AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #1 Skrevet 13. mars 2017 Holder på å date en fyr. Det virker som om vi er på vei mot et forhold da han er litt 'på' med planlegging av ting som skjer lenger og lenger frem i tid, inkl. forslag om å dra på ferie sammen. Han fyller snart 30 (et par mnd), og jeg har tenkt litt på dette med bursdagsgave. Har funnet en opplevelsesgave (er ikke så glad i å gi ting uansett) som er av en type jeg vet han vil bli veldig glad for, men den er litt dyr (ca 2300 kroner). Jeg er student, men jobber mye utenom og har fint råd til det. Ville det vært veldig overkant med en slik gave tidlig i forholdet/mens man dater? Vi er jo ikke offisielt sammen, men håper forsåvidt at vi er det til omkring de tider. Anonymkode: 41530...011
Inwe Skrevet 14. mars 2017 #2 Skrevet 14. mars 2017 Jeg ga bursdagsgave til samboeren da vi datet. Ting var veldig seriøst og jeg regnet med at det ikke var lenge før vi var kjærester. Brukte ikke mer enn 400 kr da jeg tenkte det kunne bli for mye for han, men det var noe han hadde snakket om lenge. Vi ble sammen like etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå