AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #21 Skrevet 17. mars 2017 Det er en stund siden jeg har vært der (13 år), men jeg ble ikke imponert over Budva. Nydelig gammelby, og i utgangspunktet fin strand, men kloakken gikk urenset rett ut på stranda. Mulig de har ordnet opp nå, det var store problemer med vann/avløp... huset det vi bodde hadde bare vann i springen mellom kl to og tre om natta! Kotor er fantstisk nydelig. 😍 Anonymkode: 7ee2f...65f
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #22 Skrevet 19. mars 2017 Er det noen som kan tipse meg om hvor jeg bør bestille leilighet i Herceg Novi for å være nær en flott strand ( ikke langgrunn) og ikke mer enn ca 20 min gange fra gamlebyen? Ønsker helst at leiligheten skal ligge på et noenlunde rolig sted,altså ikke midt blant diskoteker . Anonymkode: 317c4...8b9
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #23 Skrevet 21. mars 2017 På 19.03.2017 den 8.31, AnonymBruker skrev: Er det noen som kan tipse meg om hvor jeg bør bestille leilighet i Herceg Novi for å være nær en flott strand ( ikke langgrunn) og ikke mer enn ca 20 min gange fra gamlebyen? Ønsker helst at leiligheten skal ligge på et noenlunde rolig sted,altså ikke midt blant diskoteker . Anonymkode: 317c4...8b9 Noen? Anonymkode: 317c4...8b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå