvert?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså ved mye bruk av vibrator feks. 

Jeg ser noen skriver det og er litt engstelig for det ettersom jeg bruker vibrator veldig mye om dagen. Jeg bruker da ganske kraftig vibrator veldig direkte på klitoris.... I begynnelsen sprutet jeg, men nå er et som om klitorisen "forsvinner" litt når jeg føler jeg nærmer meg max.

Noen innspill?

Anonymkode: a1b0a...167

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan bli mindre følsom av hyppig, kraftig stimulering.

Anonymkode: de3a6...99e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg deler samme bekymring. Dessuten kommer jeg bare 1 gang når jeg bruker klitorisvibrator, er det noen andre som også har det problemet?

Anonymkode: 51758...a72

AnonymBruker
Skrevet

Er kvinnenes variant av death grip syndrome. Vær snill med klitten

Anonymkode: 02a0b...745

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jepp, sånn er det for meg. Det skal ikke veldig mange gangene til med vibrator på klitoris, før den blir mindre følsom. Veldig kjedelig :/ 

Anonymkode: c7edd...9f1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er kvinnenes variant av death grip syndrome. Vær snill med klitten

Hva betyr dette?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva betyr dette?

Ser for meg at det er når man runker med ett veldig stramt grep? Death grip, dødsgrep liksom.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis man bruker viibratoren i dusjen, så vi det ikke kreve så mye før man oppnår orgasme. Det gjør at klitorisen ikke blir øm (hos meg).

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, den blir mindre følsom etterhvert.. Jeg har brukt vibrator siden jeg var 16 år på klitten. Så fikk jeg kjæreste når jeg var så gammel og vi brukte ofte sexleketøy under sexen. Når jeg var 18 år ble det slutt, og jeg fortsatte å bruke vibrator på klitten. Så, nå som 22 åring, møtte jeg min nye kjæreste og jeg klarer IKKE oppnå orgasme når jeg bare bruker fingrene, og han liker ikke at jeg bruker vibrator når vi har sex.. Jeg kommer når han slikker meg da heldigvis. Har prøvd å legge vibratoren på hylla men er vanskelig å ikke ta den frem når man vil kose seg alene. 

Anonymkode: 16fae...6dc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja,det er vel mulig at kvinner også kan få det ved hyppig og kraftig stimulering. Hvis det er det samme som hos menn så er vel det eneste som hjelper å roe ned på den kraftige stimuleringen og la seg bli følsom igjen? Ville prøvd det i hvert fall. Kjipt å ikke få orgasme sammen med kjæresten.

Anonymkode: 4f1ec...4ff

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, matters2matter skrev:

Ser for meg at det er når man runker med ett veldig stramt grep? Death grip, dødsgrep liksom.

Korrekt. Det gjør at mange menn ikke klarer komme av penetrering, fordi musa ikke er like stram som grepet han er vant til. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg brukte vibrator på klitten en periode, og da gikk det ikke å få orgasme ved berøring eller slikking. Så nå bruker jeg aldri vibrator, bare fingeren. Sånn, så da jeg har sex med en mann, så skal han lett kunne gi meg orgasme.

Synes jo selv det er litt kjedelig å ha sex, med menn med Death grip, for det går jo aldri for de, og suger man, så føler man at man bare stryker svært lett borti. Og jeg klarer ikke å ronke de skikkelig, for føler jeg mishandler de. Er jo bedre med en mann, som kan komme av at jeg suger han, og ved samleie.

Anonymkode: a66b8...4b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...